Re: Hermes Airlines
Δημοσίευσηαπό CHRISTOS55 » 19 Οκτ 2014, 10:36
Ναι, το αναφέρει σαν τύπο στο στόλο της εταιρείας, χωρίς να προσδιορίζει πότε θα προστεθεί. Αυτό δεν σημαίνει όμως ότι το/τα α/φη θα ανήκουν και στην εταιρεία, μπορεί να είναι ACMI. Όσον αφορά τα χρέη τριγύρω από ότι συζητιέται στην πιάτσα (εκπαιδευτικά κέντρα, ανταλλακτικά, συντήρηση) είναι γεγονός. Το ότι απολύει πληρώματα και ειδικά χειριστές και αυτό είναι γεγονός.
Αλλά εκεί είναι ένα μεγάλο θέμα/βιομηχανία επαναδραστηριοποίησης χειριστών που βρέθηκαν εκτός α/φους για περισσότερο από 5 χρόνια ή την προαγωγή των σε κυβερνήτες (με το αζημίωτο βέβαια και με την συγκατάθεση των ενδιαφερομένων) αυτός είναι και ο λόγος που πρέπει κάποιοι να φύγουν για να προκύψουν κενά. Υπάρχουν βέβαια και εκείνοι που ολοκληρώθηκε ο σκοπός για τον οποίο πήγανε εκεί και αφού έβαλαν τις απαιτούμενες ώρες πετάνε για άλλες εταιρείες. Τίποτα δεν γίνεται από μόνο του. Υπάρχουν συναινέσεις, αποδοχές και αλληλοεπικαλύψεις.
Δημοσίευση από alex96 » 19 Οκτ 2014, 10:43
Κι' όμως, προσδιορίζει και χρονοδιάγραμμα. Διάβασε προσεκτικότερα.
Το αν το πιστεύει κάποιος είναι άλλο θέμα.
Δημοσίευσηαπό CHRISTOS55 » 19 Οκτ 2014, 11:00
Βεβαίως Alex 96, λέει μέσα στους επόμενους έξι μήνες. Υπολόγισες άραγε τον αριθμό των πληρωμάτων που θα χρειαστεί για να επανδρώσει όλα αυτά τα α/φη? Ούτε μπορεί να τα εντάξει ως ACMI διότι υπάρχει μια αναλογία μεταξύ των ενταγμένων και των ιδιόκτητων/νοικιασμένων.
Υπάρχει φυσικά και το παρασκήνιο που αφορά την μεγέθυνση της εταιρείας μετά τις απεργίες των πιλότων της Air France.
alex96 μπορούμε να μετρήσουμε τους 6 μήνες από τον Οκτώβριο Χ 2 =12 είσαι ικανοποιημένος και δικαιωμένος τώρα? Συνέχιζε να τους υποστηρίζεις λοιπών και μιας και τους στηρίζεις πες τους να πληρώσουν κάτι ψηλά που χρωστάνε στην Βιοτεχνία των στολών των αεροσυνοδών.