Hellenic Imperial Airways

Και στο χάρτη δρομολογίων το Gatwick έχει μετακομίσει στο Παρίσι, κρίμα λίγο προσοχή ρε παιδιά. :thx:
 
Οι άνθρωποι είναι επικίνδυνα ερασιτέχνες!!!!
Κάνοντας κλικ στο αεροδρόμιο του Montreal στο χάρτη δεν πάει στην αρχική σελίδα του αλλά σε μια ανύπαρκτη (http://www.admtl.com/Erreur404.aspx?asp ... rvice.aspx) και μετά πρέπει να πατήσεις για να βγεις στην αρχική.
Και καλά θα μου πείτε, ως εδώ τρώγεται!
Για πατήστε όμως και στο JFK!!! Κάποιου του είπανε να βάλει το link και είχε τόσο πολλή όρεξη να το κάνει που έβαλε την πρώτη άκυρη σελίδα που βρήκε στο Google. Έτσι, για να μην χαθεί το διαμάντι (θα μετρήσω πόσες μέρες θα τους πάρει να το διορθώσουν), το βάζω και εδώ. Κάνοντας κλικ στο JFK, στο χάρτη της ιστοσελίδας των Αυτοκρατορικών, φτάνουμε..... εδώ! :banana: :banana: :banana:
 
gepap":23auwq6i said:
...δεν πίστευα στα μάτια μου! Από το skyliner:

:arrow: "Airbus A340-313, c/n212, reg: A9C-LG, Gulf Air, ferried 13jun11 BAH-CHR for paint into? "

και το ερώτημα παραμένει... for paint into ??? maybe HIA'S c/s? :shock: :shock:

Σήμερα επιβεβαιώνεται από το skyliner-aviation.de και πάλι ότι όντως το παραπάνω αναφερθέν Α340-300 ex A9C-LG περνάει στην HIA όμως δεν είναι ακόμα γνωστό το νέο του νηολόγιο.
 
lewton":3bws3e09 said:
Οι άνθρωποι είναι επικίνδυνα ερασιτέχνες!!!!
Κάνοντας κλικ στο αεροδρόμιο του Montreal στο χάρτη δεν πάει στην αρχική σελίδα του αλλά σε μια ανύπαρκτη (http://www.admtl.com/Erreur404.aspx?asp ... rvice.aspx) και μετά πρέπει να πατήσεις για να βγεις στην αρχική.
Και καλά θα μου πείτε, ως εδώ τρώγεται!
Για πατήστε όμως και στο JFK!!! Κάποιου του είπανε να βάλει το link και είχε τόσο πολλή όρεξη να το κάνει που έβαλε την πρώτη άκυρη σελίδα που βρήκε στο Google. Έτσι, για να μην χαθεί το διαμάντι (θα μετρήσω πόσες μέρες θα τους πάρει να το διορθώσουν), το βάζω και εδώ. Κάνοντας κλικ στο JFK, στο χάρτη της ιστοσελίδας των Αυτοκρατορικών, φτάνουμε..... εδώ! :banana: :banana: :banana:
Περίμενα κάτι τραγικότερο. Η συγκεκριμένη σελίδα είναι ιδιαίτερα χρήσιμη, θα τολμούσα να πώ πιο χρήσιμη και απο την επίσημη :D
 
Πραγματικα το κραξιμο ορισμενων και η απαξιωση φθανουν στα ορια της τραγικοτητας!! Αν εισασταν αξιοι εσεις που κραζατε να κανατε εσεις promotion και marketing στην εταιρεια!!! Αφηστε να ξεκινησει η εταιρεια και θα βγαλουμε ολοι συμπερασματα!!! Φθανουν πια αυτες οι ''κατινιες'' ορισμενων.... Αφηστε τα καλαμια και προσγειωθειτε...
 
NFEEFE":2fpu8ujm said:
Anasair":2fpu8ujm said:
Τελικά δεν θα αγοράσει τα 340 της OA?

Το link για το τηλεοπτικό σποτ: http://www.youtube.com/watch?v=T2hq-4l-bwE
Αυτο ειναι παλιο. Διαφημιζα το 742 και τα δρομολογια για JNB...

Καλά λες είδα την καινούρια και...έμεινα. Απλά δεν ήξερα ότι ήταν η παλία γιατί δεν την είχα δει. Σημασία έχει ότι 1 Α340 της Gulf παει για βάψιμο και υπάρχουν παραγγελίες για:
1 Α340 (ex-Gulf Air)
2 A321 (ex-Gulf Air)
 
Ivan":28t1tu1a said:
Πραγματικα το κραξιμο ορισμενων και η απαξιωση φθανουν στα ορια της τραγικοτητας!! Αν εισασταν αξιοι εσεις που κραζατε να κανατε εσεις promotion και marketing στην εταιρεια!!! Αφηστε να ξεκινησει η εταιρεια και θα βγαλουμε ολοι συμπερασματα!!! Φθανουν πια αυτες οι ''κατινιες'' ορισμενων.... Αφηστε τα καλαμια και προσγειωθειτε...

Ivan από ΝΕΑ MAKRH έχουμε μια ασκούμενη στην δουλειά, 3έτη φοιτήτρια, που αν της δώσεις να κάνει ένα σποτ θα το κάνει 10 φορές καλύτερο από το ερασιτεχνικό (μην πω τίποτα άλλο) της ΗΙΑ. Βασικά υποπτεύομαι ότι δύσκολα θα μπορούσε να υπάρξει χειρότερο σποτ για τα έτη 1985-2011, εκτός και αν πρόκειται για σχολική εργασία. Βέβαια αν έχεις Α340 και Β747 χρειάζεται να πας σε επαγγελματία για να πουλήσεις ένα προϊόν 700-2000Ε; Όχι, αν θεωρείς το μαγαζί σου ψιλικατζίδικο..

Αν εσύ θες να ξεκινήσει η εταιρεία για να βγάλεις συμπεράσματα για το μαρκετινγκ της και δεν θες να κράξεις επειδή η προσπάθεια είναι σοβαρή, εύγε. Δες τις αντίστοιχες διαφημίσεις της νΟΑ όταν ξεκίνησε (που σε κάποιους άρεσαν και σε άλλους όχι, αλλά κανείς δεν είπε ότι πρόκειται για ανέκδοτο) ή την καμπάνια της Α3 και βρες τις διαφορές...
 
Μα πως γινεται να συγκρινουμε μια εταιρεια των 30 αεροσκαφων με τοσο προσωπικο και budget με μια νεοσυστατη εταιρια των 2-3 αεροσκαφων που προσπαθει να δραστηριοποιηθει σε ενα δυσκολο κομματι της αεροναυτιλιας που ειναι τα υπερατλαντικα ταξιδια με καποια επιπλεον ευρωπαικα!!! Σαφεστατα η διαφημιση ηταν κατωτερα των προσδοκιων και σχεδον παιδικη αλλα κανενας δεν ξεκινησε απο τα χρυσα και τα φανταχτερα!! Αμα δεν μπαζωσεις και δεν φτιαξεις τα θεμελια δεν μπορεις να πας στο ρετιρε!!! Σιγουρα το ιστορικο της εταιρειας ειναι καταμαυρο αλλα επειδη βλεπουμε καποια αξιολογη ενεργεια να γινεται με το καποιο promotion που λογικα δεν θα γινοταν αμα εποκρειτο για τα παλια εγχειρηματα της εταιρειας τοτε πιστευω πως πρεπει να δουμε τι θα γινει και αν ξαναγινουν παλι τα ιδια ε τοτε θα κραξουμε και με το δικιο μας!!! Ο καιρος θα δειξει... Οψομεθα λοιπον :D
 
Λοιπόν, ώρα να αποστομώσω τους γνωστούς-αγνώστους λασπολόγους του φόρουμ και του παρόντος thread, συστήνοντας τους να διαβάσουν το εξαίσιο και αμερόληπτο διαφ... έεε... άρθρο του Πρώτου Θέματος για την HIA
:arrow: http://www.protothema.gr/files/1/kyriakatikoPDF/329bs.pdf (παρακλώ γυρίστε στη σελ. 15)

JFK, LGW, KWI, DXB. PEK and the list is growing :banana:
Άντε να δούμε εδώ μέσα. Μη δείτε αεροπορική με βλέψεις, πρόγραμμα και λεφτά, αμέσως να τους φάτε.


Και για να σοβαρευτώ λίγο, νομίζω ότι το παρόν thread πρέπει να έχει limited access και για να μπορεί κάποιος να ποστάρει θα πρέπει να απαντήσει σε quiz 20 ερωτήσεων (ιδανικά made by gonso) που θα περιλαμβάνουν την 5χρονη λαμπρή πορεία της HIA στους παγκόσμιους ουρανούς.

Mε εκτίμηση,

Άχμεντ Αλή Αμπντούλ Γιουσούφ Μίλε
 
Top