Global Aviation Academy

  • Thread starter Thread starter tasaras
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Φίλε Γιώργο,με κάλυψες πλήρως.Συμφωνώ απόλυτα με τις απαντήσεις σου στον pas7.Tα ίδια θα έλεγα κι εγώ,απλά θα συμπληρώσω ένα-δυο πραγματάκια.
Pas7,έβγαλες παρα πολύ μεγάλη αρνητικότητα καί προς έναν άνθρωπο που δέ γνωρίζεις καί προς μια σχολή που επίσης δέ γνωρίζεις.
Και πρίν με κατηγορήσεις οτι είμαι "βαλτός" απο κάποιους,να σου πώ οτι ούτε σχέση (τουλάχιστον άμεση) έχω με τη Global,ούτε με τη Μαρία.
Όμως,λόγω της δουλειάς μου,έχω έρθει κάποιες φορές σε επαφή καί με τη Μαρία, και με την Global σαν σχολή,και με τους εκπαιδευτές της αλλα καί με μαθητές της.Χωρίς να θέλω να κάνω το δικηγόρο κανενός,θα σου πώ οτι οι επαφές μου αυτές μου άφησαν την εντύπωση οτι όντως σε αυτή τη σχολή γίνεται σοβαρή δουλειά.Μόνο η συμεριφορά των ανθρώπων που έχω γνωρίσει,μπορεί να μου δείξει οτι οι άνθρωποι αυτοί πραγματικά είναι ευχαριστημένοι με αυτό που κάνουν,είτε είναι εκπαιδευτές είτε είναι μαθητές.Το κάνουν γιατί το αγαπάνε και το γουστάρουν που λεει και η Μαρία.
Και σίγουρα όλοι τους έχουνν ξοδέψει μεγάλα ποσά στον να κάνουν πράξη αυτό που αγαπάνε.Το να ξοδέψεις 40-50-60 η και 70 χιλιάρικα για να κάνεις το όνειρο σου πραγματικότητα,είναι κάτι παρα πολύ σοβαρό.Μη νομίζεις οτι όλοι αυτοί τα βρήκαν κάτω απο το μαξιλάρι τα χρήματα.Οι περισσότεροι είναι με δάνεια και χρωστάνε και θα χρωστάνε.Αλλα τουλάχιστον το τόλμησαν.Το οτι έβαλαν το χέρι στην τσέπη,δεν σημαίνει οτι το έβαλαν "ελαφρά την καρδία"
Σίγουρα μέσα σε όλους αυτούς (και μιλάω σε όλες τις σχολές),θα υπάρχουν και κάποιοι που τα σκάνε απο "ψώνιο" και μόνο.Δεν θα αναφερθώ σε αυτούς γιατί αποτελούν τη μειοψηφία και σίγουρα θα έχουν την τύχη που τους αξίζει...
Επίσης,δέν θα πώ οτι όλα είναι παράδεισος στην αεροπορική εκπαίδευση-ποτέ δεν ήταν και ποτέ δε θα είναι-όχι μόνο για τη Global αλλα και για οποιαδήποτε σχολή,ακόμη και τη Flight Safety ή την Oxford π.χ.Κι εκεί να πήγαινες,θα έβρισκες άλλα πραγματα που θα σε χαλάγανε,να είσαι σίγουρος γι'αυτό.
Και στη τελική -που λένε- η αεροπορική εκπαίδευση δέν είναι γι'αυτους που δέν έχουν διάθεση να ξοδέψουν.Καλώς ή κακώς,αυτή είναι η αλήθεια και σε όποιον αρέσει.Εκεί δέν υπάρχει ούτε φοιτητικό πάσο,ούτε τσαμπέ,ούτε "αιώνιος φοιτητής" με τα λεφτά του κράτους.
Και για να μή μακρυγορήσω άλλο,θα πώ δυο λόγια και για τη Μαρία.
Οπως είπα και παραπάνω,την έχω γνωρίσει ελάχιστα,αλλα σε διαβεβαιώνω οτι είναι ενα ακέραιο παιδι.πολύ σοβαρή και υπεύθυνη,με το μυαλό μέσα στο κεφάλι της.Εχει πραγματική αγάπη για αυτό που κάνει και αυτό φαίνεται απο την πρώτη στιγμή που θα σου μιλήσει.Και ναι,τιμάει τα παντελόνια που φοράει πολύ περισσότερο απο άρκετούς στο χώρο.Γι'αυτά και άλλα τόσα, είναι και τόσο αγαπητή απο τους συναδέλφους της και τη σχολή της. Και ναί, έχει κάθε δικαίωμα να πεί ένα δημόσιο ευχαριστώ σε αυτούς που τη στήριξαν και τη βήθησαν.Αυτό δείχνει οτι εκτιμάει πρόσωπα και καταστάσεις.Και αυτό λέει πολλά για το χαρακτήρα ενός ανθρώπου.Αυτά...
 
Σε ευχαριστώ George για τα καλά σου λόγια..είναι τιμή για μένα και μία ένεση ενθάρρυνσης οι κουβέντες σου,,να είσαι πάντα καλά..
 
γεια σε όλους! ειμαι κ εγώ ένας από τους άρρωστους με την αεροπορια! εψαξα πολλά πράγματα και κατάλαβα ότι εμένα προσωπικά τουλάχιστον με συμφέρει να σπουδάσω στην ελλάδα και να πάρω το ΑΤΡL. μιλησα με την γκλομπαλ και σκέφτομαι να γραφτώ εκεί. άλλωστε το πτυχίο δε θα λέει γκλόμπαλ αλλά ΥΠΑ και JAA...... Πολύ σημαντικό βέβαια να αποκομίσει κανείς γνώσεις από την εκπαίδευση... αλλιώς μιλάμε για αποτυχία. αλλά θεωρώ ότι η γκλόμπαλ είναι μια αξιόλογη σχολή που δίνει γνώσεις και που όσο περνάει ο καιρός κερδίζει έδαφος στην Ευρώπη. την έχουν αναγνωρίσει ουκ ολίγοι διεθνείς παράγοντες της αεροπλοίας. πέρα από αυτό θεωρώ ότι ειναι η πιο αξιόλογη σχολή επαγγελματιών χειριστών στην ελλάδα. Πιστεύω ότι εκεί γίνεται δουλειά. και ας μην ξεχνάμε ότι δεν αρκεί η φήμη μιας σχολής για να γίνει κανείς σωστός πιλότος. χρειάζεται δουλειά αγάπη ενδιαφέρον προσπάθεια θέληση υπομονή και σωστό και σοβαρό σύστημα εκμάθησης που πιστεύω πως η εν λόγω σχολή διαθέτει μιας και χρησιμοποιεί τα βιβλία του Bristol (κορυφή!). απο εκεί και πέρα το πόσο καλός χειριστής θα γίνει κάποιος δεν εξαρτάται μόνο από τη σχολή... τα πάντα είνα εμπειρία. χρειάζονται πολλές ώρες πτήσης για να πουμε ότι κάποιος είναι αξιόλογος πιλότος. για να το καταφέρει επίσης χρειάζεται λίγη τρέλα! είναι δυνατόν κάποιος που ταυτίζεται με αυτό που λέμε αεροπλάνο, να μην γίνει κάποια μέρα καλός χειριστής? όχι! γιατί πολύ απλά το έχει μέσα του. θα πάρει το αεροπλάνο και θα ενωθεί μαζί του. σε όποια σχολή και να πάει. το θέμα της θεωρίας είναι αλλο.
θεωρώ ότι και στη Global aviation sa όπως και σε όλες τις αναγνωρισμένες ευρωπαϊκές σχολές επαγγελματιών χειριστών, γινεται καλή δουλειά στο θέμα θεωρία. Άρα για μένα η σχολή αυτή είναι αξιόλογη όπως και πολλές αλλες. Ας μην την υποτιμούμε μόνο και μόνο επειδή είναι ελληνική.....
θα χαρώ πολύ να δεχτώ διαφορετικές γνώμες και απόψεις!
φιλικά
 
Διάβασα με προσοχή το κείμενό σου με την αναφορά στη σχολή της GLOBAL και τείνω να ομολογήσω ότι όντως έχουν κυκλοφορήσει θετικά σχόλια για τη συγκεκριμένη
σχολή.Αλλά όταν αναφέρεις ότι την έχουν αναγνωρίσει πολλοί διεθνείς παράγοντες της αεροπλοϊας,δε σε καταλαβαίνω.Τι εννοείς;Πρέπει να γίνεις λίγο πιο σαφής.Ποιοί είναι αυτοί οι διεθνείς παράγοντες;
Σχολές,εταιρίες,... τι ακριβώς;Αυτό πάντως που θα έλεγα οτι αξίζει περισσότερο σε αυτή τη σχολή είναι η ανθρώπινη προσέγγιση προς το μαθητή και σε ότι αφορά το κόστος για το προκεχωρημένο στάδιο ME/CPL/IR αλλά και για το χρόνο ολοκλήρωσης του συγκεκριμένου προγράμματος εκπαίδευσης.5 μήνες για έναν καλά προετοιμασμένο,μη εργαζόμενο,κατά προτίμηση και ένα περίπου εξάμηνο για τον εργαζόμενο ή και εφτάμηνο.Καλά μην τρελαθούμε κι εντελώς,...οι χρόνοι είναι super.!!Στην Αγγλία θες τουλάχιστον εννέα μήνες κι ο Θεός να βάλει το χέρι του με τον καιρό,που επικρατεί στους βορειοευρωπαϊκούς ουρανούς.Στην Ελλάδα στο εφτάμηνο βάζεις και το buid-up των 100 ωρών.Με βάση τα προαναφερθέντα GLOBAL και πάσης Ελλάδος και χωρίς πλάκα,...το εννοώ και το τονίζω!!

ΦΙΛΙΚΑ
8)
 
τη σχολη θα την τελειωσεις αλλα δυστηχως θα εχεις δωσει 50.000 ευρω για μια επενδυσει η οποια δε θα σου αποσβεσει τιποτα αυτη τη στιγμη.
 
Καλησπέρα φίλε μου..Και γιατρός να σπούδαζα ,πάλι απόσβεση δεν θα μπορούσα να έκανα..οπότε σπουδάζω αυτό που αγαπάω,δεν με νοιάζει που χρωστάω ακόμα 30,000 ευρώ στην τράπεζα,μου φτάνει μόνο που σπούδασα αυτό που αγαπάω και ελπίζω για το καλύτερο όπως μαζί με εμένα ελπίζουν πόσοι ακόμα πιλότοι....
 
Φιλε FTE, έχεις απόλυτο δίκιο. είναι πολύ ασαφές αυτό. Αναφερομαι κυρίως στην αναγνώριση της συγκεκριμένης σχολής από την ΥΠΑ και την JAA. έιναι πού σημαντικό.Θα γελάς τώρα γιατί είναι κατι που μοιάζει αυτονόητο. Δεν είναι όμως! και δεν είναι ειδικά γι αυτούς που θεωρούν ότι η Global είναι μία σχολή που δεν πληρεί τις προϋποθέσεις επαγγελματικής αεροπορικής εκπαίδευσης. Διαφωνώ λοιπόν με αυτή την αποψη. Αν ήταν έτσι η JAA δε νομίζω να επέτρεπε να κυκλοφορούν οι απόφοιτοι της σχολής με ισότιμα διπλώματα στην Ευρώπη. Πιστεύει κάποιος ότι είναι καλύτερο να σπουδάσει κάποιος σε μία άλλη σχολή στην Ευρώπη και όχι στην Global? ( μιλάμε για ATPL JAA). Με λίγα λόγια θα βρει πιο εύκολα δουλειά κάποιος που τελειωσε πχ την euroamerican school? Περιμένω τις απόψεις σας! Θέλω να δηλώσω ότι δε μπήκα στο φορουμ για να μεταδώσω γνώσεις (ποιές γνώσεις!). Το έκανα κυρίως για να μάθω πράγματα από ανθρώπους έστω και λίγο πιο έμπειρους από μένα.
 
το θεμα δεν ειναι ποια σχολη ειναι καλη αλλα ποια σχολη μεσω των καταλληλων καναλιων σε οδηγει στην απασχοληση.

Μιας και ο ελληνικος αερπορικος χωρος ειναι νεκρος,ο προσανατολισμος γινεται στον ευρωπαικο(και πιο περα) που παρουσιαζει μια κινητικοτητα.
Πολλες ευρωπαικες εταιριες ομως εχουν συνεργαστει με διαφορες ευρωπαικες(οχι ελληνικες) σχολες ομως και απορροφουνε απο εκει τους εκολαπτομενους αποφοιτους.
Oποτε ,ναι ,με τη φοιτηση σε συγκεριμενες σχολες εχεις περισσοτερες πιθανοτητες στην αγορα εργασια πρακτικα.
 
Ακούστε παιδιά!! Κανείς και ποτέ δε θα σας ρωτήσει από που το πήρατε το χαρτί.Πάει στα κομμάτια!! Ένα κωλόχαρτο είναι που κάποια στιγμή προσφέρει κι αυτό τη χαρά της πρόσληψης,ή έστω της πρώτης συνέντευξης.Στο προκείμενο τώρα.Το θέμα είναι.....ΕΝΑ.ΦΤΗΝΟ ΠΤΥΧΙΟ..!! ΟΠΟΥΔΗΠΟΤΕ!! Ελλάς ή εξωτερικό!! Για την Ελλάδα θα πρότεινα GLOBAL.Αξίζει!Και ειδικά για κάποιον ο οποίος εργάζεται ή έστω τα οικονομικά του δεν του επιτρέπουν μεγάλα ανοίγματα,καλή φάση μια σχολή της προκοπής με ένα σεβαστό αριθμό αποφοίτων-εργαζομένων σε διάφορες εταιρίες.SWIFTAIR-AEGEAN-RYANAIR-AEROLAND κτλ.Δεν κάνω διαφήμιση.Υπάρχουν κι άλλες επιλογές.JETSTREAM ή DIDAVIA.Kι αυτές καλές περιπτώσεις.Ο καθείς επιλέγει,σπάζοντας τον κουμπαρά του.Παίρνουμε λοιπόν το PPL σε πρώτη φάση,επιλέγοντας μια οικονομική λύση.Και με έναν σοβαρό εκπαιδευτή παντού μπορεί να γίνει αξιόλογη δουλειά.Μετά συνεχίζουμε για το build-up σε συνδιασμό με το ATPL theory.Distance ή full-time.Και μετά, έχοντας ολοκληρώσει προηγουμένως βέβαια μια έρευνα αγοράς για το συγκεκριμένο κομματι (ATPL theory-ME/CPL/IR) συνεχίζουμε για τις υπόλοιπες 80 ώρες της εκπαίδευσης.Κάπως έτσι κι όσο πιο οικονομικά γίνεται τελειώνουμε την εκπαίδευσή μας.Μετά τι γίνεται;! Θα μου πεί κάποιος.Αδελφέ,θα του απαντήσω προσπάθησε να βάλεις ώρες σε multi-crew,ακόμα και σε PA-31 πτήσεις αεροταξί.Αυτή την εμπειρία θέλουν οι εταιρίες.MULTI-ENGINE TIME.Κάποιοι πάνε για τύπο και αγοράζουν κι ώρες επί τύπου.Βέβαια κι εδώ υπάρχουν απάτες.Προσοχή!!Μπορεί κάποιος να πάει στην Αμερική να βάλει ώρες σε turboprop τύπου ΚΙNGAIR ή B-1900 commuter.250 ώρες.Καλή εμπειρία για αρχή.Αρμόδιο site.www.Gulfstreamtrainingacademy.com.Τώρα στην Αγγλία μπορείς να εμπιστευτείς,μόνο για εκπαίδευση μιλάμε,τη FLYBE.TYPE TRAINING-LINE TRAINING για αεροσκάφος τύπου DASH 8Q-400 ή ακόμη και Ε-190.Αυτά για τους έχοντες και τους κατέχοντες την όρεξη και το χρήμα.

ΦΙΛΙΚΑ

ΝΙΚΟΣ 8)
 
Καλησπέρα παιδιά..Σαφώς δεν θα σε ρωτήσει κάποιος ,σε ποιά σχολή τελείωσες..Υπάρχει όμως και αυτή η περίπτωση βέβαια..Το να έχει μία σχολή καλό όνομα,παίζει τον ρόλο του στην αγορά..Και θα σας πώ ένα παράδειγμα..Τον Ιούνιο ,πήγα στο Βερολίνο(FSB School) για να κάνω το MCC course,μαζί με ένα παιδί από την σχολή μου..Είχαμε την επαφή να έρθουμε με ανθρώπους που έχουν μεγάλη εμπειρία στην αεροπορία...Οπως τον chief pilot της AIR BERLIN ,και άλλους της συγκεκριμμένης εταιρείας,,Την ημέρα που κάναμε το skill Test ,με χαρά μας ,μας ανέφεραν πως,κάθε μέρα έρχονται κοντά με αρκετά παιδιά ,από πολλές χώρες,είτε για MCC ,είτε για TYPE RATING,είτε για κάποιο άλλο course..Μας είπαν λοιπόν πως τα παιδια που έρχονται συγκεκριμμένα από την Global ,πλησιάζουμε τα Standarts τους,και σαν γνώση και σαν τεχνική και σαν attitude.Ενα πρόβλημα βέβαια είναι η Γερμανική γλώσσα.χιχιχι...Θέλω να πώ,πως ακόμα και στην Γερμανία,που όλοι ξέρουμε τι εστί Γερμανοί,έχουν βάλει πολύ ψηλά την Global και από ελληνικές σχολές αλλά και από σχολές άλλων χωρών.Και αυτό είναι πολύ καλό να ακούγεται για μια ελληνική σχολή ,γιατί πιστεύω πως η Ελλάδα έχει πολύ καλούς πιλότους.Και για αυτό πρέπει να στηρίζουμε τις σχολές μας και να μην τις υποβαθμίζουμε.Ξέρω αρκετά παιδιά που πήγαν στο εξωτερικό,δώσανε πολλά παραπάνω χρήματα και άλλοι γυρίσαν πίσω για να συνεχίσουν εδώ,άλλοι τελειώσαν στο εξωτερικό και γύρισαν με μαύρη ψυχή,και όσοι πήγαν Αμερική ήρθαν και διπλά χρεωμένοι,αλλά και έπρεπε να ξαναδώσουν τα μαθήματα....που αυτό είναι και το πιό ψυχοφθόρο μαζί με όλα τα άλλα...
 
Top