Hermes Airlines

  • Thread starter GP707
  • Ημερομηνία δημιουργίας
Kαλησπέρα! Ακούγεται ότι η εταιρία θα προχωρήσει στην απόκτηση άλλων πέντε αεροσκαφών (4 airbus Α 330 και ενός A 321).. Ξέρει κάποιος κάτι σχετικό;
 
Πες μας απο που "ακουγεται", για να δουμε εαν υπαρχει μια υποσταση στην "πηγη", και μετα βλεπουμε...
 
Για κοίτα το προηγούμενό μου post.
 
Στέφος":2j5boql5 said:
Πες μας απο που "ακουγεται", για να δουμε εαν υπαρχει μια υποσταση στην "πηγη", και μετα βλεπουμε...

Από την απάντηση μου θα εξαρτηθεί Mr??
 
Φίλε solro το άρθρο δεν λέει τίποτα σχετικό, μόνο ο τίτλος. kleopatra έχεις πληροφορίες από μέσα? Αυτού του είδους τα ανοίγματα έχουν και κάποιο κόστος. Ας πούμε 500 εκατ. για την αγορά (μεταχειρισμένων) ή 5 εκατ για την ενοικίαση (μετρητά φυσικά). Ας πληρώσει πρώτα η εταιρεία αυτά που χρωστάει τριγύρω και αν περισσέψουν κάποια ψιλά νοικιάζει έστω κάποιο α/φος.
 
kleopatra":1yjxv63m said:
Από την απάντηση μου θα εξαρτηθεί Mr??
Ναι. Καλό θα είναι να ξέραμε από που είναι η πηγή ώστε να μην ασχολούμαστε σε πολλά θέματα με ένα σωρό φήμες που βγαίνουν κάθε φορά και δεν έχουν καμία βάση.
 
Το γράφουν στη σελίδα τους. Απάντησα έτσι διότι δε μου άρεσε το ειρωνικό ύφος του Στέφου.
 
alex96":1bc8mcdn said:
Μόνον εγώ διάβασα ότι λέει πως θα φέρει τέσσερα Α330 τους επόμενους έξι μήνες;


Εδω και ενα χρονο το εχουμε αναφερει, ακριβως επειδη το γραφει στην ιστοσελιδα τους. Αν εμπαινες στον κοπο να διαβασεις τα προηγουμενα μηνυματα του νηματος (και που δεν εχει και τοσα πολλα, σε σχεση με αλλα νηματα!), δεν θα σε ενοχουλουσε το "ειρωνικο" υφακι μου.
 
Re: Hermes Airlines
Δημοσίευσηαπό CHRISTOS55 » 19 Οκτ 2014, 10:36
Ναι, το αναφέρει σαν τύπο στο στόλο της εταιρείας, χωρίς να προσδιορίζει πότε θα προστεθεί. Αυτό δεν σημαίνει όμως ότι το/τα α/φη θα ανήκουν και στην εταιρεία, μπορεί να είναι ACMI. Όσον αφορά τα χρέη τριγύρω από ότι συζητιέται στην πιάτσα (εκπαιδευτικά κέντρα, ανταλλακτικά, συντήρηση) είναι γεγονός. Το ότι απολύει πληρώματα και ειδικά χειριστές και αυτό είναι γεγονός.
Αλλά εκεί είναι ένα μεγάλο θέμα/βιομηχανία επαναδραστηριοποίησης χειριστών που βρέθηκαν εκτός α/φους για περισσότερο από 5 χρόνια ή την προαγωγή των σε κυβερνήτες (με το αζημίωτο βέβαια και με την συγκατάθεση των ενδιαφερομένων) αυτός είναι και ο λόγος που πρέπει κάποιοι να φύγουν για να προκύψουν κενά. Υπάρχουν βέβαια και εκείνοι που ολοκληρώθηκε ο σκοπός για τον οποίο πήγανε εκεί και αφού έβαλαν τις απαιτούμενες ώρες πετάνε για άλλες εταιρείες. Τίποτα δεν γίνεται από μόνο του. Υπάρχουν συναινέσεις, αποδοχές και αλληλοεπικαλύψεις.

Δημοσίευση από alex96 » 19 Οκτ 2014, 10:43
Κι' όμως, προσδιορίζει και χρονοδιάγραμμα. Διάβασε προσεκτικότερα.
Το αν το πιστεύει κάποιος είναι άλλο θέμα.

Δημοσίευσηαπό CHRISTOS55 » 19 Οκτ 2014, 11:00
Βεβαίως Alex 96, λέει μέσα στους επόμενους έξι μήνες. Υπολόγισες άραγε τον αριθμό των πληρωμάτων που θα χρειαστεί για να επανδρώσει όλα αυτά τα α/φη? Ούτε μπορεί να τα εντάξει ως ACMI διότι υπάρχει μια αναλογία μεταξύ των ενταγμένων και των ιδιόκτητων/νοικιασμένων.
Υπάρχει φυσικά και το παρασκήνιο που αφορά την μεγέθυνση της εταιρείας μετά τις απεργίες των πιλότων της Air France.

alex96 μπορούμε να μετρήσουμε τους 6 μήνες από τον Οκτώβριο Χ 2 =12 είσαι ικανοποιημένος και δικαιωμένος τώρα? Συνέχιζε να τους υποστηρίζεις λοιπών και μιας και τους στηρίζεις πες τους να πληρώσουν κάτι ψηλά που χρωστάνε στην Βιοτεχνία των στολών των αεροσυνοδών.
 
Top