EYGENIS":38zsewlw said:Θα μπορούσα μάλιστα σε αρκετές να ζητήσω αποζημίωση αλλά δεν το έκανα είχα πάντα κατανόηση.
Πολύ φοβάμαι ότι αυτή ακριβώς η κατανόηση που συχνά δείχνουμε σαν πελάτες (είτε επειδή "εντάξει, κάτι τους έτυχε, δεν υπάρχει λόγος να το τραβήξουμε στα άκρα", είτε επειδή "δε βαριέσαι τώρα, αλήτες είναι αλλά γιατί να χαλάσω τις διακοπές μου", είτε για όποιον άλλον λόγο) οδηγεί τελικά σε τέτοιες καταστάσεις. Διότι και εγώ είμαι της άποψης να δείχνω κατανόηση, αλλά όταν έφτασα 13:32 (με το ρολόι του γκισέ) στο check-in της vueling που έκλεινε στις 13:30 και μου είπαν "δεν πετάτε" το θεώρησα δικό μου λάθος και δεν απαίτησα την αντίστοιχη "κατανόηση". Ίσως λοιπόν θα έπρεπε να σταματήσουμε να "δείχνουμε κατανόηση" και να διεκδικούμε/απαιτούμε αυτά που νομικά δικαιούμαστε και (ακόμη πιο σημαντικό) να δείχνουμε ότι τέτοιες συμπεριφορές μας ενοχλούν και τις αξιολογούμε. Γιατί όσο τα δεχόμαστε χωρίς καν να τους τα αναφέρουμε, θεωρούν μάλλον πως σιγά σιγά γίνονται κεκτημένα δικαιώματά τους...
(από την άλλη βέβαια μη φτάνουμε και στο άλλο άκρο: την προηγούμενη δευτέρα γύριζα από γερμανία και αφού βγήκα από το Ελ Βεν μπήκα στο λεωφορείο για Εθνική Άμυνα. Ήταν λοιπόν μια κοπελιά που σηκώθηκε και έκραζε τον οδηγό που περίμενε έξω φωνάζοντας "ΣΥΓΝΩΜΗ!!! ΓΙΑΤΙ ΔΕ ΦΕΥΓΟΥΜΕ?!?!? ΑΦΟΥ ΤΟ ΛΕΩΦΟΡΕΙΟ ΕΙΝΑΙ ΓΕΜΑΤΟ!!! ΕΤΣΙ!! ΔΗΜΟΣΙΟ!!! ΚΑΘΟΜΑΣΤΕ ΚΑΙ ΞΥΝΟΜΑΣΤΕ" κλπ. Περιττό να πω ότι το λεωφορείο είχε προγραμματισμένη ώρα αναχώρησης 10 λεπτά αργότερα, την οποία και τήρησε ευλαβικά ο οδηγός... )
(δεν έχει σε καμία περίπτωση επιθετικό τόνο εναντίον σου φίλε μου, δεν εννοώ ότι "φταις γιατί θα έπρεπε να είχες αντιδράσει", απλώς... thinking out loud Κράτα μας ενήμερους για την εξέλιξη του θέματος αν θέλεις, νομίζω είναι κάτι που μας αφορά τελικά όλους... Καλό κουράγιο!)