Η απίστευτη εμπειρία μας με την SkyEurope

  • Thread starter Thread starter EYGENIS
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Φίλε/η valentinovissi είσαι δύο φορές λάθος.
Καταρχήν αμφιβάλεις για την ορθότητα του γεγονότος(αυτολεξή ενυπόγραφη καταγγελία στον Συνήγορο του Καταναλωτή και στο αρμόδιο τμήμα της Ε.Ε) το οποίο δεν γράφτηκε εδώ για το δικάσεις και να βγάλεις την απόφαση της μέσης λύσης που μάλλον σε βολεύει.
Γράφτηκε για να αφυπνίσει κάποιους στα δικαιώματά τους που έχουν όταν μία αεροπορική εταιρεία δεν τα τηρήσει είτε το εισιτήριο κάνει 50€ είτε 500€.
Δεύτερον την λογική σου πετάω φτηνά =άρα κάνω μούγκα ,δεν την δέχομαι.
Πέτα τοτε με 2€ με την αιρ-αιθιοπίνιαν που την έχει απαγορεύσει η Ε.Ε.ή ζήτα από την skyeurope να πετάς με 10 € στις αποσκευές.
 
Velerefontis":w664obc0 said:
Παντως η συγκεκριμενη εταιρια Costumer Service μαλλον δεν ξερει τι σημαινει......
Φοβάμαι ούτε εγώ ξέρω τί σημαίνει Costumer Service :roll:
 
Αναρωτιέμαι αν στο λινκ της SkyTrax για τη SkyEurope:

http://www.airlinequality.com/Forum/skyeur.htm

το -διθυραμβικό- σχόλιο του χρήστη με το ελληνικό όνομα και με ημερομηνία ανάρτησης "27 Απριλίου 2009" ανήκει στο μέλος που είχε την εμπειρία του τριημέρου του Αγ. Πνεύματος (τα μικρά ονόματα ταυτίζονται).

:?
 
Αγαπητοί φίλοι και φίλες,
Τα πράγματα άλλαξαν γιά την Skyeurope τους τελευταίους 10 μήνες . Παλιά ήταν αξιοπρεπέστατη. Εγώ που όπως προείπα πετάω ασταμάτητα πρίν βάλει καν τις πτήσεις από Αθήνα ΄και πριν ακόμα φέρει τα NG, σας το βεβαιώνω.
Τώρα αγαπητέ Ευγένιε όταν σου λέμε ότι παίρνεις ρίσκο αυτό ακριβώς εγώ εννούσα, ότι δηλ. δεν μπορείς να διεκδικήσεις τίποτα από μία εταιρεία που έχει βουήξει ο τόπος από πρίν εσύ αγοράσεις τα εισ. πως είναι έτοιμη γιά φούντο. Όφειλες νομίζω πρίν αγοράσεις τα συγκεκριμένα εισιτ. να ρωτήσεις γιατί τα αγόρασες για 14 ευρώ την καθε διαδρομή με τους φόρους . Τότε θα μάθαινες τι ρίσκο παίρνεις. Και η Easyjet πουλάει εισιτ. γιά 40 ευρώ η διδρομή αλλά δεν υπάρχει προw το παρόν ένδειξη επικείμενης χρεοκοπίας.
Οι διεκδικήσεις σου , κατά τη γνώμη μου , πρέπει να στραφούν κατά αυτών που επιτρέπουν μία τέτοια κατάσταση. Αλλά όπως σου έγραψα και προχθές ΑYTOI δυσκολεύονται να εφαρμόσουν τους νόμους γιατί τότε θα έπρεπε να έχουν κλείσει και δεκάδες άλλες ,κατα τα άλλα αξιοσέβαστες εταιρίες . Δεν μπορούν να εφαρμόζουν τους νόμους επιλεκτικά. Έτσι γενικά, στις Αερομεταφορές υπάρχει μία κατάσταση που νομίζω πως θα ξεκαθαρίσει μόνο όταν κλείσουν αρκετές εταιρίες και συμμορφωθούν οι υπόλοιπες με τα νέα δεδομένα της αγοράς χωρίς να χαρτζιλικώνουν τόσους χαραμοφάηδες.
Καλες πτήσεις
 
aakunz καμμία σχέση λάθος έπεσες.
Το ''ευγένιος'' το διάλεξα για την συγκεκριμένη υπόθεση για να είμαι όνομα και πράμα!
Ο φίλος που έψαξες και βρήκες πετάει από Αθήνα και εγώ από Θεσσαλονίκη.
Στο παρελθόν έχω πετάξει πολλές φορές με την skyeurope με τιμές από 120€ μέχρι 80€ (με επιστροφή πάντα) χωρίς βαλίτσες,θέση,ασφάλειες,φαγητό,νερό,καφέ κτλ. (με τις απαραίτητες αλλαγές πτήσεων που μου χαλούσαν το πρόγραμμα βέβαια πάντοτε.......)
Άν τα βάλεις όλα μαζί δεν καταλαβαίνω τί καλύτερο έχει από την alitalia που με 100€ σε πηγαίνει με διπλές πτήσεις παντού(με επιστροφή πάντα) και στην ώρα σου.(και με τα πάντα μέσα)
Για την skyeurope θα ήθελα να πω ότι δεν κάνω τις ενέργειες για να κλείσει η αγαπημένη αεροπορική εταιρεία κάποιοων φίλων εδώ μέσα.
Απλά θέλω να εφαρμόζει τον Ευρωπαικό κανονισμό και να μην ταλαιπωρεί ή παίζει με την ασφάλειά μας.
Και κάτι άσχετο που ήθελα να ρωτήσω,η slovakian air που αντικαθιστεί κάποια αεροπλάνα της skyeurope γνωρίζει κάποιος τί λέει?
Α ! pictures τελικά ΤΩΡΑ ,με την εμπειρία σου ,πρέπει να πετάει κάποιος με την SKYEUROPE ή ΟΧΙ?για την τυρόλο που εκτελεί πτήσεις της ΑΟΥΣΤΡΙΑΝ τί γνώμη έχεις?(και όποιος ξέρει)
 
η slovakian air (αν δε απατουμαι) ειναι μια αεροπορικη εταιρια charter (με 737 και 757)
πεταγε περσυ συχνα απο ΒΤS προς διαοφρους καλοκαιρινους προοσρισμους (βλεπε Αιγυπτος, μαγιορκα και αλλυ)
 
Sorry φιλε μετα το ειδα,αναοδα το εγραψα ο ατσιδας.. Customer service ειναι το σωστο και οχι Costumer οπως εγραψα εγω :(
 
Συνεχίζουμε !!!!!!!!
ο δικηγόρος της υπόθεσης skyeurope βρήκε αντιπροσωπο στην Ελλάδα!!!!!!!
interservice a.e τηλ 210 3535398! e-mail,commercial@interservice.gr,ομοιοπαθείς σκίστε τους !!!!!!
Ω ΝΑΙ!!!το δημοσίευμα στην ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ της Κυριακης με την περιπέτειά μας ήταν πολύ καλό!!!!!!!!!!!
 
Φιλε EYGENIS η εταιρια αυτη τους εκπροσωπει και στην Θεσσαλονικη,στο ειχα αναφερει πιο πανω.Τωρα το να παρεις λεφτα πισω το βλεπω πολυ χλωμο,μα παρα πολυ...Διαβαζοντας σε αντιστοιχα site του εξωτερικου παρομοιες περιπτωσεις με την δικη σου,ειδα οτι ενας μονο εγραψε πως πηερ τα λεφτα του πισω και αυτο μετα απο ενα διαστημα 6 μηνων.. :shock: Οπως θα εχεις διαβασει η εταιρια εχει καταθεσει αιτηση προστασιας απο πιστωτες(μεσα σε αυτους συμπεριλαμβανεσαι και εσυ) που σημαινει πως βραχυπροθεσμα και με το νομο δεν θα παρεις τα λεφτα σου πισω.Τους εδωσαν αν δεν κανω λαθος 9,5 μηνες καιρο για την αναδιοργανωση της εταιριας,αλλα με κοντα στα 150-180 εκατ χρεη δεν αναδιοργανωνεσαι,αλλα κλεινεις και ανοιγεις μια SkyEurope II.
 
ναι το είδα.όμως αναγκάστηκαν να δηλώσουν ότι δεν θα ακυρώσουν ή θα αλλάξουν δρομολόγιο για ένα μεγάλο διαστημα.ΚΆΠΟΙΟΙ θα πίεσαν προς αυτό....έτσι δεν θα την πάθουν και άλλοι..
 
Top