Hellenic Imperial Airways

Μου κάνει εντύπωση που στο βωμό της αγάπης για την αεροπορία πάει ο κοσμάκης και δουλεύει για εταιρίες
αμφιβόλλου και υπόπτου καταστάσεως και κύρους.

Παρακολουθώ αυτό το θέμα κάμποσο καιρό τώρα και μένω με το στόμα ανοικτό με αυτά που διαβάζω.
Ιορδανοί επενδυτές, από Αλγερία κάποια συμφέροντα, ήρθανε αυτοί οι κύριοι από Κύπρο στην Ελλάδα
για να πάρουν άδεια, μετανομασμένη εταιρία κανα δυό φορές να σβήση τα ίχνη της...
Απαρχαιωμένα Τζάμπο από τριτοκοσμικές χώρες που ο Θεός ξέρει ποιός και πως κάνανε τα τελευταία C και D checks.

Και αν και στο φόρουμ αυτό δίνονται αρκετές πληροφορίες, ακούς ανθρώπους περήφανους και χαρούμενους
να λένε ότι "προσλήφθηκα και πετάμε". Μα καλά τόση απελπησία υπάρχει σε αυτή τη χώρα που όποιος βγει
και λαλήσει "αεροπλάνο" πέφτουνε επάνω και πιάνουνε μια θέση λες και κερδίσανε το λαχείο?

Δηλαδή η υπόσχεση να σε κάνουν "τζαμπίστα" αρκεί και μόνο να παραβλέψουμε τους μαύρους ιωνούς της κάθε
εταιρίας και να μη ρωτάμε τους εαυτούς μας "σε τι μπουστρούμι πάω να μπλέξω?"
Για προσέξτε ρε παιδιά και μην εμπιστεύεστε το κάθε μπακάλη...

Στο κάτω κάτω η στολή και το εφέ δεν είναι το παν.
 
Άσχετο - σχετικό με την κουβέντα εσείς θα κρίνετε, αλλά πριν 2-3 μέρες που άκουγα την προσέγγιση Αθηνών κατά τη διάρκεια της άφιξης μιας Imperial τουλάχιστον 3 φορές ο πιλότος (ή ο co-) στο readback των οδηγιών, έκανε λάθος στο callsign. Έλεγε πχ . " Αριστερή πορεία 070 η Ολυμπιακ.... εεε η Imperial xxx " , "Ελεύθεροι ILS 03 αριστερός, η Ολυμπι.. εεε η Imperial xxx " κλπ.

Άρα ή πρόσφατα (μα πολύ πρόσφατα) έφυγε από την Ολυμπιακή (και έχει rating για 742) και μπέρδευε τα callsign ή δουλεύει παράλληλα και στις 2 εταιρίες.
(Δεν μπορώ να σκεφτώ άλλη λογική εξήγηση για το επαναλαμβανόμενο λάθος εκτός αν το είχε άχτι του να μπει κάποτε στην Ολυμπιακή)

Για το πρώτο θα απορρούσα (να φύγεις από Ολυμπιακή για Imperial) , για το δεύτερο όχι ΑΝ γίνεται... Το ερώτημα μου είναι: γίνεται??? Να είσαι διπλοθεσίτης πιλότος σε Ολυμπιακή και Imperial?
 
Redhell καλημερα κατ αρχας..Δεν νομιζω να ισχυει φυσικα να εισαι διπλοθεσιτης μην τρελαθουμε και τελειως...Τωρα οσο για το θεμα μας, νομιζω οτι ο φιλος μας chania27 μονο και μονο ετσι οπως μιλαει δειχνει οτι εχει ενα Α επιπεδο και γνωριζει και το χωρο...Αρα συμφωνο απολυτως με οσα λεει και του βγαζω και το καπελο..Και θα τον συμβουλευα να μπει κ σε αλλα θεματα να πει την γνωμη του σ αυτους που σχολιαζουν ονοματα ιδιοκτητων των αυτων εταιριων κλπ..
 
redhell":1af4hhby said:
Άρα ή πρόσφατα (μα πολύ πρόσφατα) έφυγε από την Ολυμπιακή (και έχει rating για 742) και μπέρδευε τα callsign ή δουλεύει παράλληλα και στις 2 εταιρίες.
(Δεν μπορώ να σκεφτώ άλλη λογική εξήγηση για το επαναλαμβανόμενο λάθος εκτός αν το είχε άχτι του να μπει κάποτε στην Ολυμπιακή)

Ή είναι συνταξιούχος (όχι και τόσο πρόσφατος) της Ολυμπιακής και ξαναζεί στην HIA περασμένα μεγαλεία... ;)
 
Το οτι η Μπαρτσελονα πεταξε για τον αγωνα με την εταιρεια προφανως δεν εκανε εντυπωσει σε κανεναν! Κριμα!
 
E αφου πεταξε και η μπαρτσελονα με την εταιρεια μας βρε λαρα τωρα αποκτησαμε κυρος...σιγα καναμε και μια νορμαλ πτηση και σιγα τα λαχανα...
 
Δεν βλέπω κανένα να εξηγεί πως κλείνουνε αυτά τα charter οπότε θα γράψω αυτά που ξέρω και αν θέλλει κάποιος που γνωρίζει
καλύτερα ας συμπληρώσει ή διορθώσει.

Όταν κάποιος λοιπόν θέλλει να κλείσει κάποιο charter, ένας από τους τρόπους για να συγκρίνει τιμές και να δει τι του ταιριάζει
καλύτερα είναι να έρθει σε επαφή με κάποιο μεσήτη (broker) και του δίνει όλες τις πληροφορίες, ημερομηνίες, άτομα, προορισμούς κλπ.
Ο μεσήτης αυτός με τη σειρά του επικοινωνεί με τις εταιρίες ή το αναγράφει στην ιστοσελίδα του, και δίνει μια διορία στις ενδιαφερόμενους
να "ποντάρουν" για το charter αυτό.
Εμφανίζεται λοιπόν η HIA με μια χαμηλή τιμή και ο μεσήτης ενημερώνει τη Μπαρτσελόνα. Όταν ρωτήσει λοιπόν ο υπεύθυνος της
Μπαρτσελόνα ποιοί είναι οι κύριοι αυτοί, η απάντηση είναι απλή...Ελληνική εταιρία είναι (κύρος Ευρωπαικής Ένωσης) με πληρώματα
από την Ολυμπιακή (ανεφερόμενος στούς κυβερνήτες με το ανάλογο κύρος)...>>> κλείσε το charter!
Γιατί μη μου πείτε ότι αν λέγανε ότι είναι από Αλγερία, Ιορδανία ή δε ξέρω και γω από ποιο άλλο πλανήτη θα έμπαινε μέσα η
Μπαρτσελόνα...το πολύ πολύ να μετέφεραν τις βαλίτσες τους.

Κάπου εκεί ξεκίνησε και το δικό μου παράπονο με το προηγούμενο "post" γιατί κάποιοι κύριοι με περίεργα συμφέροντα ανοίγουν
εταιρίες, χρησιμοποιώντας την Ελλάδα και το έμψυχο υλικό της για να προωθήσουν άγνωστους τυχοδιωκτικούς σκοπούς. Και όταν
κάτι πάει στραβά αυτοί οι κύριοι θα εξαφανιστούν για να επανέλθουν πιθανά και πάλι αργότερα με καινούργιο όνομα και ιδέες.

Και αν και όλοι θέλλουμε εταιρίες στη χώρα μας για να αυξάνεται και η αεροπορική ιδέα, καλύτερα να είμαστε λίγο πιο επιλεκτικοί
γιατί αν αφήνουμε τον όποιον όποιον να μπαίνει σπίτι μας μάλλον κακό θα μας κάνει παρά καλό στο τέλος.
 
chania27":1akc6i7c said:
Γιατί μη μου πείτε ότι αν λέγανε ότι είναι από [...] Ιορδανία



Γιατι ο ιδιοκτητης της εταιρειας απο που ειναι? :twisted: :twisted: :twisted:
 
χωρις να ειμαι σιγουρος μπορει να ειναι ενας γνωστος μου παλιος ελικοπτερας και ATR ιστας, συνταξιουχος εδω και 3 χρονια........ θα τον ρωτησω να μαθω !
 
Ο ιδιοκτητης της εταιρειας λεγεται Ταλαλ και ειναι οντως απο την Ιορδανια.
 
Top