Καλησπέρα σε όλους,
θα ήθελα τα φώτα σας: στις 17 Ιουνίου έκλεισα εισιτήριο με επιστροφή για τη Νέα Υόρκη (αναχώρηση 01/07/11 και επιστροφή 09/07/11), με την Hellenic Imperial. Η αναχώρηση έγινε κανονικά, η επιστροφή όμως ακυρώθηκε και μάλιστα χωρίς να ενημερωθούμε γι' αυτό από την εταιρεία, ούτε μέσω email, ούτε τηλεφωνικά, αν και το γνώριζαν καιρό πριν (όπως μας είπαν οι υπάλληλοι στο γκισέ της εταιρείας στο JFK). Η πρόταση της εταιρείας ήταν να μείνουμε σε ξενοδοχείο μέχρι τις 11/07 το βράδυ, να πάρουμε την πτήση που θα έφευγε τότε και να είμαστε Ελλάδα στις 12/7. Εγώ όμως έπρεπε οπωσδήποτε να επιστρέψω όπως το είχα προγραμματίσει, λόγω εργασιακών υποχρεώσεων. Κοιτώντας τον πίνακα αναχωρήσεων, είδα πως έφευγε πολύ σύντομα πτήση της Alitalia για Ρώμη και τους ρώτησα αν μπορούσαν να μας βάλουν σε εκείνη την πτήση και μετά να πετάξουμε για Αθήνα από 'κει. Έτσι κι έγινε. Η Alitalia είχε κάποιες κενές θέσεις και εγώ και κάποιοι συνεπιβάτες κλείσαμε καινούριο εισιτήριο μέχρι Αθήνα, μέσω Ρώμης. Οι υπάλληλοι μας επιβεβαίωσαν πως θα αποζημιωθούμε και μας ζήτησαν να στείλουμε την απόδειξη στην εταιρεία μόλις φτάσουμε Ελλάδα, για να πάρουμε τα χρήματά μας πίσω. Από τότε έχουν περάσει 2.5 μήνες. Έχω στείλει την απόδειξη, έχω στείλει τρία email, έχω πάρει άπειρα τηλέφωνα αλλά δεν έχω βγάλει καμία άκρη. Δεν έχω λάβει καμία απάντηση στα emails, ούτε καν μια επιβεβαίωση λήψης τους. Στα τηλέφωνα συνήθως δεν απαντάνε, αλλά δύο φορές πέτυχα μία υπάλληλο η οποία μου λέει ευγενικά πως δεν γνωρίζει τίποτα και μάλλον θα πάρω τα χρήματα "εντός του μήνα". Εγώ έχω πλέον πειστεί πως δεν πρόκειται να δω δεκάρα και μιλάμε για περίπου 1000 ευρώ. Η συμπεριφορά της εταιρείας είναι, αν μη τι άλλο, απίστευτα αντιεπαγγελματική και ερασιτεχνική.
Συγνώμη για το τεράστιο και κουραστικό μήνυμα. Ζούμε σε δύσκολες εποχές και 1000 ευρώ δεν είναι αμελητέο ποσό. Γνωρίζει κανείς τι είθισται να γίνεται σε αυτές τις περιπτώσεις και τι κινήσεις μπορώ να κάνω εγώ; Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων.
:?