Η απίστευτη εμπειρία μας με την SkyEurope

  • Thread starter Thread starter EYGENIS
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας

EYGENIS

Low-Cost-Class-Member
Εγγραφή
09/06/2009
Μηνύματα
42
Likes
0
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
OLA
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
SKGR
Στις 28/10/2008 αγοράσαμε από τον ιστότοπο της αεροπορικής εταιρίας SKY EUROPE μέσω χρεωστικής κάρτας 2 εισιτήρια με επιστροφής ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ-ΒΙΕΝΝΗ με σκοπό να πάμε από εκεί στην ΒΟΥΔΑΠΕΣΤΗ.
Οι ώρες μας βολεύανε(αναχώρηση Παρασκευή 5/6/09 απόγευμα και επιστροφή Δευτέρα 8/6/09 που ήταν αργία του Αγίου Πνεύματος)
Ετοιμαστήκαμε γι αυτό το ταξίδι και κλείσαμε τα πάντα(με την χρεωστική μας κάρτα) νωρίς για να έχουμε καλύτερες τιμές .

Την Παρασκευή, 3 Απρίλιος 2009, στις 16:52 λάβαμε ένα ε-μαιλ από την αεροπορική εταιρία που μας άλλαζε τις ώρες. αντί 16.00 θα πετούσαμε στις 11.οο το πρωί και θα γυρνούσαμε αντι 11.30 στις 7.30!!!!!
Δεν το αποδεχτήκαμε πατώντας αυτό που μας όριζε η εταιρία γιατί μας έβγαζε τελείως εκτός προγράμματος! Άλλαζε τελείως τις ώρες αναχώρησης και στις 2 μέρες.
Τηλεφωνήσαμε στο τηλεφωνικό κέντρο της εταιρίας και μας είπαν ότι δεν έχουμε άλλη επιλογή. Ή δεχόμαστε ή χάνουμε το ταξίδι και το εισιτήριο μας. Είπαμε τότε ας μας μεταφέρουν τις πτήσεις μας μία μέρα αργότερα και ας χάναμε την εργάσιμη μέρα της Τρίτης 9/6/09.

Έτσι η ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΗ ΕΤΑΙΡΙΑ sky europe μας έστειλε με ε-μαιλ νέες ώρες πτήσεων.
Πάνω σε αυτό το πλάνο κανονίσαμε ξανά το ταξίδι μας στην ΒΙΕΝΝΗ και από εκεί στην ΒΟΥΔΑΠΕΣΤΗ.
Κλείσαμε καθήμενοι στον Η/Υ ώρες ατελείωτες και παίρνοντας αμέτρητα τηλέφωνα με την χρεωστική μας κάρτα ,ξενοδοχεία ,λεωφορεία ,(Βιέννη-Βουδαπέστη και Βουδαπέστη-Βιέννη),αγοράσαμε χάρτες, πληροφοριακό και ταξιδιωτικό υλικό και περιμέναμε να γίνει το ταξίδι μας.
Σημειώνουμε εδώ ότι ο Χ. Γ , δημότης Καστοριάς θα ερχόταν στη Θεσσαλονίκη για το ταξίδι Σάββατο 6/6/09.

Την Παρασκευή, 5 Ιούνιος 2009, 18:42 βλέποντας τυχαία τις πτήσεις στην ιστοσελίδα της αεροπορικής εταιρίας για το Σάββατο 6/6/09(για την ημέρα του ταξιδιού μας δηλαδή) είδαμε ότι πουλούσε εισιτήρια αντί για τις 16.00 που ήταν η πτήση στις 20.30!!!!!!!!!!!!!άλλαξε ώρα πτήσης χωρίς να μας ενημερώσει!!!!
Δεν μπορούσαμε να το πιστέψουμε!! το ταξίδι μας κινδύνευε να ματαιωθεί εξαιτίας της εταιρίας…
Σε λίγο λάβαμε από την αεροπορική εταιρία ε-μαιλ που μας έλεγε αυτό που βλέπαμε…..’ότι ξανa-άλλαζε τις ώρες πτήσεων.

Μας είχε διαλύσει τελείως το ταξίδι μας. Ξέραμε ότι θα ήμασταν στην Βιέννη 16.30 ώρα Αυστρίας και είχαμε κλείσει λεωφορείο για Βουδαπέστη στις 19.20.Τώρα τα χάναμε όλα! (εισητήρια λεωφορείων-ξενοδοχεία-κτλ)
Πήραμε αμέσως τηλέφωνο στην εταιρία ,δεν μπορέσαμε να τους πούμε τίποτα, μας είπαν ή ταξιδεύουμε στην νέα ώρα ή χάνουμε τα χρήματα μας και μας το κλείσανε….
Την άλλη μέρα Σάββατο 6/6/09 πήγαμε στο αεροδρόμιο Θεσσαλονίκης στις 13.30 και ψάχναμε εκπρόσωπο της εταιρίας…
Μάταια όμως δεν υπήρχε .Υπήρχε κάποια που έλεγε ότι εκπροσωπεί πολλές αεροπορικές εταιρίες και το μόνο που ξέρει είναι ότι η sky europe Θα έχει μεγάλη καθυστέρηση σήμερα.
Της ζητήσαμε κάποια βοήθεια. Να πετάξουμε με τις πτήσεις της Αουστρια ή της Μάλεβ ΠΟΥ πετούσαν 16.00 και 16.30 για να μην χάσουμε το ταξίδι μας στην Βουδαπέστη.
ΔΕΝ το δέχτηκε. Ζητήσαμε τότε έστω να μας βρει η εταιρία ένα ξενοδοχείο για το Σάββατο 6/6/09 που θα φτάναμε στο κέντρο της Βιέννης γύρω στις 23.30-24.00 το βράδυ. ΤΙΠΟΤΑ. Δεν είχαμε κανένα δικαίωμα μας είπαν. Ή πετούσαμε όταν ήθελαν αυτοί με όσες δυσάρεστες συνέπειες ή χάναμε ταξίδι και τα χρήματα μας.
Πήγαμε στην ΥΠΑ Υπηρεσία Πολιτικής Αεροπορίας στο αεροδρόμιο Μακεδονία. Μας έδωσε ο υπεύθυνος ένα χαρτί που έγραφε για την δηλωμένη καθυστέρηση από την αεροπορική εταιρία.Mας είπε να το έχουμε και να κάνουμε καταγγελία.
H αναβολή της πτήσης μας χαλούσε όλα τα σχέδια.
Αλλά έστω με σκυμμένο κεφάλι αποφασίσαμε να πάμε να μείνουμε Βιέννη αντί για Βουδαπέστη .Θα είχαμε και την παρέα 4 φίλων μας, χαλάλι τα χρήματα που ξοδεύαμε.
Ξαναπήγαμε στην υπάλληλο και μας είπε ότι μίλησε με τα ‘’κεντρικά’’ της εταιρίας και ότι τώρα ‘’χάσαμε’’ την ευκαιρία και ότι δεν θα μας δεχτούν στην πτήση και ας κάνουμε ότι καταγγελία θέλουμε!!!!!!!
Δεν μας έδωσαν ούτε ένα νερό μας ακύρωσαν την πτήση ,δεν θα μας έβαζαν και στο αεροπλάνο !!!!
Δεν ξέραμε τι να κάνουμε…να κλάψουμε ή να γελάσουμε…να φωνάξουμε ή να τρέξουμε….
Φύγαμε και αποφασίσαμε να δημοσιεύσουμε την καταγγελία μας για να γλυτώσουν οι επόμενοι!!!!!!
Περιττό να πούμε ότι μετά ψάχναμε για ξενοδοχείο στη Θεσσαλονίκη κτλ.


ΕΧΕΙ ΤΕΤΟΙΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΜΙΑ ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΗ ΕΤΑΙΡΙΑ ?
Ο ΠΟΛΙΤΗΣ-ΕΠΙΒΑΤΗΣ-ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΗΣ ,ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΚΑΝΕΝΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑ?
 
Re: SkyEurope στην Αθήνα

:thx: :thx: Να γιατί απαγορεύονται τα μαχαίρια και τα όπλα στα αεροδρόμια. Χαλαρά τους σκότωνα. :wall: :wall: :wall:
 
Re: SkyEurope στην Αθήνα

Πω ρε παιδιά τί τραβήξατε με αυτούς τους αληταράδες.... :evil:
 
EYGENIS, μετέφερα την δημοσίευσή σου εδώ, διότι αξίζει ένα ξεχωριστώ θέμα. Είναι απίστευτα αυτά που πέρασες, ιδίως στο τέλος η απαγόρευση να ταξιδέψεις.

Δες αν θέλεις στο θέμα "Δικαιώματα επιβατών" (viewtopic.php?f=16&t=5518) διότι σίγουρα δικαιούσαι αποζημίωση. Πιστεύω όμως, ότι όσο και να το παλέψεις δεν θα βρεις το δίκιο σου. Είναι κρίμα ο κάθε πελάτης-επιβάτης να είναι παιχνιδάκι στα χέρια των εταιριών.
 
Εμεινα αναυδος..

Χωρις προφανη λογο δεν σας βαζουν στο αεροπλανο?!?! Ουτε στην Ουγκαντα δεν γινεται κατι τετοιο!!! Πιστευω μια καταγγελια σε επιπεδο ΥΠΑ δεν φτανει. Ελπιζω να εχετε ολα τα χαρτια σας απο τις διαφορες κρατησεις που κανατε..Και ελπιζω να ζητησατε ενα χαρτια απο την κυρια που να σας το απαγορευει να ανεβειτε στο αεροπλανο..

Ειναι φοβερο ....
 
Αν και οταν ειχα πεταξει Βιέννη-Αθήνα δεν είχα κανένα παράπονο απο τη συγκεκριμενη εταιρεια, αυτα τα φαινομενα δυστυχως οσο πανε και πολλαπλασιάζονται. Όχι μονο σε επίπεδο αεριπορικων εταιρειών, αλλά γενικά. Οχυρωμένοι πίσω από τη σιγουριά οτι ο πελάτης δεν προκειται να βρει το δικιο του, συμπεριφέρονται με απιστευτη ειρωνια.
 
Έχω διαβάσει πάντως και αλλού στο internet αντίστοιχα σχόλια.... εγώ έχω πετάξει 4 φορές (πτήσεις, ATH-PRG και πίσω, από δύο φορές) μαζί τους και ήταν πάντα όλα άψογα. Και μάλιστα κάνανε και αλλαγή στο όνομα (ορθογραφικό λάθος) ενός φίλου χωρίς πρόβλημα με ένα γρήγορο τηλεφωνάκι. Και τα NG που είχα πετύχει εγώ ήταν πολύ όμορφα μέσα* και οι αεροσυνοδοί άψογες. Κρίμα...

* απ'εξω αυτό το σιχαμένο μπλε-κόκκινο χρώμα δεν τους πέρασε ποτέ από το μυαλό ότι κάνει πολύ κακή εντύπωση; Πραγματικά από τα πιο χοντροκομμένα livery που έχω δει ποτέ.
 
Έχω ακούσει κωμικοτραγικές ιστορίες από εταιρείες χαμηλού κόστους και μη,και πολλά κουλά, έχω ακούσει να σου αρνούνται αποζημίωση,φαγητό,ξενοδοχείο,μεταφορά κτλ..αλλά επιβίβαση και μάλιστα από δικό τους φταίξιμο ποτέ! :shock: :shock: ..εννοείται ότι πρέπει να τους καταγγείλεις και να τους κάνεις ρόμπα κανονικά!είναι ανήκουστο..μόνο από αμερικανούς έχω ακούσει αρνηση επιβίβασης λόγω τρομοϋστερίας σε αραβόφωνους επιβάτες :rant:
 
Λιγο complicated μου ακουγεται...με τι αιτιολογικό σας αρνηθηκαν την επιβιβαση?
Όπως και να έχει , έχεις δικαιωματα σε αυτη την περιπτωση αρνηση επιβιβασης..
Δηλαδη η πτηση εγινε και σου αρνηθηκαν επιβιβαση σωστα? Γιατι καπου έγραψες και για ματαιωση πτησης..
 
ACT

Regulation (EC) No 261/2004 of the European Parliament and of the Council of 11 February 2004 establishing common rules on compensation and assistance to passengers in the event of denied boarding and of cancellation or long delay of flights, and repealing Regulation (EEC) No 295/91.
SUMMARY

This Regulation applies to:

* passengers departing from an airport located in the territory of a Member State to which the EC Treaty applies; and
* passengers departing from an airport located in a third country to an airport situated in the territory of a Member State to which the EC Treaty applies,

On condition that the passengers have a confirmed reservation on the flight concerned and, except in the case of cancellation, present themselves for check-in at the time indicated in advance or, if no time is indicated, not later than 45 minutes before the published departure time.

This Regulation establishes passengers' rights if:

* they are denied boarding against their will;
* their flight is cancelled;
* their flight is delayed.

This Regulation does not apply to passengers travelling free of charge or at a reduced fare not available directly or indirectly to the public.

Denied boarding

When an air carrier reasonably expects to deny boarding on a flight, it first calls for volunteers to surrender their reservations in exchange for certain benefits. If an insufficient number of volunteers come forward to allow the remaining passengers to board the flight, the air carrier may then deny boarding to passengers against their will, in which case it must compensate them.

Air carriers give priority to persons with reduced mobility and any persons accompanying them.

In the event of flight cancellation or denied boarding, the passengers concerned have the right to:

* reimbursement of the cost of the ticket within seven days or a return flight to the first point of departure or re-routing to their final destination;
* care (refreshments, meals, hotel accommodation, transport between the airport and place of accommodation, two free telephone calls, telex or fax messages, or e-mails);
* compensation totalling:

- EUR 250 for all flights of 1500 kilometres or less;

- EUR 400 for all intra-Community flights of more than 1500 kilometres, and for all other flights between 1500 and 3500 kilometres;

- EUR 600 for all other flights.
 
Top