Η Αegean στην Κυπρο

Σύμφωνα με σημερινή ανακοίνωση της εταιρίας απο 3 Φεβρουαρίου αρχίζουν οι πτήσεις προς Τελαβιβ 3 φορές την βδομάδα μέχρι το τέλος του χειμερινού προγράμματος και μετά καθημερινές.
 
Ξερουμε απο που πηραν το slot στο αεροδρομιο του Heathrow για το νεο δρομολογιο Λαρνακας - Λονδινου?
 
Λογικά θα πρέπει να αναφερθεί στον επόμενο οικονομικό απολογισμό. Η Aegean, ως εταιρεία που είναι εισηγμένη στο ΧΑ, οφείλει να ενημερώνει για όλα τα transactions. Αν το αγόρασε, αν το ενοικίασε, από ποιόν, και πόσο.
 
H SAS ανακοινωσε οτι πουλησε για 60 εκατ $ ενα daily slot pair στο αεροδρομιο Heathrow σε διεθνη αεροπορικη εταιρια!!! Λετε? Πολλα δεν ειναι ομως για την Α3?
 
Αυτό πρέπει να εξεταστεί σε σχέση με το πόσο καιρό θα πετάξει ένα city pair και την τιμολογιακή πολιτική στο δρομολόγιο. Ακόμα και από Αθηνά να το χρησιμοποιήσει καλό είναι.
 
Μα κανένας δεν αναφέρθηκε, δεν διερωτήθηκε (αν αληθεύει) όταν γράψατε ότι η Α3 μπορεί να έδωσε $60 εκατ. στην SK για την χρονοθυρίδα του LHR?
Αν δεν κάνω λάθος η CY έλαβε από την ME €6.3 εκατ. για την τελευταία (βραδυνή) της χρονοθυρίδα.
Λίγο πριν έλαβε από την ΑΑ $31 για την άλλη της (πρωινή) χρονοθυρίδα.
Πόσα είχε πάρει η ΟΑ για τις δικές της - από την Α3; Νομίζω $20 εκατ. για τις 3 χρονοθυρίδες.
Δεν σας κάνει εντύπωση γιατί η Α3 μπορεί να έδωσε $60 εκατ. ; Ήθελε να βοηθήσει την σύμμαχο; Ήθελε να ξεπλύνει χρήματα;
Δεν είναι απόφαση της στιγμής, Α…. να πετάξω από LCA-LHR, δεν το ήξερα και τώρα επείγομαι.
 
Δύο μικρές παρατηρήσεις:

1. Από πού προκύπτει ότι είναι η Aegean η εταιρεία που αγόρασε αυτό το slot? Δεν νομίζω ότι έχει 'ονομαστεί' ο αγοραστής.

2. Δεν είναι ξεκάθαρο ότι τα 60 εκ $ αφορούσαν μόνο τα slot που πούλησε η SAS.
 
airzena":23i91s4i said:
Ήθελε να ξεπλύνει χρήματα;
:thx: :thx: :thx: :thx: :thx: :thx: :thx:

Εντάξει, ακόμα δεν μάθαμε ποιος το αγόρασε, εσύ έβγαλες συμπέρασμα για ξέπλυμα!
 
Μια φήμη σχολιάζουμε. Το ότι έχουν βγει συμπεράσματα και θεωρίες συνομωσίας από κάτι που δεν έχει καν υπόσταση, είναι λίγο τραβηγμένο.
 
Παρεμπίπτοντος, έχει σκεφτεί κανένας ότι αν δεν είχε γίνει η σπέκουλα με την ΟΑ ότι η Α3 δεν θα είχε κανένα slots στο Heathrow. Αυτά που πετούσε ήταν ενοικιασμένα από την BMI τα οποία πέρασαν είτε στην BA είτε στην Virgin μετά την πώληση.
 
Top