dimitris@swiss
Economy-Class-Member
- Εγγραφή
- 03/01/2007
- Μηνύματα
- 170
- Likes
- 0
- Περιοχή
- Basel-Switzerland
- Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
- DLH
- Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
- Lfsb
- YAHOO
- kokolis_jim@yahoo.gr
Συγκεκριμενα τα πληρώματα αναγκάζονται να πετανε μέρα παρά μέρα μέρα κάτω από αντίξοες συνθήκες κλείνοντας πάνω από 30 ώρες στο αεροπλάνο, ξεπερνώντας κατα πολύ τα επιτρεπόμενα από την ελληνική ΥΠΑ ωράρια εργασίας.
δεν μου βγαίνουν οι ώρες.......
Τα αεροσκαφη παρουσιάζουν σοβαρές βλάβες και ίδιοι οι πιλότοι ισχυρίζονται ότι διακινδυνεύουν τις ζωές τους και τις ζωές των υπολοίπων πετώντας τα.
γιατί δεν μας λες και τα ονόματα αυτών των ανεύθυνων, ή καλύτερα όπως είπε και ο Σωκράτης λίγο παραπάνω γιατί δεν πας σε εισαγγελέα ή να κάνεις καταγγελία στην ΥΠΑ.
πριν κανα δίμηνο λέγαμε πάλι τα ίδια αλλά απ' ο,τι βλέπω καταλήγουμε στα ίδια.....
dimitris@swiss":29rbztns said:Παντως επειδη ξερω πολυ καλα τη δουλεια μου για να αναφερω ως κατι σοβαρο το οτι πετουσαμε χωρις PA και interphone σημαινει οτι υπηρχε προβλημα για την ασφαλεια των πτησεων...
τότε cabincrew4ever δεν είμαι εγώ που είμαι ανεύθυνος ή επικίνδύνος οπώς λες :
αλλά εσύ και ο καπετάνιος που πετάγατε με unairworthy αεροπλάνο. Οπως λες :και δευτερον αν συκγρινεις το PA με τις καφετιερες και τους φουρνους ελπιζω και προσευχομαι μονο να μην εργαζεσαι ως πληρωμα σε καποια εταιρεια σε οποιοδηποτε ποστο γιατι λυπαμαι τους επιβατες σου γιατι εσυ εισαι αυτος που ισοπεδωνει τα παντα κανεις αλλος..
Παντως επειδη ξερω πολυ καλα τη δουλεια μου για να αναφερω ως κατι σοβαρο το οτι πετουσαμε χωρις PA και interphone σημαινει οτι υπηρχε προβλημα για την ασφαλεια των πτησεων...
όπως επίσης είχα και ένα ποστ το οποίο ήταν απο το MEL χαρακτηριστικό. Το ΡΑ μπορεί να είναι εκτός για 120 μέρες ΤΕΛΟΣ ! Το ποσο σημαντικό είναι, είναι στην ευχέρεια το καθενός να το καταλάβει. Αν έκανες ενα κόπο και διάβαζες 2-3 ποστ πιο πάνω θα έβλεπες οτι συμφώνησα με το οτι PA & INTRPHN μαζι είναι no go.....Οσο για την σύγκριση καφετιέρας - ΡΑ, ναι έχεις δίκιο, η καφετιέρα είναι πιο σημαντική μιας και είναι 10 ήμερων item και όχι 120...
Αν λοιπόν πέταξες με τα παραπάνω δεδομένα όπως εσύ λες , το λιγότερο που έχεις να κάνεις είναι μια αναφορά στην ΥΠΑ με ημερομηνίες και ονόματα από το να βγεις σε ενα φορουμ και να γραφεις αοριστα πράγματα .
Οπως μάλλον δεν κατάλαβαινεις, για το γεγονός οτι έγραψα προισταμενη και οχι προισταμενοι επειδη υπάρχουν και αντρες ήταν απλώς λοιπόν ενα λάθος δηλαδή εσυ από ολη την επεξήγηση βγάζεις οτι θες από το μυαλό σου και με συγκρίνεις με μία Μεζίτη που εγώ προσώπικα δεν γνωρίζω. Γεγόνος του οτι μάλλον ευτυχώς για μένα είμαι στο εξωτερικό.
Πίστεψε όμως ξέρω την δουλειά μου και δεν έχω αυταπάτες για το πόσο σημαντικό είναι το καθετι στο αεροπλάνο, οχι γιατί είμαι καλός ή μνήμη μου είναι ελέφαντα αλλά επειδή οι μηχανικοί ακολουθούν τα βιβλία και το τι λέει ο εκάστωτε κατασκευαστής !!!
edit:
Χαχα ! Αν σας πω εγω - ετσι για παραδειγμα μονο - οτι τον καιρο που ημουν στην εταιρεια μου εχει πει συναδελφος οτι πετουσε στο ενα απο τα αεροπλανα για 2 βδομαδες χωρις PA και χωρις interphone πoση ασφαλεια αισθανεσαι εσυ ? γιατι εγω καμια ...
ή
Παντως επειδη ξερω πολυ καλα τη δουλεια μου για να αναφερω ως κατι σοβαρο το οτι πετουσαμε χωρις PA και interphone σημαινει οτι υπηρχε προβλημα για την ασφαλεια των πτησεων...
διάλεξε, ένα από τα 2 είναι ψέμα......