Ναι, το αναφέρει σαν τύπο στο στόλο της εταιρείας, χωρίς να προσδιορίζει πότε θα προστεθεί. Αυτό δεν σημαίνει όμως ότι το/τα α/φη θα ανήκουν και στην εταιρεία, μπορεί να είναι ACMI. Όσον αφορά τα χρέη τριγύρω από ότι συζητιέται στην πιάτσα (εκπαιδευτικά κέντρα, ανταλλακτικά, συντήρηση) είναι γεγονός. Το ότι απολύει πληρώματα και ειδικά χειριστές και αυτό είναι γεγονός.
Αλλά εκεί είναι ένα μεγάλο θέμα/βιομηχανία επαναδραστηριοποίησης χειριστών που βρέθηκαν εκτός α/φους για περισσότερο από 5 χρόνια ή την προαγωγή των σε κυβερνήτες (με το αζημίωτο βέβαια και με την συγκατάθεση των ενδιαφερομένων) αυτός είναι και ο λόγος που πρέπει κάποιοι να φύγουν για να προκύψουν κενά. Υπάρχουν βέβαια και εκείνοι που ολοκληρώθηκε ο σκοπός για τον οποίο πήγανε εκεί και αφού έβαλαν τις απαιτούμενες ώρες πετάνε για άλλες εταιρείες. Τίποτα δεν γίνεται από μόνο του. Υπάρχουν συναινέσεις, αποδοχές και αλληλοεπικαλύψεις.