Hellas Jet news !

Μιλάς για το 5B-DCB το οποίο σίγουρα θα είχε κάποιο πλήρωμα να το πετάει όσο ήταν στην Freedom.. Δεν ξέρω όμως αν αυτοί πήγαν στην Hellas/First Prop.. Πάντως τα άλλα (SX-BRV, SX-BRS, SX-BRM) δεν έχουν πετάξει ποτέ από την μέρα που τα φέρανε..
 
Το 5B-DCB ανηκε (το ειχε μισθωσει, ποιος ξερει) στην Euro Aviation στο σταδιο μεταξυ Freedom - Hellas, αποσο ειχε αναφερθει εδω αλλα και σε ξενες ιστοσελιδες. Ισως να αναφερεται για εκεινη την περιοδο
 
Και το SX-BRS απο σημερα με Ελληνικο νηολογιο ;)
 
Οποτε κατι κινειται εκει! :shock:
 
Ανακοινωθηκε οτι ο Ομιλος Ρεστη μειωνει τη συμμετοχη του στη Folli Follie. Με το δεδομενο αυτο, τα κεφαλαια που θα εισπραξει ενδεχομενως να μπουν στην εταιρεια, και σε συνδυασμο με το νεο του Αλεξη να εχουμε συντομα εξελιξεις.. Για να δουμε..
 
Το συνολικό ποσοστό συμμετοχής του Ρέστη (μέσω της εταιρείας UNITED CAPITAL INVESTMENTS CORP.) κατήλθε από 6,03% σε 4,96%, δεν νομίζω αυτό να συνδέεται με την Hellas Jet. Φαντάζομαι ότι ένας επιχειρηματίας του βεληνεκούς του Ρέστη δεν θα χρειαζόταν να τραβήξει ένα μικρό ποσοστό μετοχών απο μία εταιρία για να επενδύσει σε μία άλλη.
Τέλος να υποθέσω ότι με το τελευταίο σου post αναιρείς την καταχώρηση σου την 15 Σεπτεμβρίου ότι "ο Ομιλος Ρεστη απομακρυνεται απο την Τ4, λογω των πολυ ασχημων οικονομικων της εταιρειας";
 
Συμφωνω. Αυτο βγηκε προς τα εξω, αυτο εγραψα, οχι μονο εγω αλλα και αλλα σαιτ. Τωρα, αν αλλαξε κατι, πρεπει να αλλαξε τις μερες που εκανε την προσφορα για μηδενικη συμμετοχη του κρατους σε επιδοτησεις, αλλα κατι σχετικο με το εαν συνεχιζει κλπ κλπ δεν βγηκε επισημα για να αναιρεσει το προηγουμενο.
 
μα ο Ρεστης δεν εχει καν αναγκη οπως λεει ο 3*7 να φυγει απο μια εταιρια για να μπει σε αλλη και θεωρω οτι η ενασχοληση του με το aviation ειναι περισσοτερο για θεμα γοητρου.
Μονο και μονο για αυτο θα πεταξει
με την Τ4 η με αλλη δε ξερω, αλλα συντομα θα πεταει τα ιδιοκτητα του φοκερ
 
ρε σεις μην αρχιζετε τις φαγομαρες!!!!

ειναι προφανες...
η μειωση ειναι σε επιπεδα κατω του 5% για ευνοητους λογους

δεν εχει σχεση με αγορες και εξαγορες....
 
Από έγκυρη πηγή έμαθα ότι ο Ρεστης τελικά αποχώρησε απο την εταιρία και τα 4 ιδιόκτησίας του fokker 50 τα έκανε dry leasing στην Athens Airways. Το απόγευμα τα αεροσκάφη ελένχοταν απο τους μηχανικούς της Athens. Το πλήρωμα που είχε εκπαιδευτει για τα fokker δεν γνωρίζει ποιά θα είναι η μοίρα του. Γνωρίζει κάποιος κάτι παραπάνω;
 
Top