Hellenic Imperial Airways

  • Thread starter Thread starter KOSTAS AGQ
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
:oops:
Συγγνωμη μου ξεφυγε η Καζαμπλανκα....

Μα τι πραγματα ειναι αυτα.....κατα τα αλλα 40 καινουργιους προορισμους.....
παντως τους ευχομαι καλες και ασφαλεις πτησεις αντε και με 380 .....
 
Θα ήθελα να σας ενημερώσω πώς πριν 2 εβδομάδες περίπου ταξίδευαν 2 δικά μου άτομα από Αθήνα – Λονδίνο – Αθήνα με την ΗΙΑ. Αρχικά είχε καθυστέρηση η πτήση από Αθήνα και έπειτα ακυρώθηκε. Η ΗΙΑ τους τακτοποίησε με την Aegean και πέταξαν για Heathrow τελικά με λίγες ώρες καθυστέρηση. Επίσης τους έκλισε και εισιτήρια επιστροφής με την Aegean.

Γιατί επέλεξαν την ΗΙΑ για το ταξίδι τους? Θελαν να παν να δουν συγγενικά πρόσωπα στο Λονδίνο, και αυτήν την εποχή είχαν τα εισιτήρια 460+ ευρώ μετ’ επιστροφής! Στα 2 άτομα τους έβγαιναν 820 Ευρώ και το σκαφτόντουσαν μέχρι που τους πρωτινέ ο πράκτορας τους να πετάξουν με την ΗΙΑ με τα μισά λεφτά! Θα λέγε κανείς όχι? Πάντως και πήγαν Λονδίνο, και πέρασαν καλά, αλλά και ξόδεψαν και κάτι παραπάνω στην βόλτα τους και σε δώρα αφού τους δόθηκε αυτή η ευκαιρία.

Δεν ξέρω αν το γνώριζε κανείς από εσάς αλλά τα Β747-200 δεν επιτρέπονται να πετάξουν στο Ηνωμένο Βασίλειο λόγου ηλικίας. Είναι κάτι καινούργιο που αρχίζει να εφαρμόζετε σιγά σιγά και σε άλλες Ευρωπαϊκές χώρες.
Εύχομαι να έρθουν τα αεροπλάνα που περιμένουμε όλοι, τα Α340 και τα Α321 και να πετύχει στο έργο της η ΗΙΑ.
 
Αυτό δηλαδή τώρα είναι "εγκώμιον Αυτοκρατορικών Αεοργραμμών";

Εφαγαν την ταλαιπωρία τής πολύωρης καθυστέρησης,μετά ακυρώθηκε η πτήση (που ούτως ή άλλως δέν θα γινόταν από την HIA αφού τα 742 απαγορεύεται να πετάνε στο Λονδίνο-και προφανώς οι ιθύνοντες Imperial-ιστές τό ήξεραν),τελικά πήγαν με άλλη εταιρεία (αλήθεια,άν είχαν κλείσει τα εισιτήρια εξ αρχής με την A3 θα τούς έβγαινε ακόμα φτηνότερα) κι'εσύ μάς λές τώρα ότι το τελικό συμπέρασμα είναι πως η HIA είναι μιά χαρά εταιρία;

Κι'εγώ εύχομαι να έρθουν τα 340 και τα 321 τής HIA γιατί με τους καύσωνες τώρα το καλοκαίρι θα κάνουν καλή σκιά στους εργαζόμενους στην πίστα τού LGAV....
 
Εγώ πάλι γιατί πιστεύω ότι η εταιρία πετάει μόνο και μόνο για να είναι πρωτο θέμα στο airliners ; Γιατί θέμα ύπαρξης άλλο δεν έχει. :banana:
 
MD-11ER":3eoesfyg said:
Δεν ξέρω αν το γνώριζε κανείς από εσάς αλλά τα Β747-200 δεν επιτρέπονται να πετάξουν στο Ηνωμένο Βασίλειο λόγου ηλικίας. Είναι κάτι καινούργιο που αρχίζει να εφαρμόζετε σιγά σιγά και σε άλλες Ευρωπαϊκές χώρες.

Αυτό από πότε και ποιο είναι το όριο; Γιατί η ΗΙΑ πέταξε BHX και ΜΑΝ όχι πολλούς μήνες πριν. Για να μην πω για το DC-10 της ΒΙΜΑΝ :thx:
 
MD-11ER":3p7vhsjp said:
Δεν ξέρω αν το γνώριζε κανείς από εσάς αλλά τα Β747-200 δεν επιτρέπονται να πετάξουν στο Ηνωμένο Βασίλειο λόγου ηλικίας. Είναι κάτι καινούργιο που αρχίζει να εφαρμόζετε σιγά σιγά και σε άλλες Ευρωπαϊκές χώρες.
Όχι, πρώτη φορά το ακούω. Αυτό περιλαμβάνει τα δυο Air Force One και τα τέσσερα E-4 της USAF ?
 
Flesland που το θυμήθηκες το DC10, πάνε αυτές οι εποχές….. Κάποτε έρχονταν και στο Ελληνικό και είχαμε φτηνή πρόσβαση (με ταλαιπωρία) στην Ασία.
Τώρα ούτε στην Ρώμη δεν προσγειώνεται
http://www.youtube.com/watch?v=AQnCQcf3 ... re=related
Τώρα Λονδίνο προσγειώνει Α310 (18 χρόνων) μέσω DXB γιατί τα DC10 τριανταρίσαν.

Ας έρχονταν φτηνές εταιρείες στον ΕλΒεν και δεν πειράζει που μερικοί εδώ θα τις κατηγορούσαν. :mrgreen:
Όπως και με τις Αυτοκρατορικές, πολύ μίσος εδώ μέσα για αυτές. Προσοχή μην δαγκώσει ο ένας τον άλλο και δηλητηριαστούμε.
Ποιο είναι το πρόβλημα να υπάρχει μια φτηνή εναλλακτική εταιρεία στον ΕλΒεν.; Το ότι οι επιβάτες της ταλαιπωρούνται; αυτό είναι δική τους επιλογή. Το θέμα είναι να πετούν και να πετούν ασφαλείς. Σε αυτό έχει κανείς να μας πει κάτι μεμπτό; Από την στιγμή που τα αεροπλάνα τους είναι ασφαλή, ας είναι παλιά, δικό τους πρόβλημα.

Το ότι η συμπεριφορά των Αυτοκρατόρων δεν είναι επαγγελματική αυτό είναι δεδομένο, αλλά πόσοι Έλληνες επαγγελματίες δεν είναι αεριτζήδες; Μέχρι και τηλεοπτικά κανάλια μαϊμού έχουμε (εναλλακτικό) , γιατί τόσο μίσος για αεροπορική εταιρεία μαϊμού;
Ας υπάρχουν και οι Αυτοκράτορες και όποιος θέλει να πετάξει φτηνά – ας πετάει και όποιος θέλει να έχει την καλοπέρασή του ας πληρώνει παραπάνω. Εγώ αυτό που είμαι πεπεισμένος είναι ότι δεν θέλουμε ανταγωνισμό, γιατί μας χαλάει την ησυχία μας και τα δεδομένα έσοδά μας. Ότι έγινε με την Α3 και την νΟΑ που κοντρολάραμε την αγορά έτσι και με τους Αυτοκράτορες δεν τους θέλουμε γιατί μας χαλάνε την πίτα..
 
Κάτσε καλέ, αφού η European Aviation (EAL) που εδρεύει στο Bornemouth και ασχολείται με ad-hoc charters, έχει Β747-200 που τα αγόρασε από την ΒΑ...
 
Top