Η απίστευτη εμπειρία μας με την SkyEurope

  • Thread starter Thread starter EYGENIS
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Καλημέρα, προτείνω να στείλεις έγγραφες καταγγελίες α) στην ΥΠΑ και β) στο Συνήγορο του Καταναλωτή (http://www.synigoroskatanaloti.gr/) κοινοποιώντας και τις δύο και στους δύο φορείς αλλά και στην αεροπορική εταιρία. Η περιγραφή του προβλήματος θα πρέπει να είναι λεπτομερής και να περιγράφεις το πρόβλημα που η εταιρία σου προκάλεσε. By the way εάν δεν ταξίδευες για leasure αλλά για δουλειά θα έπρεπε να καθορίσει η όποια εταιρία το πρόγραμμά σου?

Επίσης πιστεύω ότι στα έγγραφα που θα στείλεις θα πρέπει να ζητάς από την εταιρία αποζημίωση τουλάχιστον ίση με αυτά που έχασες εκ της ματαίωσης του ταξιδιού, για το οποίο ΔΕΝ ευθύνεσαι εσύ.

Καλή τύχη και ΚΑΛΟ ΚΟΥΡΑΓΙΟ.
 
Καλημέρα,
Έχετε πολύ δίκαιο να είστε τόσο αγανάκτησμένος . Την επόμενη φορά θα πρέπει να κάνετε μία μικρή έρευνα αγοράς πρίν αγοράζετε εισιτήρια που πωλούνται γιά 14 ευρώ μαζί με τους φόρους η κάθε διαδρομή. Και εγώ την ίδια ημέρα 28/10/2008 αγόρασα εισιτ. γιά 8 άτομα ATH-PRG-ATH γιά τις ίδιες ημερομηνίες
05-08/06/2009 28 ευρώ το κάθε άτομο μέ τους φόρους αεροδρομίων. Επειδή όμως ψάχνωντας το διαδίκτυο έμαθα ότι η συγκεκριμένη εταιρεία έχει τεράστια χρέη δεν δεσμεύτηκα με άλλες κρατήσεις στην Πράγα . Ακόμα και τις αποσκευές τις χρέωσα μία ημέρα πρίν την πτήση. Όλα βέβαια πήγαν καλά και στην ώρα τους.
Μπορείς πάντα να ζυγίσεις την διαφορά που έχει ο ναύλος μεταξύ της Skyeurope και της Czech airlines( περίπου 200 ευρώ to άτομο!!) με την πιθανότητα αλλαγών , ματαιώσεων, πτωχεύσεων (που έρχεται σύντομα γιά την εν λόγω εταιρεία) και άλλων δυσλειτουργeιών ή ατυχιών όπως καιρικά φαινόμενα, απεργίες.
Αγαπητέ μην κουράζεσαι με καταγγελίες διότι η Skyeurope χρωστάει 90 εκατ. ευρώ και οι ιπτάμενοι είναι απλήρωτοι από τον 10/08. Παίρνουν μόνο κατα καιρούς κάτι χαρτζιλίκια έναντι.
Αυτός είναι και ο λόγος πού έβγαζε υπέρπροσφορές . Ήθελε να προσελκύσει νέους επενδυτές δείχνοντάς τους πως ο κόσμος τους επμιστεύεται.
Τα τελαιταία 4 χρόνια έχω πετάξει πάνω από 80 φορές με την sKyeurope, και πέρα από 3 καθυστερήσεις άνω των 2 ωρών και μία απεργία των ελεγκτών στην Αθήνα όλες οι άλλες πτήσεις έγιναν άψογα. Τα χρήματα που έχω εξοικονομήσει είναι τόσα πολλά που δεν έχω κανένα παράπονο . Ακόμα και τα 10 εισιτήρεια που έχω στα χέρια μου γιά μελλοντικές πτήσεις και να τα χάσω δεν θα στενοχωρηθώ καθόλου επειδή είμαι απόλυτα προετοιμασμένος.
Γιά παράδειγμα σου λέω πως πρίν 10 ημέρες αγόρασα γιά την 23/10/09 Αθήνα-Πράγα, Πράγα-Λισσαβώνά μόνο 29 + 39 ευρώ το άτομο με φόρους.
Έτσι είναι η ελευθερη αγορά και καμιά φορά μπορούμε να ρισκάρουμε ζυγίζωντας τη σχέση αυτού που θα χάσουμε με αυτό που κερδίζουμε.
Καλές πτήσεις
 
Καλημέρα ,σας ευχαριστώ που είδατε το πρόβλημα μας.
Καταρχήν θέλω να πώ ότι έχω ταξιδεύσει με την skyeurope άλλες 8 φορές στο παρελθόν από τις οποίες στις 6 είχα αλλαγή ώρας αλλα δεν με πείραξε διότι ήμουν ενημερωμένος αρκετά πρίν και όχι ελάχιστες ώρες πριν.Θα μπορούσα μάλιστα σε αρκετές να ζητήσω αποζημίωση αλλά δεν το έκανα είχα πάντα κατανόηση.
Δεύτερον θέλω να πω ότι στο συγκεκριμένο ταξίδι μου ΚΑΣΤΟΡΙΑ-ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ-ΒΙΕΝΝΗ-ΒΟΥΔΑΠΕΣΤΗ και επιστροφή μου κόστισε χρόνο και χρήμα χωρίς να πραγματοποιηθεί τουλάχιστον ολόκληρο.
Τρίτον ,τα γεγονότα που σας περιέγραψα είναι ακριβώς όπως έγιναν.δεν έχω εκδηκιτικές τάσεις από την εταιρία,καταλαβαίνω ότι περνάει δύσκολες στιγμές αλλά με την αξιοπρέπεια και την ασφάλεια μου δεν παίζω.
menelaos δίκαιο έχεις,δεν έφτασα μέχρι εκεί,περίμενα να ισχύει κάποιο δίκαιο πολίτη-καταναλωτή.ακόμα menelaos ότι γράφω το γράφω για να αξιολογηθεί.
teris3 τραβήξαμε πολλά,φαντάζεσαι όμως να ταξιδεύαμε και να μας αρνούνταν την επιστροφή?άντε γύρνα μετά με ΑΟΥΣΤΡΙΑΝ και πλήρωσε 800 € για 2 εισιτήρια και ζήτα τα μετά από τους χρεωκοπημένους....
Akis ,θενκς που το έκανες ξεχωριστό θέμα μήπως και βρεθεί καμία άκρη...
makedonas ,χαρτιά δεν έδινε κανείς.ζήτησα από την συγκεκριμένη κυρία και μου είπε αφού διαμαρτύρεσαι ψάξε και βρες το δίκαιο σου....θα σου συμβούλευα να μην πετάξεις συμπλήρωσε μετά και αφού ήμασταν στο γραφείο της ΥΠΑ .
tnick το είπες'''Οχυρωμένοι πίσω από τη σιγουριά οτι ο πελάτης δεν προκειται να βρει το δικιο του, συμπεριφέρονται με απιστευτη ειρωνια.'''
spotterakis η υπεύθυνη θύμωσε που σιγά-σιγά ξυπνούσαμε και τους άλλους.για την μεταβολή της πτήσεις κατά 4,5-5 ώρες θα μπορούσε ο κάθε επιβάτης να ζητήσει αναψυκτικά,φαγητό και αποζημίωση τουλάχιστον 200€.γιαυτό μας έδιωξε...
oneiro πιστεύω να σε κάλυψαη
rouho θένκς,στην υπηρεσία της ΥΠΑ μου έδωσαν ένα χαρτί ότι η πτήση θα έχει 4,5 ώρες καθυστέριση. Στο Συνήγορο του Καταναλωτή έκανα έγγραφη καταγγελία και περιμένω...έκανα και στο ΚΕΠΚΑ αλλά μου είπαν ότι πρέπει να γίνω μέλος τους για να το προχωρίσουν.ο δικηγόρος μου ,μου είπε να γράψω ένα χαρτί με τα γεγονότα και να το στείλω συστημένο στα γραφεία της εταιρίας στην Ελλάδα και όχι στην συγκεκριμένη κυρία στο αεροδρόμιο Μακεδονία γιατί αυτή θα το σκίσει.
ξέρει κανεις που είναι τα γραφεία?
1 Υ.Γ Η πτήση τελικά δεν έγινε με αεροπλάνο της εταιρίας αλλά με ένα παλιό της ΣΛΟΒΑΚΙΑΝ ΑΙΡ από ότι μου είπαν.
2 υ.γ σε 2 μήνες έχω άλλες 5 πτήσεις με την skyeurope που πάνω της έχω κτίσει τις καλοκαιρινές διακοπές μου.ΤΙς έκλεισα 28Η ΟΚΤΩΒΡΊΟΥ 2008 και φυσικά στις 4 μου έστειλε να αλλάξω μέρες.............
 
Δυστυχώς η αλητεία των αεροπορικών εταιριών χτυπάει όπου βρει. Η SkyEurope όντως περνάει δύσκολες ώρες αλλά αυτό δε σημαίνει τίποτα για την παραπάνω ταλαιπωρία. Εγώ ακόμα δεν καταλαβαίνω γιατί δε σας έβαλε στο αεροπλάνο... Απ'ότι καταλαβαίνουμε όλοι πάει για κανόνια, εδώ και αρκετό διάστημα οπότε ας είναι μόνο θεμα για spotting...
 
φίλε μου γράφεις ότι ''Έτσι είναι η ελευθερη αγορά και καμιά φορά μπορούμε να ρισκάρουμε ζυγίζωντας τη σχέση αυτού που θα χάσουμε με αυτό που κερδίζουμε.''
πιστεύω ότι δεν είναι έτσι.
τα ανθρώπινα δικαιώματα δεν ζυγίζονται με την τιμή...
είτε 30€κάνει ένα εισιτήριο ,είτε 100€ τα δικαιώματά μας σαν πολίτες είναι τα ίδια...
όπως και οι υποχρεώσεις των συγκεκριμένων εταιρειών...
υ.γ άν ξέρεις κάτι με γραφεία της skyeurope στην Ελλάδα,γράψτο.
ευχαριστώ
 
Εγώ ακόμα δεν καταλαβαίνω γιατί δε σας έβαλε στο αεροπλάνο...
απάντηση.
όταν σου λέει κάποιος να φύγεις γιατί ξυπνάς τους άλλους και ότι η εταιρία λέει ότι καλύτερα είναι να μην μπεις στο αεροπλάνο,πως το αξιολογείς?
είναι 2και 30 το μεσημέρι.κανονικά εφευγες 4.με την αναβολή πήγαινε 8 και 30 .περιμένεις μέχρι τότε?
και αν έμπενες με συνοδεία των ΜΑΤ,στην επιστροφή που σε είχαν καρατσεκαρισμένο και σου αρνιόταν να επιβιβαστείς(έχουν τέτοιο δικαίωμα),τί έκανες?
 
Πιστεύω πως θα αντέξουν μέχρι το τέλος του καλοκαιριού παρόλω που αυτη τη στιγμή υπάρχει στη Σλοβακία δικηγορικό γραφείο που καλεί πιστωτές της εταιριας να διεκδικήσουν όλοι μαζί από το δικαστήριο την υποχρεωτική της πτώχευση-εκκαθάρηση.
Αυτό δεν έχει συμβεί ακόμα επειδή η εταιρεία είναι στο χρηματιστήριο της Βιέννης και οι διαχειριστές υποστηρίζουν πως έχουν βρεί επενδυτή ( την εταρεία SAPO Λιβανέζικων συμφερόντων με έδρα την Αθήνα) αλλά η είσοδος των κεφαλαίων κολλάει σε κάποιες νομικές διαδικασίες γιά τις οποίες είναι υπεύθηνο το Αυστριακό κράτος . Έτσι λένε αυτοί (εγώ χα-χα) αλλά γιά να παίρνουν συνέχεια παρατάσεις, δεν το κάνουν επειδή θα χάσουμε εμείς τα λεφτά μας , κάτι άλλο έχουν στο μυαλό τους.
Νομίζω πως το καλοκαίρι θα πετάξεις αλλά ποτέ μην κάνεις δεσμευτικές κρατήσεις. Τώρα θυμήθηκα ,το Νοέμβριο του 2006 , πετάξαμε μετη Skyeurope Αθήνα -Κρακοβία και την ημέρα που φεύγαμε έκαναν οι ελεγκτές στο ΕΛ.ΒΕΝ πάλι στάση εργασίας αλλά έληξε την ώρα που ερχοταν το αεροσκάφος να μας πάρει και έτσι πετάξαμε κανονικά . Όταν φτάσαμε στην Κρακοβία τις επόμενες ώρες έκλεισε το αεροδρόμιό τους 48 ώρες λόγω ομίχλης , πραγματικά ήταν πρωτοφανές δεν βλέπαμε τίποτα στην πόλη πέρα τα 5 μέτρα. Πολλές πτήσεις ματαιώθηκαν και ο κόσμος που θα έφευγε δεν είχε που να μείνει διότι ήταν 30/11 γιορτή και τριήμερο γιά τους Πολωνούς. Εμείς τυχεροί ,πήγαμε και ήρθαμε κανονικά. Πολλα μπορούν να συμβούν.
 
να και η απάντηση από το ΕΠΚΑ.

Αρχικά θα θέλαμε να σας ευχαριστήσουμε, που επικοινωνήσατε μαζί μας.
Σας καλούμε, να γίνετε, μέλος του ΚΕ.Π.ΚΑ., γιατί το ΚΕ.Π.ΚΑ., ΔΕΝ είναι
δημόσια υπηρεσία και στηρίζει τη λειτουργία του, στις συνδρομές των μελών
του.
Το γεγονός ότι οι έλληνες Καταναλωτές απευθύνονται στο ΚΕ.Π.ΚΑ, οφείλεται
στις συνδρομές των πολιτών-μελών μας, που μας στηρίζουν με τη συμμετοχή
τους.
Στην προσπάθειά μας, να ενημερώσουμε όλους τους έλληνες Πολίτες-
Καταναλωτές, που μας καταθέτουν κάποιο παράπονο ή ζητούν πληροφόρηση, το
ΚΕ.Π.ΚΑ., υπερβαίνει εαυτόν, εξυπηρετώντας ακόμα και μη μέλη, γεγονός που
δυσχεραίνει την εξυπηρέτηση των μελών μας και την αποτελεσματικότητα της
λειτουργίας μας.
Κάθε Καταναλωτής μπορεί να γίνει, άμεσα, μέλος του ΚΕ.Π.ΚΑ. Για να γίνετε
μέλος του ΚΕ.Π.ΚΑ. επισκεφτείτε την παρακάτω ιστοσελίδα:
http://www.kepka.org
Όσον αφορά στο θέμα σας, παρακαλούμε καλέστε μας τηλεφωνικά, στις
ώρες 09.00-14.00 διότι η υπόθεσή σας έχει πολλά που πρέπει να απαντηθούν για να σας δώσουμε μία απάντηση.
Πάντως σε κάθε περίπτωση, μπορείτε να κάνετε έγγραφο, να σταλεί συστημένο στην εταιρία αναφέροντας όλο το ιστορικό, ζητώντας εξηγήσεις αλλά και τα χρήματά σας πίσω και τις ζημίες.
Με εκτίμηση,
Τμήμα Καταγγελιών Παραπόνων ΚΕ.Π.ΚΑ.
KEPKA - Consumers Protection Centre,
32 Vas. Irakliou Str. - GR 54624 - Thessaloniki,
Phone: +302310233333 - Fax: +302310242211,
email: consumers@kepka.org - http://www.kepka.org.
 
Φίλε είσαι ρομαντικός και μου αρέσει αλλά τώρα μιλάμε γία χρήμα.
Λοιπόν μέχρι τον Ιανουάριο που επικοινώνησα τελευταία είχαν έναν αντιπρόσωπο με το κάτωθι e-mail :thanassis.kokkotas@skyeurope.com
Μην χάνεις χρόνο όμως , σχεδίασε τις διακοπές σου.
Η αεροπορικές είναι σε τόσο δυσχερή θέση παγκοσμίως που θα έπρεπε να είχαν κλείσει στο 80%.
Σιωπηλά όμως όλοι τις ανέχωνται. Χαλάρωσε.
 
pictures":11zazie3 said:
. Πολλές πτήσεις ματαιώθηκαν και ο κόσμος που θα έφευγε δεν είχε που να μείνει διότι ήταν 30/11γιορτή και τριήμερο γιά τους Πολωνούς .

οφφ τοπικ
ε? ποσα χρονια πολωνος δε θυμαμαι τετοια γιορτη, μπας και λες για 1/11 που ειναι η μερα που γιορταζουμε τους πεθαμενους?
 
Top