Η απίστευτη εμπειρία μας με την SkyEurope

  • Thread starter Thread starter EYGENIS
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
EYGENIS":38zsewlw said:
Θα μπορούσα μάλιστα σε αρκετές να ζητήσω αποζημίωση αλλά δεν το έκανα είχα πάντα κατανόηση.

Πολύ φοβάμαι ότι αυτή ακριβώς η κατανόηση που συχνά δείχνουμε σαν πελάτες (είτε επειδή "εντάξει, κάτι τους έτυχε, δεν υπάρχει λόγος να το τραβήξουμε στα άκρα", είτε επειδή "δε βαριέσαι τώρα, αλήτες είναι αλλά γιατί να χαλάσω τις διακοπές μου", είτε για όποιον άλλον λόγο) οδηγεί τελικά σε τέτοιες καταστάσεις. Διότι και εγώ είμαι της άποψης να δείχνω κατανόηση, αλλά όταν έφτασα 13:32 (με το ρολόι του γκισέ) στο check-in της vueling που έκλεινε στις 13:30 και μου είπαν "δεν πετάτε" το θεώρησα δικό μου λάθος και δεν απαίτησα την αντίστοιχη "κατανόηση". Ίσως λοιπόν θα έπρεπε να σταματήσουμε να "δείχνουμε κατανόηση" και να διεκδικούμε/απαιτούμε αυτά που νομικά δικαιούμαστε και (ακόμη πιο σημαντικό) να δείχνουμε ότι τέτοιες συμπεριφορές μας ενοχλούν και τις αξιολογούμε. Γιατί όσο τα δεχόμαστε χωρίς καν να τους τα αναφέρουμε, θεωρούν μάλλον πως σιγά σιγά γίνονται κεκτημένα δικαιώματά τους... :(

(από την άλλη βέβαια μη φτάνουμε και στο άλλο άκρο: την προηγούμενη δευτέρα γύριζα από γερμανία και αφού βγήκα από το Ελ Βεν μπήκα στο λεωφορείο για Εθνική Άμυνα. Ήταν λοιπόν μια κοπελιά που σηκώθηκε και έκραζε τον οδηγό που περίμενε έξω φωνάζοντας "ΣΥΓΝΩΜΗ!!! ΓΙΑΤΙ ΔΕ ΦΕΥΓΟΥΜΕ?!?!? ΑΦΟΥ ΤΟ ΛΕΩΦΟΡΕΙΟ ΕΙΝΑΙ ΓΕΜΑΤΟ!!! ΕΤΣΙ!! ΔΗΜΟΣΙΟ!!! ΚΑΘΟΜΑΣΤΕ ΚΑΙ ΞΥΝΟΜΑΣΤΕ" κλπ. Περιττό να πω ότι το λεωφορείο είχε προγραμματισμένη ώρα αναχώρησης 10 λεπτά αργότερα, την οποία και τήρησε ευλαβικά ο οδηγός... :mrgreen: :mrgreen:)

(δεν έχει σε καμία περίπτωση επιθετικό τόνο εναντίον σου φίλε μου, δεν εννοώ ότι "φταις γιατί θα έπρεπε να είχες αντιδράσει", απλώς... thinking out loud :) Κράτα μας ενήμερους για την εξέλιξη του θέματος αν θέλεις, νομίζω είναι κάτι που μας αφορά τελικά όλους... Καλό κουράγιο!)
 
Αγαπητέ Thanasis_U2 ,Πολωνέ,
Επειδή έχω βρεθεί 3 φορές στην Κρακοβία την 30/11 κάθε έτους γίνεται χαμός από κόσμο στους δρόμους-διασκέδαση μέχρι το πρωί στα νυχτερινά μαγαζιά και τα εστιατόρια πάντα πλήρη , και πολύ κέφι παντού. Όταν ρώτησα τους Πολωνούς τι γιορτάζουν μου είπαν πως η γιορτή λέγεται Listopada (Νοέμβριος) και ΄γιορτάζουν την τελευταία ημέρα των επίγειων απολαύσεων πριν αρχίσουν από την 1η Δεκαμβρίου τη νηστεία και περισυλλογή(όχι μόνο σε φαγητό αλλά γενικά των απολαύσεων) εν' όψη των Χριστουγέννων.
'Ετσι μου έχουν πεί αλλά αφού εσύ, Πολωνός γαρ, δεν το έχεις ακούσει ποτέ ,ίσως εγώ δεν το κατάλαβα καλά ή δεν το γιορτάζουν σε άλλες περιοχές της χώρας από όπου εσύ ίσως κατάγεσαι.
Εκείνο όμως στο οποίο δεν μπορείς να έχεις αντίρρηση είναι το γεγονός πως ειδικά εκείνη την ημέρα στην Κρακοβία ο κόσμος ξεχύνεται στους δρόμους και διασκεδάζει μέχρι το πρωί . Αυτό το έχω ζήσει τρεις συνεχόμενες χρονιές.
Καλές πτήσεις
 
Δεν μπορω να καταλαβω τον λογο για τον οποιο σου αρνηθηκαν την επιβιβαση.Και στην τελικη ποιος δινει το δικαιωμα στην υπαλληλο αυτη να μην σε αφησει να πεταξεις?Η κοπελα αυτη που λες ηταν απο Interservice?
 
φίλε Velerefontis δεν μας ήθελαν κοντά,αλλιώς 80 και πλέον άτομα θα μαθαίνανε τα δικαιώμματά τους και κάποιοι σίγουρα θα ζητούσαν και αποζημείωση,(200-250€ συν νερα-αναψυκτικά και φαγητό=αρκετές χιλιάδες €*).μας έδιωξαν ευγενικά...και τα γλύτωσαν όλα.
για την ιντερσέρβις που λες δεν είμαι σίγουρος αλλά μάλλον αυτή ήταν.
είναι η εκπρόσωπος της εταιρίας στην θεσσαλονίκη?

υ.γ το θέμα τιμής πολλοί το διαπραγματεύεστε.
το θέμα ασφάλειας πιστεύω πως όχι.
ΕΣΤΕΙΛΑ Ε-ΜΑΙΛ στο thanassis.kokkotas@skyeurope.com,απάντηση δεν πήρα ακόμα.....

ξέρει κανείς αν η skyeurope έχει νόμιμα γραφεία στην Ελλάδα?για να της ζητηθούν οι νόμιμες απατήσεις που ορίζει η Ε.Ε?
 
Τι να πω ρε φιλε...Χαρα στην κουραγιο σου που δεν τα κανες μπαχαλο εκει μεσα...Στα μεσα Δεκεβρη εκλεισα 2 εισιτηρια για VIE-SKG one way(19Ε χ2) για τις 31/07 και ωρα αναχωρησης 11:25.Οποτε με το φτωχο μου το μυαλο ελεγα θα ξεκινησω κατα της 6 με το τρενο απο Βουδαπεστη,9 θα ειμαι Βιεννη,Τζάμι φαση δηλαδη...Ελα ομως που η Skyeurope ειχε αλλη γνωμη...Πριν κανα 2 μηνες μου στελνει ενα συμπαθεστατο μαιλ που λεει νεα ωρα αναχωρησης 7:40( wtf δηλαδη..) Οποτε ενα βραδυ πληρωμενο στην Βουδαπεστη,γραψε Χ,εισιτηρια τρενου,γραψε Χ και τωρα πληρωνω και ενα βραδυ διαμονη στην Βιεννη...Τωρα οσο αφορα την εταρια που τους εξυπηρετει στην Θεσσαλονικη ναι ειναι η Interservice.Αν δεν με απατα η μνημη μου κανονικα γραφεια δικα τους στην χωρα μας δεν εχουν..Τωρα αμα εχει κανα λυομενο για σεισμοπληκτους στον περιβαλλοντα χωρα του αεροδρομιου δεν ξερω..Καλη τυχη φιλε και αν μπορεσεις να τους κυνηγησεις καντο γιατι κατι εταιριες σαν και αυτην στηριζονται στο "Δε Βαριεσαι" ....
 
Η SkyEurope δεν έχει γραφεία στην Ελλάδα και δεν έχει εκπρόσωπο. Το μόνο που έχει είναι συνεργασία με μία εταιρεία handling η οποία μεριμνά για τον έλεγχο των εισιτηρίων, την εξυπηρέτηση του αεροπλάνου και την επιβίβαση/αποβίβαση των επιβατών. Οποιαδήποτε διεκδίκηση ή υποβολή αιτήματος, θα πρέπει να γίνεται στα κεντρικά τους στη Μπρατισλάβα.

Στην περίπτωση που το εισιτήριο έχει εκδοθεί από ταξιδιωτικό γραφείο, η διαδικασία είναι πιο απλή μια και τα refunds και τις αλλαγές διεκπεραιώνονται μέσω του BSP της ΙΑΤΑ και δεν μπορεί η SkyEurope να κάνει ό,τι θέλει. Με άλλα λόγια, αν το εισιτήριο είχε βγεί από ταξιδιωτικό γραφείο, το refund θα είχε γίνει με πιο συνοπτικές διαδικασίες και χωρίς το εκβιαστικό "πετάς ή το ξεχνάς".

Σε κάθε περίπτωση όμως, για όλες τις άλλες διεκδικήσεις θα πρέπει να απευθύνεστε στην Εταιρεία και να ζητάτε από το handler ή το εκδοτήριο να καταχωρεί μέσα στην κράτηση το λόγο άρνησης επιβίβασης ή την ακύρωση και να σας δίνει απόσπασμα της κράτησης.
 
φίλε aakunz ,ευχαριστώ για την τεκμιριομένη απάντηση.
η κοπέλα είπε δεν γράφω τίποτα,κάνατε τους έξυπνους,βρείτε τώρα την άκρη και φύγετε.....
τί έπρεπε να κάνω?να την δείρω?να φωνάζω?
ευγενικα μιλούσαμε,πήρε ένα τηλ στα κεντρικά(έτσι μας είπε)και μας ανακοίνωσε μια απόφαση.
τί έπρεπε να κάνω?να φωνάξω τα ΜΑΤ?
νόμιζα ότι από κάπου μετά θα βρω το δίκιο μου.....
 
Όταν για κάποια αεροπορική εταιρία προβάλλονται τόσα παράπονα σχετικά με μη τήρηση του απλούστερου θέματος, δηλαδή αυτού που αφορά στην τήρηση των προγραμματισμένων δρομολογίων με συνέπεια οικονομική ζημία και ψυχική και σωματική ταλαιπωρία, τότε πώς είναι βέβαιο ότι πληρούνται άλλες σημαντικότερες προυποθέσεις για τη διεξαγωγή των δρομολογίων;
 
Εγω δεν εχω ακουσει και πολλα παραπονα γι'αυτη την εταιρεια,εγω εχω πεταξει πανω απο 6 φορες και ολα ηταν μια χαρα.Τωρα ΑΝ εγιναν τα πραγματα ετσι οπως τα λενε ,εχουν ολο το δικιο με το μερος τους,αλλα εγω πιστευω η αληθεια βρισκεται καπυ στη μεση.
 
Στο τελος κατα τη γνωμη μου ειναι και ενα ρισκο που παιρνεις θελημενα,δηλαδή βρισκεις εισιτηρια Θεσ/νικη-Βιεννη π.χ 50Ε πανε ελα με SkyEurope, και βρισκεις και 250Ε με τις Αυστριακες.Επιλογη σου ειναι μετα απο αυτο το σημειο ποια θα επιλεξεις..Θα πας στα σιγουρα ή θα πας στο αγχος(βλεπε ακυρωσεις πτησεων,κλεισιμο εταιριας,αρνηση επιβιβασης,κλπ).Παντως η συγκεκριμενη εταιρια Costumer Service μαλλον δεν ξερει τι σημαινει..ριξτε μια ματια στο airlinequality και θα δειτε..
 
Top