Helicopter medical services..στην ελλαδα!

  • Thread starter Thread starter hooker21
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Δυστυχώς επιβεβαιώνω αυτά που έγραψε παραπάνω ο B737Mech σχετικά με την μεθόδευση απόρριψης των Piaggio από κυκλώματα του ΕΚΑΒ. Μάλιστα είχαν επιστρατευθεί και κάποιοι έμμισθοι κονδυλοφόροι της τετάρτης εξουσίας που εγραφαν κατεβατά και πουλούσαν πατριτωτισμό γιατί δήθεν αγοράζουμε τουρκικά αεροπλάνα για το ΕΚΑΒ (πιο παλιά υπήρχε τουρκική συμμετοχή στο μετοχικό κεφάλαιο της Piaggio).
 
Γιατί αδέρφια σπάτε το κεφάλι σας και τα δάχτυλά σας στο πληκτρολόγιο?
Τα πράγματα είναι πάρα πολύ απλά.
Το Κράτος δεν θέλει να κάνει συμβάσεις με ιδιωτικές εταιρίες για αεροδιακομιδές όπως έκανε με την Helitalia για τους εξής απλούς λόγους:
1) Το όλο έργο έχει ανατεθεί στην ΠΑ και τα σκυλιά δεμένα. Εχετε δει κανένα άρθρο στον Τύπο -τόσα χρόνια που το ΕΚΑΒ χρησιμοποιεί την ΠΑ- σχετικό με αεροδιακομιδές? Είδατε κανέναν οικονομικό απολογισμό του κόστους των αεροδιακομιδών από την ΠΑ σε σχέση με αντίστοιχο έργο από ιδιωτικές εταιρίες? Είδατε άρθρο για καθυστέρηση, για πτήση που δεν έγινε λόγω καιρού ενώ ο καιρός ήταν καλός, για αποστολή C-130 ενώ μπορούσε να πάει το οικονομικώτερο Spartan κλπ? Τέλος! Το Κράτος έδωσε το έργο στην ΠΑ και ησύχασε. Δεν υπάρχει περίπτωση να γίνει ΠΟΤΕ μειοδοτικός διαγωνισμός εταιριών αεροδιακομιδών. Οι αεροδιακομιδές ανήκουν οριστικώς και αμετακλήτως στην ΠΑ.
2) Στα C-130 και τα ελικόπτερα δηλ στα πτητικά μέσα των αεροδιακομιδών χρησιμοποιούνται κατά κόρον αξιωματικοί έφεδροι εκ μονίμων, δηλ απόστρατοι ανακαταταγέντες...Εφ όσον κάθε κυβέρνηση έχει μέσα της τον απόστρατό της (ΝΔ Σπηλιωτόπουλος, ΠΑΣΟΚ Κουρής κλπ-συγγνώμη δεν ξέρω τους απόστρατους της σημερινής κυβέρνησης), δεν υπάρχει περίπτωση να τραβήξει κανείς τα δάχτυλα της ΠΑ απ το μέλι του κρατικού κορβανά. Χέστηκε η εκάστοτε κυβέρνηση για την ανεργία των νέων χειριστών. Της αρκεί να βλέπει τους απόστρατους να κάνουν ουρά στο γραφείο του ΥΕΘΑ με την αίτηση ανακατάταξης στο χέρι (Γράφτον κι αυτόν στη λίστα, ζητάει ρουσφέτι, δικός μας είναι...). Και πάνε βροχή τα πεντοχίλιαρα το μήνα και στα ελικόπτερα και στα C-130 και στην 359 ΜΑΕΔΥ (άάάάλλο κολλέγιο από κει, εκεί να δείτε χρήμα, 60-70.000 ευρώ ετήσιες δηλώσεις εισοδήματος κι η πιτσιρικάδα γονατίζει στις σχολές στα Μέγαρα έλεος ρε πάρτε μας να πετάμε τζάμπα σαν εκπαιδευτές και γλύφει τους FOM, CTM κλπ της ΟΑ, της Α3, της LifeLine κλπ).
Εδώ το της πλάκας νεοελληνικό Κράτος, τους αφήνει, τους επιτρέπει και τους ενθαρρύνει ένστολους αξιωματικούς εν ενεργεία και υπηρεσία να πηγαίνουν να πετούν αμοιβόμενες πτήσεις σε σχολές και σε εταιρίες με AOC και θα τους κόψει τα αποστρατευτικά σαλέ? Κάντε μια βόλτα Μέγαρα και βόρειο Τατόϊ να δείτε πράσινη φόρμα σύννεφο...
Ετσι λοιπόν η κάθε κυβέρνηση έχει την ΠΑ σούζα στα πόδια της (Καθήστε καλά γιατί με την αποστρατεία πάτε σπίτι σας, αν θέλω σας κρατάω ως εφέδρους...)έχοντας την καλύτερη δικαιολογία για το πόπολο: Είναι έμπειροι και χρησιμοποιούνται στο ΕΚΑΒ. Αρα, αφού δεν επιτρέπουμε -ως Κράτος της πλάκας - να πετάξουν άλλοι πλην των αποστράτων, μην περιμένετε να δημιουργηθούν έμπειροι. Αυτούς έχω, αυτούς γουστάρω, μ' αυτούς θα κάνω τη δουλειά μου!
3) Η ΠΑ δεν είναι ανόητη να αφήσει το θέμα της επιλογής τύπων αερ/φών σε επιτροπές στις οποίες θα συμμετέχουν μη ελεγχόμενοι χειριστές της ΥΠΑ, μη ελεγχόμενοι γιατροί του ΕΚΑΒ κλπ κλπ. Θέλει την κατάσταση ελεγχόμενη,να έχει ήσυχο το κεφάλι της, με τους αξιωματικούς. Σιγά μην λάβει υπ όψιν της τους γιατρούς του ΕΚΑΒ (Σκασμός εσείς, μη κατεβάσω τα μισά ΓΝΑ στην Ελευσίνα και πάθετε την πλάκα της ζωής σας από τη μισθολογική κατρακύλα που θα φάτε αφού θα μείνετε εκτός πτήσεων και επιδομάτων και μαζέψετε τα μπογαλάκια σας για εφημερίες στο Θριάσιο, το Νικαίας και αλλαχού...).

Συμφωνώ με τις επισημάνσεις λοιπόν συγγράφοντος εδώ μέσα, οτι:
Η υποστήριξη του ΕΚΑΒ από ιδιωτικούς αερομεταφορείς θα κόστιζε στο Κράτος λιγώτερα.
Η υποστήριξη του ΕΚΑΒ από πολύ σοβαρό ιδιωτικό φορέα θα ικανοποιούσε τις μεταφορικές απαιτήσεις που σήμερα ικανοποιεί η ΠΑ.
Οψόμεθα...
 
121.5":e36nzgiz said:
2) Στα C-130 και τα ελικόπτερα δηλ στα πτητικά μέσα των αεροδιακομιδών χρησιμοποιούνται κατά κόρον αξιωματικοί έφεδροι εκ μονίμων, δηλ απόστρατοι ανακαταταγέντες... Και πάνε βροχή τα πεντοχίλιαρα το μήνα και στα ελικόπτερα και στα C-130 και στην 359 ΜΑΕΔΥ (


Φίλε 121.5 ειλικρινά σε παρακαλώ ΣΤΑΜΆΤΑ να γράφεις σε αυτό το blog γιατί πραγματικά εκτίθεσαι.Ονομάτισέ μου ΕΝΑΝ '''απόστρατο'' που πετάει με C-130 ή SUPER PUMA και ορκίζομαι να εκθέσω το ''υπέροχο΄' κορμί μου, γυμνό στην πλατεία Συντάγματος.Φέρε μου ΕΝΑΝ Ιπτάμενο της ΠΑ που είναι σε Μοίρα με αφη C-130 ή SUPER PUMA και δηλώνει μηνιαίες αποδοχές 5000€ από την ΠΑ. :wall: :banana: :banana:
Πραγματικά λυπάμαι γιατί ο κάθε ΠΑΝάσχετος έχει βρει βήμα και για δικούς του λόγους(κόμπλεξ να πω, ασχετοσύνη να πω,προβοκατόρικα να πω)εκτοξεύει την κάθε λογής ......ία χωρίς να υπάρχει η δυνατότητα φιλτραρίσματος.Εύγε
 
Από το παραπάνω άρθρο:

"... Tα Piaggio P.180 Avanti ήρθαν στην Ελλάδα στις αρχές της δεκαετίας του 2000..."

Συγκεκριμμένα, τα θυμάμαι στο Ελληνικό να κάνουν διάφορες δοκιμές τον Ιούλιο ή Αύγουστο του 2000.

Παρεμπιπτώντος, εκτός από την Life Line και την Airlift, κάνει κανείς άλλος αεροδιακομιδές τώρα;
 
τα αεροπλανα της Σαντορινης και της Παρου (Piper Chieftain)
 
Άν και το θέμα εδώ είναι για Ελικόπτερα, πολύ σωστά απα΄ντησε ο Κούλης. "Τα αεροπλάνα της Πάρου και της Σαντορίνης" Όχι όμως ότι έχουν και Άδεια μεταφοράς ασθενών !!!!!!!! μην μπερεύουμε τα πράγματα. Το ότι εκτελούνται τέτοιες πτήσεις δεν σημαίνει ότι είναι και Νόμιμες.
 
Top