Hellenic Imperial Airways

  • Thread starter Thread starter KOSTAS AGQ
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Η σημερινή ακύρωση δεν έχει να κάνει με την εταιρεία. Υπάρχει ο τυφώνας Irine που πλήττει τις ανατολικές ακτές και έχουν ακυρωθεί πολλές (αν όχι όλες οι πτήσεις)

Ενημέρωση από την εταιρεία εδώ
 
Ποιά απ'όλα τα 340 αναμένονται τον Οκτώβριο;

Επίσης,άλλες scheduled πτήσεις κάνει αυτήν την εποχή η εταιρία ή μόνο κομίζει στην NYC τής Παρασκευής το γάλα;
 
Καλησπέρα σε όλους,

θα ήθελα τα φώτα σας: στις 17 Ιουνίου έκλεισα εισιτήριο με επιστροφή για τη Νέα Υόρκη (αναχώρηση 01/07/11 και επιστροφή 09/07/11), με την Hellenic Imperial. Η αναχώρηση έγινε κανονικά, η επιστροφή όμως ακυρώθηκε και μάλιστα χωρίς να ενημερωθούμε γι' αυτό από την εταιρεία, ούτε μέσω email, ούτε τηλεφωνικά, αν και το γνώριζαν καιρό πριν (όπως μας είπαν οι υπάλληλοι στο γκισέ της εταιρείας στο JFK). Η πρόταση της εταιρείας ήταν να μείνουμε σε ξενοδοχείο μέχρι τις 11/07 το βράδυ, να πάρουμε την πτήση που θα έφευγε τότε και να είμαστε Ελλάδα στις 12/7. Εγώ όμως έπρεπε οπωσδήποτε να επιστρέψω όπως το είχα προγραμματίσει, λόγω εργασιακών υποχρεώσεων. Κοιτώντας τον πίνακα αναχωρήσεων, είδα πως έφευγε πολύ σύντομα πτήση της Alitalia για Ρώμη και τους ρώτησα αν μπορούσαν να μας βάλουν σε εκείνη την πτήση και μετά να πετάξουμε για Αθήνα από 'κει. Έτσι κι έγινε. Η Alitalia είχε κάποιες κενές θέσεις και εγώ και κάποιοι συνεπιβάτες κλείσαμε καινούριο εισιτήριο μέχρι Αθήνα, μέσω Ρώμης. Οι υπάλληλοι μας επιβεβαίωσαν πως θα αποζημιωθούμε και μας ζήτησαν να στείλουμε την απόδειξη στην εταιρεία μόλις φτάσουμε Ελλάδα, για να πάρουμε τα χρήματά μας πίσω. Από τότε έχουν περάσει 2.5 μήνες. Έχω στείλει την απόδειξη, έχω στείλει τρία email, έχω πάρει άπειρα τηλέφωνα αλλά δεν έχω βγάλει καμία άκρη. Δεν έχω λάβει καμία απάντηση στα emails, ούτε καν μια επιβεβαίωση λήψης τους. Στα τηλέφωνα συνήθως δεν απαντάνε, αλλά δύο φορές πέτυχα μία υπάλληλο η οποία μου λέει ευγενικά πως δεν γνωρίζει τίποτα και μάλλον θα πάρω τα χρήματα "εντός του μήνα". Εγώ έχω πλέον πειστεί πως δεν πρόκειται να δω δεκάρα και μιλάμε για περίπου 1000 ευρώ. Η συμπεριφορά της εταιρείας είναι, αν μη τι άλλο, απίστευτα αντιεπαγγελματική και ερασιτεχνική.

Συγνώμη για το τεράστιο και κουραστικό μήνυμα. Ζούμε σε δύσκολες εποχές και 1000 ευρώ δεν είναι αμελητέο ποσό. Γνωρίζει κανείς τι είθισται να γίνεται σε αυτές τις περιπτώσεις και τι κινήσεις μπορώ να κάνω εγώ; Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων.
:?
 
Δοκίμασε στην ΥΠΑ:

ΥΠΗΡΕΣΙΑ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ ΑΕΡΟΠΟΡΙΑΣ
ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΗΣ ΕΚΜΕΤΑΛΛΕΥΣΗΣ
ΤΜΗΜΑ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΑΕΡΟΜΕΤΑΦΟΡΩΝ
Β. Γεωργίου 1, 166 10, Γλυφάδα

Τηλ.: 210-8916150, 8916193
Fax: 210-8947132
E-mail: d1d@hcaa.gr

Είναι υπεύθυνοι για τα δικαιώματα των επιβατών.

http://www.hcaa.gr/content/index.asp?tid=563

Για δικό μου θέμα είχαν στείλει φαξ στην εταιρεία την επόμενη ημέρα και λύθηκε άμεσα. Στείλε e-mail και θα το δουν.
 
Τα 2 321 που ήταν να πάρει η HIA και βρίσκονταν στο MPL τα πήρε τελικά η τούρκικη Atlasjet.

Airbus A321 -211 675 TC- AtlasJet acc flt at MPL 16sep11 in full cs prior delivery, Hellenic Imperial ntu ex F-WTAX
Airbus A321 -211 761 TC- AtlasJet at MPL 16sep11 in full cs prior delivery, Hellenic Imperial ntu ex F-WTAV
 
Μα και η HIA ήταν να γίνη σοβαρή εταιρία,αλλά κάπου χάλασε η σούπα...
 
Είχαν όραμα και προοπτική ( :mrgreen: ) και τώρα δεν έχουν απολύτως τίποτα (πότε είχαν κάτι ουσιαστικό, εδώ και το JFK υποβάθμισαν που ήταν ίσως η μόνη σοβαρή -περισσότερο από τις άλλες- προσπάθεια). Κατά την γνώμη μου, τα 321 θα τους βοηθούσαν πολύ στην επαναπροσδιόριση της γραμμής του Gatwick.
 
Dear All,

Until our frequent flyer programme is released , kindly keep your coupouns with you so that you can build up your points and make use of them.

Best Regards

Hellenic Imperial Airways

:thx:
 
Top