Σημερινό
άθρο της Καθημερινής αναφέρεται στις πτήσεις για Χονγκ Κονγκ. Αποσπάσματα:
Σε μια περίοδο απόλυτης αβεβαιότητας αλλά και εξαιρετικής πίεσης, λόγω καυσίμων, στις ανελαστικές δαπάνες, οι Ολυμπιακές Αερογραμμές επιχειρούν να κάνουν μια κίνηση ανάπτυξης του δικτύου τους σε μια πολλά υποσχόμενη αγορά. Το εγχείρημα θα γίνει με το μικρότερο ρίσκο, καθώς ο όμιλος Folli-Follie και ΚΑΕ θα μισθώσει τις πτήσεις τον πρώτο χρόνο λειτουργίας της γραμμής δίνοντας το περιθώριο στις Ολυμπιακές Αερογραμμές να συνάψουν εμπορικές συνεργασίες αλλά και να συμβληθούν με τουριστικούς πράκτορες.
Οι λεπτομέρειες της συμφωνίας θα οριστικοποιηθούν την επόμενη εβδομάδα και αν όλα εξελιχθούν ομαλά στο χειμερινό πρόγραμμα των Ολυμπιακών Αερογραμμών (αρχίζει από τις 29 Οκτωβρίου) θα προστεθεί ο νέος προορισμός προς το Χονγκ Κονγκ με συχνότητα τριών πτήσεων την εβδομάδα.
Οι Ολυμπιακές Αερογραμμές φαίνεται ότι θα δρομολογήσουν στη γραμμή αυτή ένα από τα τέσσερα Α340 που αναγκαστικά τα τελευταία χρόνια «σπαταλιέται» με επιβαρυντικό τελικό αποτέλεσμα για την εταιρεία, σε διευρωπαϊκούς προορισμούς (π.χ. Λονδίνο, Παρίσι κ.α.).
Πηγές αναφέρουν ότι ήδη οι Ο.Α. διαπραγματεύονται με την Cathey Pacific και την DragoAir (εταιρεία εσωτερικών πτήσεων της Κίνας) με σκοπό την εξασφάλιση εμπορικών συμφωνιών αμοιβαίου οφέλους στη βάση της τροφοδότησης της νέας πτήσης με επιβάτες από το εκτενές δίκτυο που οι δύο εταιρείες καλύπτουν και της ανταπόδοσης επιβατών από το ευρωπαϊκό δίκτυο των Ο.Α. που επιθυμούν να διακινηθούν σε ασιατικούς προορισμούς στην Ιαπωνία κ.α.
Από το χειμερινό πρόγραμμα της Ο.Α. πάντως, φαίνεται ότι δεν θίγονται προορισμοί, παρά μόνον γίνονται αλλαγές σε κάποια slots, ενώ προστίθενται και πέντε πτήσεις την εβδομάδα σε βαλκανικούς προορισμούς.