Hermes Airlines

  • Thread starter Thread starter GP707
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Μόνον εγώ διάβασα ότι λέει πως θα φέρει τέσσερα Α330 τους επόμενους έξι μήνες;
 
Όχι μια χαρά το διάβασες και εγω έτριβα τα μάτια μου η αληθεια είναι να δω αν φταίει η κούραση :twisted: Δε θέλω να φανώ κακιά αλλά... εδω δε μπορούν να συντηρήσουν τα 4-5 αεροπλάνα που ήδη έχουν και χρωστάν παντού και απολύουν πληρώματα, τα σχέδια για 330 τούς μάραναν. Ας ξοφλήσουν πρώτα αυτά που οφείλουν και ας κάνουν μετά σχέδια για επέκταση :thx:
 
alex96":1hw8tr66 said:
Μόνον εγώ διάβασα ότι λέει πως θα φέρει τέσσερα Α330 τους επόμενους έξι μήνες;

Θα χαρούμε πολύ alex96 να διαβάσουμε και εμείς το ίδιο, αν μας παραθέσεις την πηγή σου.
 
Ναι, το αναφέρει σαν τύπο στο στόλο της εταιρείας, χωρίς να προσδιορίζει πότε θα προστεθεί. Αυτό δεν σημαίνει όμως ότι το/τα α/φη θα ανήκουν και στην εταιρεία, μπορεί να είναι ACMI. Όσον αφορά τα χρέη τριγύρω από ότι συζητιέται στην πιάτσα (εκπαιδευτικά κέντρα, ανταλλακτικά, συντήρηση) είναι γεγονός. Το ότι απολύει πληρώματα και ειδικά χειριστές και αυτό είναι γεγονός.
Αλλά εκεί είναι ένα μεγάλο θέμα/βιομηχανία επαναδραστηριοποίησης χειριστών που βρέθηκαν εκτός α/φους για περισσότερο από 5 χρόνια ή την προαγωγή των σε κυβερνήτες (με το αζημίωτο βέβαια και με την συγκατάθεση των ενδιαφερομένων) αυτός είναι και ο λόγος που πρέπει κάποιοι να φύγουν για να προκύψουν κενά. Υπάρχουν βέβαια και εκείνοι που ολοκληρώθηκε ο σκοπός για τον οποίο πήγανε εκεί και αφού έβαλαν τις απαιτούμενες ώρες πετάνε για άλλες εταιρείες. Τίποτα δεν γίνεται από μόνο του. Υπάρχουν συναινέσεις, αποδοχές και αλληλοεπικαλύψεις.
 
Κι'όμως,προσδιορίζει και χρονοδιάγραμμα.Διάβασε προσεκτικότερα.
Το αν το πιστεύει κάποιος είναι άλλο θέμα.
 
Βεβαίως Alex 96, λέει μέσα στους επόμενους έξι μήνες. Υπολόγισες άραγε τον αριθμό των πληρωμάτων που θα χρειαστεί για να επανδρώσει όλα αυτά τα α/φη? Ούτε μπορεί να τα εντάξει ως ACMI διότι υπάρχει μια αναλογία μεταξύ των ενταγμένων και των ιδιόκτητων/νοικιασμένων.
Υπάρχει φυσικά και το παρασκήνιο που αφορά την μεγέθυνση της εταιρείας μετά τις απεργίες των πιλότων της Air France.
 
Το SX-BHV αφησε οριστικα τον στολο, αποτι φαινεται, αφου εφυγε απο το Sabiha Gökçen για το Hahn, με νεο νηολογιο Ν320ΑΒ για την Aero Turbine. Ισως παει για testbed ή partial scrap?...
 
Top