Η Aegean μεταξύ των ενδιαφερόμενων για την εξαγορά της Croatian

  • Thread starter Thread starter ale3
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
To άρθρο είναι αυθαίρετη ερμηνεία και κακή μετάφραση αυτού εδώ

όπου ο Ευτύχιος Βασιλάκης (το κροατικό site τον αποκαλεί "αντιπρόεδρο" αλλά τέλος πάντων) δεν αναφέρει πουθενά την Croatian.

Το exyuaviation αποδίδει στον Βασιλάκη ένα σχόλιο του συντάκτη στο σώμα του άρθρου.

exyuaviation: Eftychios Vassilakis, said this week that on a broader scale, the carrier aims to strengthen its regional role in Southeast Europe through possible new acquisitions.

Στο businessdaily γράφουν: Σε πιο διευρυμένο επίπεδο, στόχος της Aegean είναι η ενίσχυση του περιφερειακού της ρόλου στη ΝΑ Ευρώπη μέσω πιθανών νέων εξαγορών.
 
Το ενδιαφέρον προς το παρόν είναι μη δεσμευτικό, οπότε, δεν λέει και πολλά. Είναι μέχρι να ανοίξουν τα βιβλία και μετά μην τον είδατε τον Παναη απο τα Μέγαρα. Θα ξεκινήσει νέο ultramarathon Ζάγκρεμπ-Αθήνα.

Καλό το όραμα, δεν λέω, αλλά η Croatia Airlines είναι μια σφηκοφωλια που εχει πάρει φωτιά και καίγεται γρήγορα. Δεν θα προλάβει να την πάρει κανένας.
Ο πολιτικός χρόνος τελειώνει, το ίδιο και το ρευστό. Κανένας δεν θέλει να χάσει τα κουμάντα του και το βόλεμα από τους θείους της Κροατίας, οπότε θα περιμένουν απλά να επέλθει το μοιραίο.
Ασε που οι Κροάτες ονειρεύονται ότι θα τους αγοράσει η μαμά / "πανίσχυρη" Lufthansa και θα περπατήσουν μαζί, αμέριμνοι στο ηλιοβασίλεμα :wall: τέτοια ψυχεδέλεια. Οι δε Γερμανοί, ούτε που να τους κλ@σουν όμως :mrgreen:

Αν βρεθεί να την αγοράσει κάποιος, που δεν θέλει να την σπρώξει από τα βράχια, θα δούμε αιματοχυσία, σιωπηλή η με κραυγές. Αν τελικά την αγοράσει η Α3, όλο και κάτι έχουμε δει από τα προηγούμενα consolidations, οπότε τα γνωστά. Ίσως όμως να έχουν ξεφορτωθεί το έρμα μέσα στην πανδημία, οπότε, ίσως είναι εφικτό.

Τι βλέπει ο επιχειρηματίας Βασιλάκης, είναι άγνωστο. Όσο και αν υπάρχουν κάποιες δηλώσεις. Αν έπρεπε να στοιχηματίσω, θα έλεγα ότι τα λέει στην πεθερά για να τα ακούσει η νύφη. Τουτέστιν, εκφράζει τις προθέσεις, για να προσέλθουν πρόθυμοι.

Οι Ρουμάνοι από την άλλη, είναι ποίο πρόθυμοι και καίγονται να κρατήσουν τα μαγαζιά τους. Όπου Ρουμάνοι, βλέπε κυρίως Blueair που εχει πελατεία, potential και πολύ καλό εργατικό δυναμικό, αλλα κυρίως λόγο των απανωτων κρίσεων έχουν στριμωχτει. Κατι λίγο που έχουν την Animawings, κατι λιγο που κουνάς το χρήμα στον απενταρο, κάποιος θα τσιμπήσει. Οπότε μην το θεωρούμε ως δεδομένο ότι θέλουν την Croatia αποκλειστικά.

Αν θυμηθούμε λίγο, υπήρχε και η Adria που θα την επερναν τσάμπα (με τα χρέη της φυσικά) και με καλύτερο δίκτυο στα Βαλκάνια, αλλά δεν έδειξαν το παραμικρό ενδιαφέρον. Οπότε είμαι λίγο δύσπιστος ότι το ενδιαφέρον είναι πραγματικό. Φυσικά, ελπίζω να μην είναι έτσι, οπότε θα δείξει.

Apropos, έφυγε η Α3 από την Βιλτανιωτη! Άφησαν τα ωραία τους γραφεία, τα τζαματα, ευάερα, ευήλια να πάνε στον τάφο του Ινδού! Άλλο και ετούτο. Ξέρω ότι εκεί ήταν τυπου "φιλοξενούμενοι" αλλα και πάλι μετά από 20 χρόνια το θυμήθηκαν. Που θα χωρέσουν όλοι αυτοί στο Αεροδρόμιο. Ασε που θα εχει διόδια, απόσταση κλπ. Για να δούμε :rolleyes:
 
Κοντεύουν τρία χρόνια που έφυγαν από τη Βιλτανιώτη και χωράνε μια χαρά στο 57.
 
Ως ανάμνηση εχω μια κουβέντα, ότι θα μεταφερθούν όλοι εκεί και ότι ήθελαν το μεγάλο υπόστεγο αλλά ο ΑΙΑ ζητούσε την Άρτα και τα Γιάννενα αλλά δεν παρακολουθήσα την εξέλιξη ;)
Από την άλλη είχε ανακοινωθεί, πριν την πανδημία, ότι ήθελαν να κάνουν άλλα κτήρια για κεντρικά και για training center με simulators etc. και για αυτό είχαν αγοράσει κάποια έκταση στα πέριξ. Τα σχέδια είναι σχέδια και αλλάζουν. Έστω και προσωρινά. Τουλάχιστον υπάρχει μια σχετική συνέπεια-προσήλωση ως προς τούς στόχους. Ας μετρηθεί στα θετικά λοιπόν. Αν ανοίξουν και το άλλο κουφάρι παραδίπλα θα είναι πολύ ποίο άνετα. Είναι που είναι σκληρή η δουλειά στο υπόστεγο, αν δεν υπάρχει και χώρος, είναι μεγάλο δράμα.
 
Γνωρίζει κάποιος συμφορουμίτης τι γίνεται με το προτζεκτ απόκτησης simulators?


 
Η απόκτηση Simulator δεν αποτελεί μέσω διαφήμισης για το ευρύ κοινό και νομίζω πως υπάρχει κάποια συμφωνία κάτω από το τραπέζι για να μην τα αποκτήσει ποτέ. Τώρα το ποσό των 30 εκατ. φθάνει μόνο για 2 Simulators (όχι για 6 !!!!) και για τις εγκαταστάσεις του Κέντρου Εκπαίδευσης. Άλλα λόγια να αγαπιόμαστε.
 
Γνωρίζει κάποιος συμφορουμίτης τι γίνεται με το προτζεκτ απόκτησης simulators?


Παίζει ακόμα - όσο τουλάχιστον η ανάκαμψη είναι ισχυρή. Πάγωσε όπως ήταν αναμενόμενο λόγω COVID κλπ. Αναφέρθηκε επίσης πιο πάνω το μεγάλο υπόστεγο της Ολυμπιακής, το οποίο επίσης έχω ακούσει ότι είναι σε συζητήσεις να ενοικιάσουν από τον ΑΙΑ.
 
Κοντεύουν τρία χρόνια που έφυγαν από τη Βιλτανιώτη και χωράνε μια χαρά στο 57.
Δηλαδή δεν υπάρχουν πλέον γραφεία πόλης και όλη η διοίκηση είναι στο αεροδρόμιο;
 
Πρόεδρος, CEO κλπ είναι στο 57 από το 2019. Υπάρχουν και διοικητικά γραφεία στη Μητροπόλεως.
 
Top