Έίχα ανοίξει το θέμα αυτό τον Οκτώβριο του 2006. Τελικά τον απρίλιο του 2008 ξεκίνησε η aegean δρομολόγια. Μάλιστα το 2009 το καλοκαίρι έκανε δρομολόγια και η athens.
Προσωπικά από το πάσχα του 2008 και μέχρι το καλοκαίρι του 2009 πήγαινα στο νησί μόνο αεροπορικώς. Επιτέλους είπα γλίτωσα από το καταραμένο ΚΤΕΛ
. λόγω και του ότι μπορώ να προγραμματίζω καιρό πριν πήγαινα και οικονομικά.
Τοτε λοιπόν το 2006 και το 2008 έγραφα πως "πιστεύω ότι αν ξεκινήσει η aegean δρομολόγια θα έχει επιτυχία", αλλα εκ του αποτελέσματος οφείλω να παραδεχτώ ότι έκανα λάθος. Μερικοί λόγοι όμως που το νησί δεν άντεξε τις πολλες εταιρίες και που η aegean έβγαλε την κεφαλονιά πρώτη πρώτη πριν γίνει η συγχώνευση με ΟΑ:
-Δεν μπορείτε να φανταστείτε πόσος κόσμος ακόμα και 1,5 χρόνο μετά αγνοούσε το γεγονός ότι μπορεί με λίγα χρήματα παραπάνω από το ΚΤΕΛ να παει κεφαλονιά αεροπορικώς. Δεν έμπαινε καν στη λογική να το ψάξει.
-Μία γνωστή μου που δουλεύει στην έκδοση εισ. στην ΟΑ στο αεροδρόμιο της Κεφαλονιάς, μου έλεγε πως το καλοκαίρι οι πτήσεις της Ολυμπιακής ήταν πάντα γεμάτες. Οι άνθρωποι και κυρίως οι έλληνες του εξωτερικού (ξέρετε που έρχονται απο αμερική τα καλοκαίρια) πήγαιναν ΟΑ ανεξαρτήτως τιμής.
-Το αεροπλάνο της aegean ήταν τελικά μάλλον μεγάλο για κεφαλονιά, τουλάχιστο για το χειμώνα....
-Από πόσους άκουσα σχόλια του στυλ "Αthens; απαπα εγώ δεν μπαίνω. τι εταιρία είναι αυτή" σε συζητήσεις δεν μπορείτε να φανταστείτε.
Σήμερα πώς έχει η κατάσταση; αν και πλεον μικρή σημασία εχει καθώς θα γίνει η συγχώνευση δεν μπορώ παρά να σχολιάσω τις "προσφορες" που έχει βγάλει η ολυμπιακή για πτήσεις εσωτερικού από τις οποίες απουσιάζει η Κεφαλονια. Αυτή είναι μία μικρή γεύση από το τι πρόκειται να ακολουθήσει σε όλες τις πτήσεις εσωτερικού