Hellenic Imperial Airways

  • Thread starter Thread starter KOSTAS AGQ
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Συγκεκριμενα τα πληρώματα αναγκάζονται να πετανε μέρα παρά μέρα μέρα κάτω από αντίξοες συνθήκες κλείνοντας πάνω από 30 ώρες στο αεροπλάνο, ξεπερνώντας κατα πολύ τα επιτρεπόμενα από την ελληνική ΥΠΑ ωράρια εργασίας.

δεν μου βγαίνουν οι ώρες.......

Τα αεροσκαφη παρουσιάζουν σοβαρές βλάβες και ίδιοι οι πιλότοι ισχυρίζονται ότι διακινδυνεύουν τις ζωές τους και τις ζωές των υπολοίπων πετώντας τα.

γιατί δεν μας λες και τα ονόματα αυτών των ανεύθυνων, ή καλύτερα όπως είπε και ο Σωκράτης λίγο παραπάνω γιατί δεν πας σε εισαγγελέα ή να κάνεις καταγγελία στην ΥΠΑ.

πριν κανα δίμηνο λέγαμε πάλι τα ίδια αλλά απ' ο,τι βλέπω καταλήγουμε στα ίδια.....

dimitris@swiss":29rbztns said:
Παντως επειδη ξερω πολυ καλα τη δουλεια μου για να αναφερω ως κατι σοβαρο το οτι πετουσαμε χωρις PA και interphone σημαινει οτι υπηρχε προβλημα για την ασφαλεια των πτησεων...

τότε cabincrew4ever δεν είμαι εγώ που είμαι ανεύθυνος ή επικίνδύνος οπώς λες :
και δευτερον αν συκγρινεις το PA με τις καφετιερες και τους φουρνους ελπιζω και προσευχομαι μονο να μην εργαζεσαι ως πληρωμα σε καποια εταιρεια σε οποιοδηποτε ποστο γιατι λυπαμαι τους επιβατες σου γιατι εσυ εισαι αυτος που ισοπεδωνει τα παντα κανεις αλλος..
αλλά εσύ και ο καπετάνιος που πετάγατε με unairworthy αεροπλάνο. Οπως λες :
Παντως επειδη ξερω πολυ καλα τη δουλεια μου για να αναφερω ως κατι σοβαρο το οτι πετουσαμε χωρις PA και interphone σημαινει οτι υπηρχε προβλημα για την ασφαλεια των πτησεων...

όπως επίσης είχα και ένα ποστ το οποίο ήταν απο το MEL χαρακτηριστικό. Το ΡΑ μπορεί να είναι εκτός για 120 μέρες ΤΕΛΟΣ ! Το ποσο σημαντικό είναι, είναι στην ευχέρεια το καθενός να το καταλάβει. Αν έκανες ενα κόπο και διάβαζες 2-3 ποστ πιο πάνω θα έβλεπες οτι συμφώνησα με το οτι PA & INTRPHN μαζι είναι no go.....Οσο για την σύγκριση καφετιέρας - ΡΑ, ναι έχεις δίκιο, η καφετιέρα είναι πιο σημαντική μιας και είναι 10 ήμερων item και όχι 120...



Αν λοιπόν πέταξες με τα παραπάνω δεδομένα όπως εσύ λες , το λιγότερο που έχεις να κάνεις είναι μια αναφορά στην ΥΠΑ με ημερομηνίες και ονόματα από το να βγεις σε ενα φορουμ και να γραφεις αοριστα πράγματα .

Οπως μάλλον δεν κατάλαβαινεις, για το γεγονός οτι έγραψα προισταμενη και οχι προισταμενοι επειδη υπάρχουν και αντρες ήταν απλώς λοιπόν ενα λάθος δηλαδή εσυ από ολη την επεξήγηση βγάζεις οτι θες από το μυαλό σου και με συγκρίνεις με μία Μεζίτη που εγώ προσώπικα δεν γνωρίζω. Γεγόνος του οτι μάλλον ευτυχώς για μένα είμαι στο εξωτερικό.
Πίστεψε όμως ξέρω την δουλειά μου και δεν έχω αυταπάτες για το πόσο σημαντικό είναι το καθετι στο αεροπλάνο, οχι γιατί είμαι καλός ή μνήμη μου είναι ελέφαντα αλλά επειδή οι μηχανικοί ακολουθούν τα βιβλία και το τι λέει ο εκάστωτε κατασκευαστής !!!


edit:
Χαχα ! Αν σας πω εγω - ετσι για παραδειγμα μονο - οτι τον καιρο που ημουν στην εταιρεια μου εχει πει συναδελφος οτι πετουσε στο ενα απο τα αεροπλανα για 2 βδομαδες χωρις PA και χωρις interphone πoση ασφαλεια αισθανεσαι εσυ ? γιατι εγω καμια ...

ή

Παντως επειδη ξερω πολυ καλα τη δουλεια μου για να αναφερω ως κατι σοβαρο το οτι πετουσαμε χωρις PA και interphone σημαινει οτι υπηρχε προβλημα για την ασφαλεια των πτησεων...

διάλεξε, ένα από τα 2 είναι ψέμα...... :rant:
 
Αγαπητέ Socrates προφανώς ο cabincrew4ever διάλεξε για τους δικούς του λόγους αντί του εισαγγελέως να κάνει την καταγγελία του σε γνωστό blog... και copy paste μάλιστα.
http://tro-ma-ktiko.blogspot.com/2010/1 ... rways.html
 
cabincrew4ever":wn3c5n79 said:
Το χειρότερο από όλα είναι ότι η εταιρεία δεν καταβάλει στα πληρώματα την απαραιτητη αποζημίωση εκτός βάσης που οφείλει με αποτέλεσμα πολλά άτομα να μην έχουν πια ούτε χρήματα για να τραφούν.

Αυτό είναι το χειρότερο από όλα;
Τότε αυτό τι είναι;
cabincrew4ever":wn3c5n79 said:
Τα αεροσκαφη παρουσιάζουν σοβαρές βλάβες και ίδιοι οι πιλότοι ισχυρίζονται ότι διακινδυνεύουν τις ζωές τους και τις ζωές των υπολοίπων πετώντας τα.
 
Το συγκεκριμένο αεροπλάνο (SX-TID) που ήταν στην Τζέντα επέστρεψε αργά χτες το βράδυ στην Αθήνα.
 
Ρε παιδια αν ειναι αληθεια ολα αυτα η ΥΠΑ που ειναι.Δεν υπαρχει ελεγχος??Απορω δηλαδη....
 
avro7446":1xj30tzs said:
Αγαπητέ Socrates προφανώς ο cabincrew4ever διάλεξε για τους δικούς του λόγους αντί του εισαγγελέως να κάνει την καταγγελία του σε γνωστό blog... και copy paste μάλιστα.
http://tro-ma-ktiko.blogspot.com/2010/1 ... rways.html

Και μετά κατηγορούν τα ΜΜΕ για "κανάλια εισαγγελείς" κλπ! Ποιος τα έκανε έτσι;;; Όλοι αυτοί που δεν απευθύνονται εκεί που πρέπει για να λύσουν τα προβλήματά τους και θεωρούν οτι το "ξεμπροστιασμα" είναι η κατάλληλη τιμωρία!
 
Το θεμα ειναι οτι ορισμενα ατομα προτιμουν να τραγικοποιουν τις καταστασεις για να τραβηξουν πανω τους τα βλεμματα.ΟΚ η εταιρεια αυτα προσφερει, και προφανως δεν ειναι η πρωτη φορα που γινεται κατι τετοιο...Αλλα αν ειναι δυνατον μην φτανουμε σε ακραια σημεια να μιλαμε για ομηρεια και τετοιες βλακειες.Η εταιρεια δεν υποχρεωσε κανεναν να ερθει στη jeddah, και ολοι οσοι παραπονιουνται το ξερουν πολυ καλα οτι το 80% των πτησεων τις εταιρειας ειναι προς τισ Αραβικες χωρες επομενως μερος τις ευθυνης εχουν και οι ιδιοι.Οσο για τα σκουριασμενα αεροπλανα δεν θα το σχολιασω καν, κανενας δν θα εμπαινε στο αεροπλανο γνωριζοντας οτι υπαρχει πιθανοτητα να πεθανει.
Αλλα αφου σε ορισμενους δν αρεσει ο τροπος που λειτουργει η εταιρεια δεν καταλαβαινω το λογο για τον οποιο συνεχιζουν και δουλευουν για αυτην.
 
Να υποθέσω ότι εκπροσωπείς την ως άνω εταιρία?
Διότι και άλλοι εργαζόμενοι, όχι μόνο στον χώρο της αεροπορίας, συνεχίζουν και εργάζονται κάτω από αντίξοες συνθήκες ελπίζοντας ότι κάποια στιγμή απλώς θα εισπράξουν τα οφειλόμενα. Στον χώρο των αεροπορικών εταιριών είναι γνωστές οι εταιρίες, όπως είναι γνωστό μετά το κλείσιμο αυτών, πόσοι ακόμη περιμένουν να βρουν δουλειά οπουδήποτε.

Τώρα ως προς τα περί καταγγελίας στην ΥΠΑ ή στον Εισαγγελέα, όντως νομικά αυτή είναι η σωστή οδός!
Δυστυχώς όμως μου έρχεται συχνά στο μυαλό περιπτώσεις όπως του "Σαμίνα" (το οποίο περνούσε επιτυχώς όλα τα check του Νηογνώμονα!!!!!) αλλά βούλιαξε και είχε αρκετά προβλήματα, τα οποία παραδόξως δεν είχαν διαπιστωθεί από τις αρμόδιες αρχές!!!!
Και στον χώρο των αεροπορικών εταιριών, με γνωστές παρατυπίες στις ώρες πτήσεις και με τις συντηρήσεις!!!, οπότε νομικά τα πάντα είναι σωστά!!! στην ουσία όμως είναι;;;;

Φυσικά ως προς το θέμα της κακής κατάστασης των αεροπλάνων, λυπάμαι επειδή τα έχω δει αρκετές φορές από κοντά και από τα "λίγα" που μπορεί να γνωρίζω, καταλαβαίνεις από τη πρώτη στιγμή σε τι κατάσταση βρίσκονται!
 
Η αυτοκρατορία αντεπιτίθεται με δελτίο τύπου για τις πτήσεις προς ΗΠΑ/Καναδά που θα αρχίσουν Μάιο/Ιούνιο του 2011. Επίσης γίνεται αναφορά για μελλοντική έναρξη πτήσεων στη Μελβούρνη και αλλού(όταν η εταιρεία πάρει την έγκριση διακρατικών από την ΥΠΑ).

Και έτσι για να κάνουμε καζούρα διότι η εταιρεία προσφέρεται, γιατί στο δελτίο τύπου η φράση
“which are part of the network Hellenic Imperial Airways is planning to operate to”
είναι σε εισαγωγικά? :banana:
 
Aγαπητέ jerry, οι άνθρωποι απλά δεν παίζονται. Ώρες ώρες νομίζω ότι έφτιαξαν αυτή την εταιρεία για να αναβιώσουν τα παιδικά τους όνειρα. Δεν τους αδικώ αν είναι έτσι. Απλά να μην ταλαιπωρούν άλλες ομάδες του κοινωνικού συνόλου... πόσο μάλλον εάν είναι και εργαζόμενοί τους ή πελάτες τους.

δικός σου
 
Top