Hellenic Imperial Airways

GP707

Agapite file, opws exeis dei, to " na'sai kala, mas ekanes+gelasame" to'grapse i 30W +oxi egw opws egrapses... prosoxi s'auta ta lathi giati egw oute eleipsi epixeirimatwn exw,oute doulevw gi'auti tin etaireia....
 
Μα αυτό ακριβώς παραθέτει ο GP707, ότι αυτό ειπώθηκε από τον 30W.

Εντελώς καλοπροαίρετα τώρα, να σε ρωτήσω fly_girl που είδες και από κοντά την νέα Εταιρεία.

fly_girl":2fekxpo1 said:
padws mia etaireia pu ksekina twra pws yposxetai sta plirwmata opws mou ipan ki emena,oti se 1 xrono tha petane MONO ekswteriko kai sygekrimena kina/sydney/middle east/cuba ????polla perierga symvainoun s'auti tin airline.....

Πιστεύεις ότι θα μπορούσε η Imperial να κάνει κοντινότερα δρομολόγια στην αρχή, με τον τύπο τον αεροσκαφών που διαθέτει?

Και όταν λες ότι συμβαίνουν περίεργα πράγματα στην Εταιρεία, τι ακριβώς υπονοείς?
Δεν νομίζω να αναφέρεσαι απλως στο χάος που επικρατεί με τις γραμματείς, όπως ανέφερες κάπου.
Δεν θα έπρεπε να τεκμηριώνουμε τα λεγόμενα μας, έστω και αν γράφουμε σχεδόν ανώνυμα?
 
Re: GP707

fly_girl":38xhh23i said:
Agapite file, opws exeis dei, to " na'sai kala, mas ekanes+gelasame" to'grapse i 30W +oxi egw opws egrapses... prosoxi s'auta ta lathi giati egw oute eleipsi epixeirimatwn exw,oute doulevw gi'auti tin etaireia....

Φευγουμε απο το θεμα αλλα μιας και το ανεφερες: προσοχη ΤΙ γραφει καποιος... Το διαβαζουμε, το κατανοουμε και μετα δινουμε απαντηση. Στην εξαιρετικη περιπτωση που δεν το κατανοησουμε κλεινουμε τα γλυκα χειλακια μας και κανουμε τουμπεκι! (και αυτο ισχυει και για τα 2 φυλα! ;))

Στην προκειμενη περιπτωση σου παραθετω τα γραμματα του σκανδαλου:
GP707":38xhh23i said:
Η έλλειψη όμως επιχειρημάτων στα λεγόμενα της fly_girl και η απάντηση με ένα "Nase kala mas ekanes ke gelasame."

bolded are mine!






ΥΓ: Γιωργακη, εχεις δεν εχεις, θα βαλεις τις κυριες να μαλλιοτραβηχτουνε!! :p :p ;) :cool:
 
Telikws sigi ixthiws tirite apo tin hellenic oson afora tous proorismous pou tha peta.ta plirwmata pou ekpedeftikan den exoun ipogrpsei contracts me tin eteria akoma kai kaneis de gnwrizei enarxi dromologiwn kai proorismon.legetai kati gia lagos nigeria gia arxi mexri martio alla tipota episimo.an isxisei ayto mallon tha noikiastoun ta 747 apo tin kabo airlines pou epixeirei ptiseis me 747-200 lagos jeddah.idwmen...
 
Open Day Interview
Παρασκευή 1 Δεκεμβρίου 09:30-16:30

-> Αγγελία για ιπτάμενους συνοδούς & φροντιστές
(καταχώρηση στην εφημερίδα "Τα Νέα" 29/11/2006)

by Akis: Την ανέβασα και στον server μας, να μην χαθεί ;)
attach.gif
hellenic_imperial.gif (41.28 KB)
 
Agapitoi filoi synadelfei piga kai egw sto interview alla den eipan tipota gia tis apodoxes who knows why,kai oute anaferan tipota gia hadj flights..Epeidi o kathenas leei oti nomizei yparxei kapoios pou na xerei kati sygkekrimena na
mou pei, if yes please tell me.Tha elega omws na min prosvalloume kanenan giati oloi mas mporei na exoume spoudaia proypiresia kai as min to leme alla panw apo olla metraei to eppipedo kai i paideia pou diathetoume..Oso gia ta grafeia symfwnw oti einai kyrile pou ta eida.Anyway kali epityxia se olous kai kalytera an den xeroume sigoura min epireasei kaneis kanenan giati o kathenas kanei tis epiloges gia to mellon tou opoies kai an einai aytes oi epiloges.Makari na anoigoun etaireies stin ellada gia na yparxoun epiloges kai na exei o kosmos douleia.thats all..
 
Betty Boop":2qpksw7q said:
kai oute anaferan tipota gia hadj flights....

Επειδή δεν γνωρίζω τον όρο Hadj Flight, τι σημαίνει ακριβώς ? Πτήσεις με προσκυνητές προς τη Μέκκα ?
 
Με έξι τζάμπο στα κενά που άφησε η Ολυμπιακή
Νέα εταιρεία με έδρα το «Ελ. Βενιζέλος» αρχίζει πτήσεις τον Ιανουάριο

Μια καινούργια αεροπορική εταιρεία γεννιέται στην Ελλάδα με στόχο να καλύψει τα κενά που άφησε η Ολυμπιακή αποχωρώντας από διάφορες μεγάλες αγορές, αλλά και να ανοίξει νέους υπερατλαντικούς - διηπειρωτικούς προορισμούς με ιδιαίτερο τουριστικό ενδιαφέρον.

Η Hellenic Imperial Airways (ΗΙΑ) είναι η νέα εταιρεία, η οποία με έδρα την Αθήνα και το διεθνές αεροδρόμιο «Ελευθέριος Βενιζέλος» ετοιμάζεται από τις αρχές του νέου χρόνου να ανοίξει τα φτερά της προς την Ασία, την Αυστραλία, την Κεντρική και Νότια Αμερική και την Ιαπωνία, με στόλο έξι ιδιόκτητων τζάμπο (Boeing 747-200)!

Ιδρυτής της είναι ο Ιορδανός επιχειρηματίας - πολιτικός μηχανικός κ. Ταλάλ Αμπουρεγιάλ, του οποίου η κατασκευαστική εταιρεία είναι από τις μεγαλύτερες στη Μέση Ανατολή και αναλαμβάνει την υλοποίηση μεγάλων έργων (αεροδρόμια, λιμάνια, οδικοί άξονες, αγωγοί πετρελαίου, κτίρια πανεπιστημίων κ.ά.) στην Ευρώπη (Γερμανία, Γαλλία κ.α.) και τις αραβικές χώρες.

Το ποσό της αρχικής επένδυσης για τη δημιουργία της ΗΙΑ ανέρχεται σε 150 εκατ. ευρώ. Όπως χαρακτηριστικά τονίζει στα «ΝΕΑ» ο αναπληρωτής πρόεδρος της εταιρείας, κ. Γιάννης Κορναράκης, «στόχος μας δεν είναι να ανταγωνιστούμε σε καμία περίπτωση την Ολυμπιακή Αεροπορία, αλλά να καλύψουμε τα κενά που άφησε η αποχώρησή της». Θεωρεί στρατηγικής σημασίας το άνοιγμα των γραμμών προς την Κίνα, την Ιαπωνία και την Ινδία, καθώς από τις χώρες αυτές προέρχεται μεγάλος αριθμός τουριστών που ταξιδεύουν προς την Ευρώπη.

ΕΛΛΗΝΕΣ ΤΟ 85% - 90% ΤΟΥ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ
458 θέσεις στο κάθε αεροπλάνο

Τα έξι τζάμπο η ΗΙΑ τα έχει αγοράσει από τη γερμανική αεροπορική εταιρεία Lufthansa και από την ιαπωνική εταιρεία ΑΝΑ. Καθένα από αυτά διαθέτει 458 θέσεις. Στην πρώτη θέση υπάρχουν 8 καθίσματα και θα παρέχονται υψηλού επιπέδου υπηρεσίες και ανέσεις. Στην bussines class υπάρχουν 30 καθίσματα, ενώ όλες οι υπόλοιπες θέσεις βρίσκονται στην οικονομική κατηγορία.

Τα χρώματα των αεροσκαφών και το σήμα της νέας εταιρείας θυμίζουν τη γερμανική Lufthansa, ενώ σε όλα τα αεροπλάνα θα δοθούν ελληνικά ονόματα (βασιλέων, πόλεων, νησιών). Το ιπτάμενο προσωπικό της νέας εταιρείας (πιλότοι, συγκυβερνήτες) όπως και οι τεχνικοί της, σύμφωνα με τον κ. Κορναράκη, κατά 85% - 90% προέρχονται από την Ολυμπιακή Αεροπορία και διαθέτουν αυξημένη εμπειρία. Σε πρώτη φάση στην ΗΙΑ θα απασχοληθούν περίπου 450 εργαζόμενοι, ενώ σταδιακά ο αριθμός αυτός θα αυξηθεί σε 650 - 700.

Στα άμεσα σχέδια της διοίκησης της ΗΙΑ είναι η εκτέλεση απευθείας δρομολογίων από την Αθήνα προς Αυστραλία (Σίδνεϊ και Μελβούρνη, μέσω Σιγκαπούρης), προς Ιαπωνία (Τόκιο), προς Κίνα (Πεκίνο - Σαγκάη), προς Πακιστάν (Καράτσι), προς Ινδία (Νέο Δελχί), προς Βραζιλία και προς Κούβα (Αβάνα).

ΚΩΣΤΑΣ ΝΤΕΛΕΖΟΣ ΤΑ ΝΕΑ
 
Top