Γιατί όχι δρομολόγια Κεφαλονιά / Ζάκυνθο ;

  • Thread starter ckabi
  • Ημερομηνία δημιουργίας
Με τη Θεσσαλονικη υπαρχει ενα πολυ μεγαλο παραδοξο.Εκτος απο Αθηνα,Μυτιληνη,Ροδο,Ηρακλειο,Λημνο οπου υπαρχει μια ικανοποιητικη παρουσια στα υπολοιπα μερη εντος της Ελλαδας η κατασταση ειναι απελπιστικη γιατι θεωρουνται αγονες!ενω υπαρχει τεραστια ζητηση και προς τις 2 κατευθυνσεις.Για παραδειγμα στη Χιο θα πρεπει πια κατα τα Χριστουγεννα να βρει κανεις θεση και η Α3 δεν πεταει και εξαιτιας του απιστευτα χαζου μετρου των υποτιθεμενων αγονων γραμμων,τουλαχιστον απο οτι γνωριζω για το νησι.Παντως πιεζουν οι φορεις και μαλλον τον Οκτωβριο μετα τις εκλογες ερχεται στη Χιο ο Βασιλακης προκειμενου να μιλησει για το τι σχεδιαζει η Α3 και για τη Θεσσαλονικη.
 
jetflight":2zm2ew53 said:
Με τη Θεσσαλονικη υπαρχει ενα πολυ μεγαλο παραδοξο.Εκτος απο Αθηνα,Μυτιληνη,Ροδο,Ηρακλειο,Λημνο οπου υπαρχει μια ικανοποιητικη παρουσια στα υπολοιπα μερη εντος της Ελλαδας η κατασταση ειναι απελπιστικη

Ξεχνάς τα Χανιά τα οποία εξυπηρετούνται με 5 πτήσεις/βδομάδα το καλοκαίρι (4 το χειμώνα) και το ΑΤ4 είναι γεμάτο αρκετούς μήνες πριν, και πολλά άτομα τελικά βγάζουν εισιτήριο μέσω Αθήνας. Κάποτε μάλιστα πετούσε και η Α3 το δρομολόγιο με ΑΤ7 (τω καιρώ εκείνω που είχε) μετά το έκοψε.
 
jerry":3kq6trgj said:
Ξεχνάς τα Χανιά τα οποία εξυπηρετούνται με 5 πτήσεις/βδομάδα το καλοκαίρι (4 το χειμώνα) και το ΑΤ4 είναι γεμάτο αρκετούς μήνες πριν, και πολλά άτομα τελικά βγάζουν εισιτήριο μέσω Αθήνας. Κάποτε μάλιστα πετούσε και η Α3 το δρομολόγιο με ΑΤ7 (τω καιρώ εκείνω που είχε) μετά το έκοψε.
Αυτο εγραψα ακριβως,εννοειται οτι μεσα στους υπολοιπους προορισμους οι οποιοι δεν εξυπηρετουνται σωστα ως προς τη συνδεση με τη Θεσσαλονικη ειναι και τα Χανια,και το ιδιο ακριβως συμβαινει οπως προανεφερα και με τη Χιο.
 
jetflight":ww1qvrdn said:
η κατασταση ειναι απελπιστικη γιατι θεωρουνται αγονες!ενω υπαρχει τεραστια ζητηση και προς τις 2 κατευθυνσεις.Για παραδειγμα στη Χιο θα πρεπει πια κατα τα Χριστουγεννα να βρει κανεις θεση και η Α3 δεν πεταει και εξαιτιας του απιστευτα χαζου μετρου των υποτιθεμενων αγονων γραμμων,τουλαχιστον απο οτι γνωριζω για το νησι.

οι αγωνες γραμμες ειναι το τελευταιο οχυρο των flags για να βγαζουν τα σπασμενα....μην κατηγορουμε μονο την ελλαδα..τα ιδια κανουν και γαλλια και ιταλια....μεχρι η ευρωπαικη ενωση να ξεκαθαρισει τι ακριβως σημαινει αγονη γραμμη και τι σημαινει προστατευομενο δρομολογιο ...θα εχουμε τετοια προβληματα....εδω η ρουτα πορτο-λισαβωνα ειναι προστατευομενη!! :!: :rolleyes: :evil:
 
Από δημοσίευμα της ελευθεροτυπίας
http://www.enet.gr/online/online_text/c=112,id=32460144

Σήμερα η Aegean πρόκειται να υποδεχθεί το πρώτο από τα δέκα Airbus Α320 που θα παραλάβει στη διάρκεια του 2008, ενώ όσον αφορά την περαιτέρω ανάπτυξή της σχεδιάζει την έναρξη δρομολογίων προς Λονδίνο και Τίρανα στο εξωτερικό και προς Ζάκυνθο, Κεφαλονιά και Λήμνο στο εσωτερικό, με αφετηρία το αεροδρόμιο της Αθήνας.

Για να δούμε θα το κάνει τελικά; Το πιστεύω ότι αν το κάνει θα πέτύχει πάντως...
 
Έίχα ανοίξει το θέμα αυτό τον Οκτώβριο του 2006. Τελικά τον απρίλιο του 2008 ξεκίνησε η aegean δρομολόγια. Μάλιστα το 2009 το καλοκαίρι έκανε δρομολόγια και η athens.

Προσωπικά από το πάσχα του 2008 και μέχρι το καλοκαίρι του 2009 πήγαινα στο νησί μόνο αεροπορικώς. Επιτέλους είπα γλίτωσα από το καταραμένο ΚΤΕΛ :banana: . λόγω και του ότι μπορώ να προγραμματίζω καιρό πριν πήγαινα και οικονομικά.

Τοτε λοιπόν το 2006 και το 2008 έγραφα πως "πιστεύω ότι αν ξεκινήσει η aegean δρομολόγια θα έχει επιτυχία", αλλα εκ του αποτελέσματος οφείλω να παραδεχτώ ότι έκανα λάθος. Μερικοί λόγοι όμως που το νησί δεν άντεξε τις πολλες εταιρίες και που η aegean έβγαλε την κεφαλονιά πρώτη πρώτη πριν γίνει η συγχώνευση με ΟΑ:
-Δεν μπορείτε να φανταστείτε πόσος κόσμος ακόμα και 1,5 χρόνο μετά αγνοούσε το γεγονός ότι μπορεί με λίγα χρήματα παραπάνω από το ΚΤΕΛ να παει κεφαλονιά αεροπορικώς. Δεν έμπαινε καν στη λογική να το ψάξει.
-Μία γνωστή μου που δουλεύει στην έκδοση εισ. στην ΟΑ στο αεροδρόμιο της Κεφαλονιάς, μου έλεγε πως το καλοκαίρι οι πτήσεις της Ολυμπιακής ήταν πάντα γεμάτες. Οι άνθρωποι και κυρίως οι έλληνες του εξωτερικού (ξέρετε που έρχονται απο αμερική τα καλοκαίρια) πήγαιναν ΟΑ ανεξαρτήτως τιμής.
-Το αεροπλάνο της aegean ήταν τελικά μάλλον μεγάλο για κεφαλονιά, τουλάχιστο για το χειμώνα....
-Από πόσους άκουσα σχόλια του στυλ "Αthens; απαπα εγώ δεν μπαίνω. τι εταιρία είναι αυτή" σε συζητήσεις δεν μπορείτε να φανταστείτε.

Σήμερα πώς έχει η κατάσταση; αν και πλεον μικρή σημασία εχει καθώς θα γίνει η συγχώνευση δεν μπορώ παρά να σχολιάσω τις "προσφορες" που έχει βγάλει η ολυμπιακή για πτήσεις εσωτερικού από τις οποίες απουσιάζει η Κεφαλονια. Αυτή είναι μία μικρή γεύση από το τι πρόκειται να ακολουθήσει σε όλες τις πτήσεις εσωτερικού
 
Top