Γενικές ερωτήσεις για πτήσεις με ryanair

Καλημερα! Θα ηθελα να ρωτησω αν, εκτος απο την χειραποσκευη μπορω να εχω και μια ακομη τσαντα με το λαπτοπ η υπαρχει καποιο θεμα. Ευχαριστω!
 
Νομίζω το προβλέπει και ο κανονισμός, πάντως 3-4 φορές που έχω πάρει δεν μου έχουν πει το παραμικρό.
 
Μια (1) χειραποσκευή εώς 10 κιλά διαστάσεων 55 επί 40 επί 20 εκ. συν 1 μικρή τσάντα έως 35 επι 20 επί 20 εκ.
 
red_fly9":24qjy8b1 said:
Καλημερα,
Αν εχω κανει μια κρατηση "one-way" CIA-ATH, 3 ατομων. Αν δεν εμφανιστουμε στην συγκεκριμενη πτηση, υπαρχει περιπτωση να χρεωθω καποιο πεναλτυ στη χρεωστικη μου καρτα που ειχα πληρωσει?
Ευχαριστω
Από προσωπική εμπειρία αν δεν εμφανιστείς δεν χρεώνεσαι για non show. Απλά δεν πας.
 
Καλησπέρα,

το boarding pass μου εμφανίζει λάθος τον αριθμό ταυτότητας. Συγκεκριμένα μου κόβει τα πρώτα δύο από τα 6 ψηφία. Είναι φυσιολογικό; Θα έχω πρόβλημα στο αεροδρόμιο; (Πετάω για εξωτερικό)
 
Γεια σας παιδιά. Την γνώμη σας ήθελα μισό λεπτο.Φτάνω στην Αθήνα με Olympic air στις 09:10 χωρίς αποσκευή,μόνο με χειραποσκευή. Η Ryanair φεύγει για Bologna στις 09:55. Τι λέτε ,θα προλάβω. Ευχαριστώ
 
Αν είσαι τυχερός να μην έχει καθυστέρηση η αρχική πτήση και είσαι καλός στο βάδειν έχεις πολλές ελπίδες.
 
Πολύ οριακά, γιατί προφανώς έρχεσαι με Dash 8 οπότε ακόμα και αν είσαι στην ώρα σου θα έχεις την καθυστέρηση μέχρι να γεμίσει και να αναχωρήσει το λεωφορείο.

Το λεωφορείο θα σε αδειάσει στο ισόγειο των B, η πύλη αναχώρησης της Ryanair είναι δυο βήματα.
 
Καλημέρα,

Εχθές ήμουνα σε πτήση της Ryanair από PFO για ΑΤΗ.Η πτήση ήταν να φύγει 15:20 αλλά τελικά φύγαμε γύρω στις 21:00. Σήμερα μου ήρθε mail από την Ryan που λέει ότι λυπάται για την ταλαιπωρία και τέτοια και ότι επιβεβαιώνει να πάρω αποζημίωση από την ασφάλεια μου γιατι είχαμε καθυστέρηση 5 ώρες και 41 λεπτά.

Σύμφωνα με το EU261 μπορώ να κάνω claim μέχρι 250ε.Αυτό όμως δεν το κάνω από την Ryanair? Είχε άλλος παρόμοια εμπειρία?Πως να συνεχίσω?
 
Δεν έχω εμπειρία με την Ryanair, αλλά γενικά δικαιούσαι τα 250 Ευρώ αποζημίωση – εκτός εάν η καθυστέρηση έγινε λόγω έκτακτων περιστατικών (κακοκαιρία, απεργία κλπ.) για τα οποία δεν ευθύνεται η FR.

Πρέπει να την ζητήσεις από την FR, είτε μέσω κάποιου online contact form, μέσω e-mail, social media / chat, με επιστολή στην έδρα της εταιρίας (δεν ξέρω ποιός είναι ο καλύτερος τρόπος στην FR).

Εάν θα πληρώσει, άλλο θέμα είναι.
 
Top