Η LH κόβει από ΣΕΠ04 τις προμήθειες & εισάγει νέο τέλος!

  • Thread starter Thread starter Akis
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
:lol: :lol: oraios Aki !!!

se auto to topic mporeis na diabaseis tin gnomi mou: theoro to systima san ena sosto bima, paradehome omos oti den einai teleio.

Taksiditika grafeia ta opia den mporoun na sinedotipiisoun tis kainouries arhes kai ti paizete autous tous kairous i zitane treles promithies apo ton epibati den tha epizisoun.

Alla 1. den klaio gia autous 2 auto pou egrapsa einai oikonomiki arhi 3. stin germania ehoume para polla taksidiotika grafeia ta opia tha kleisoun arga i grigrora: ohi logo tis LH, alla logo tou Internet.
 
To ένα θέμα το έκλεισα πριν ... σε αυτό κάνω μόνο edit :!:
 
alex":1iqdopj5 said:
Taksiditika grafeia ta opia den mporoun na sinedotipiisoun tis kainouries arhes kai ti paizete autous tous kairous i zitane treles promithies apo ton epibati den tha epizisoun.

Καινούργιες αρχές;;; Να το θέσω αλλιώς. Ένα κατάστημα που πουλάει ένα παντελόνι για 99 EUR, δε μου χρεώνει επιπλέον EUR 35, αλλά από την τιμή κρατάει και το μαγαζί ένα ποσοστό. Έτσι κι ένα ταξιδιωτικό γραφείο πωλεί ένα εισιτήριο μιας εταιρείας. Δεν έχει να κάνει με "νέα αρχή", αλλά για ένα σύστημα το οποίο θα οδηγήσει σε κλείσιμο των μικρών ταξιδιωτικών γραφείων γιατί τα μεγάλα στις αρχές θα προσπαθήσουν με "καλές τιμές" να τραβήξουν τους επιβάτες. Τα μικρά θα κλείσουν και θα αυξηθούν οι άνεργοι και οι τιμές στα "μεγάλα" γραφεία τα οποία θα έχουν λιγότερο ανταγωνισμό. Αυτό είναι "οικομινική αρχή :!:

alex":1iqdopj5 said:
Alla 1. den klaio gia autous 2 auto pou egrapsa einai oikonomiki arhi 3. stin germania ehoume para polla taksidiotika grafeia ta opia tha kleisoun arga i grigrora: ohi logo tis LH, alla logo tou Internet.

Κάπου-κάπου έχω την εντύπωση ότι πλάκα μου κάνεις... :? Δεν κλαις γι αυτούς... αλλά όταν ίσουν άνεργος έκλαιγες (μεραφορικά ή κυριολεκτικά). Εγώ κλαίω με αυτούς γιατί θα μείνει χιλιάδες κόσμος άνεργος. Και όποιος έχει ζήσεις την ανεργεία ξέρει πόσο μ@λ@κί@ είναι. Και αν μείνουν αυτοί άνεργοι θα το πληρώσεις εσύ που έχεις δουλειά ... με τους φόρους που πληρώνεις. Όσον αφορά το 2 ... Ποιο είναι οικονομική αρχή :?: Όσον αφορά το 3. Πιστεύω ότι σε λιγότερο βαθμό το ιντερνετ θα επιρεάσει τα ταξιδιωτικά γραφεία.
 
Οτιδήποτε πωλείται σε ένα ταξιδιωτικό γραφείο, μπορεί να πωληθεί μέσω ίντερνετ. Δεν αναφέρομαι απλά και μόνο σε αεροπορικά εισιτήρια. Μιλάω για πακέτα, ξενοδοχεία, ταξιδιωτική ασφάλιση...τα πάντα. Το θέμα είναι να θεσμοθετηθεί ο τρόπος με το οποίο οι πράκτορες θα βγάζουν το κέρδος τους. Δηλαδή, να είναι σταθερό το service fee για όλους, διαφορετικά καήκαμε όλοι όσοι δουλεύουμε στα γραφεία.

Κακά τα ψέματα. Πέρασε η εποχή που η αεροπορική εταιρία θεωρούσε τον πράκτορα απαραίτητο και τον επιβράβευε με προμήθειες και υπερπρομήθειες. Τώρα είναι για αυτές μία πληγή που πρέπει να κλείσει, ασχέτως με το τί λένε δημοσίως, ότι και καλά σέβονται τους πράκτορες και άλλα τέτοια. Το ίδιο αρχίζει να εφαρμόζεται και με τα CRS. Τώρα που υπάρχει το διαδίκτυο, με ένα καλό booking engine, πολλές εταιρίες θα "τσιμπάνε" τον πελάτη μέσω του ίντερνετ, πριν προλάβει να πάει στο ταξιδιωτικό γραφείο, για το οποίο θα πρέπει να δίνουν προμήθειες και CRS costs. Το ξέρατε ότι όταν κάνετε κράτηση από ταξιδιωτικό γραφείο, η αεροπορική εταιρία δίνει στο crs (Galileo, Amadeus, Worldspan κλπ) μέχρι και 8 δολάρια ανά πτήση (flight segment); Σε ένα εισιτήριο εσωτερικού, μετ' επιστροφής για παράδειγμα, η ΟΑ δίνει περίπου 16 δολάρια στο CRS για τη διαχείριση της κράτησης, συν τα έξοδα για το εισιτήριο, συν τα έξοδα για τις λίστες αναμονης, εάν χρειάζονται κλπ. κλπ. Όλα αυτά είναι πολύ σημαντική υπόθεση για την εταιρία. Φανταστείτε τι γίνεται όταν έχει να κάνει με ένα δρομολόγιο με connections. Όταν λοιπόν έχει καλή προώθηση του προϊόντος στο διαδίκτυο, και χαμηλότερη τιμή μπορεί να δίνει, αφού δεν θα έχει να δίνει τα "κερατιάτικα" (ας μου επιτραπεί η έκφραση) σε τρίτους, ή ακόμα και να τα κρατάει δικά της.

Αυτά τα ολίγα...
 
Otan i BA apofasise na kopsei tin promitheia s'olous tous travel agents stin Ameriki prin apo 18 mines, vasistike sto gegonos oti i pleiopsifia ton epivaton stis Business kai First Class (the most profitable seats) einai corporate clients (diladi i etereia tous exei idi prosymfonimeni ekptosi) kai xrisimopoioun syngekrimenous travel agents. Oi syngekrimenoi travel agents plirononde apo tin ekastote etereia management fee kai i promithia pou pernoun apo tis aeroporikes etereies einai katharo kerdos epipleon. Prostheste kai to kostos ton CRS pou proanaferthike kai tha katalavete giati kopikan oi promitheies. Taftoxrona vevea i BA ekane sosto upgrade to website kai anadiarthrose tous navlous tis etsi oste oi epivates tis Economy na vriskoun tis kalyteres times ekei kai n'apofevgoun ta praktoreia endelos. Tora gia tous independent travel agents, i monadiki efkeria epiviosis einai na asxolounde me agores pou einai sxetika niche kai epivalei tin parousia praktorion.
 
Ωραία, και με ποιά niche της αγοράς θα ασχοληθώ για να επιβιώσω στην Ελλάδα, πέρα από τα αεροπορικά; Με τους cheapies ευρωπαίους που έρχονται και ψάχνουν τον πιο τζαμπέ τρόπο να ταξιδέψουν ή με τις γριές που ταξιδεύουν για Τήνο για προσκήνυμα; Για τους Αμερικανούς δεν κάνω συζήτηση. Αυτοί έχουν έρθει εδώ έχοντας προπληρώσει ακόμα και τα διόδια Ρίο-Αντίρριο που λέει και ο λόγος.

Πάντως πιο εύκολα δέχεται ο πελάτης μια σταθερή τιμή από την οποία κερδίζει ο πράκτορας ένα ποσοστό προμήθειας, παρά να πρέπει να του κόβεις ένα τιμολόγιο για τα services fees και να βλέπει πόσα ακριβώς βγάζεις.
 
Don't panic. Episimos niche theoreitai olos o kosmos pros to paron (plin US). Akomi kai stin UK pou oi kratiseis meso internet einai yperafksimenes den boroun na proxorisoun se kopsoun teleios tis promithies epeidi den exei epelthi to analogo consolidation stous travel agents. Otan oi BA eide oti oi perissoteroi apo tous corporate clients (ektos US) xrisimopoioun mia terastia poikilia praktorion, meiose alla den ekopse tis promitheies.

Tora an sizitame gia to an tha epiviosi to epangelma tou travel agent meta apo 50 xronia, den gnorizo kai oute Kalxas eimai. Alla prosopika pistevo oti den the epiviosei stin aneksartiti morfi tou.
 
kita Aki: ta taksidiotika pou den einai flexible (flexibel) tha klisoun dystihos etsi einai, kai se parakalo min me theoris edo pera nekrorthafti toun taksidiotikon grafeion. isos na dialeksa ligo straba logia

Eho mia gnomi gia ta taksidiotika grafeia to mellon tous den einai idietera thetiki: krima pou esbises poigoumeno mou, ellege merika endiaferon themata .

Dystihos ksereis kai esy poly kala oti yparhoun tetoii kai tetoii praktores: kai tis perisoteres fores ekana arnitiki empiria (horis na thelo na thikso kanenan)

Dysitihos stin hora mas pername dyskolous kairous stous opious polla magazia (ohi mono taksidiotika) kleinoun i tha kleisoun. Kai auto epidi i 1. tehnologia paei mporsta 2. o kostmos den ehei hrima 3. ola prepei na einai ftina mehri aidias. Pouliounte eisitiria gia ellada ta opia einai pio ftina apo ta trena, all o kosmos (kai edo sto foroum) ta theoroun akriba.

Sorry re paidia, kapios dent tha anteksoi auti tin kousa tis ftinias kai tha mini ston dromo : autoi dystihos tha einai i praktores.

Oso gia tin douleia mou: Nai ego paraponiomouna oti eimai anergos, opos o kathe allos mas. dystihos omos katalaba tous simerinous kairous kai oti to kalytero pou tha kano einai na piaso tin proti eukairia gia douleia: an kai den plironete kala, kai ola ta alla para sigouri einai
 
Top