Γενικές (αεροπορικές) απορίες !!!

:twisted: Υπάρχει επίσημη σελίδα του αεροδρομίου Μακεδονία; καλά θα ήταν!
 
giannis_oa":1rsaw2yx said:
Άν μπορεί κανείς να βοηθήσει.Εχτές 8/10/10 στο αεροδρόμιο της Ρόδου ήταν σταθμευμένο ένα fokker-50 με νηολόγιο SX-BRS.Γνωρίζει κανείς τί και πώς?

Κυριακή απόγευμα που πέρασα, πέτυχα ένα (δεν πρόλαβα να δώ νηολόγιο) αραγμένο ανάμεσα στο λυόμενο της FAS και τις εγκαταστάσεις της ΠΥΡ. Προφανώς πρέπει να είναι το ίδιο. Για να δούμε τι θα μάθουμε...
 
Krinagoras II":3o7sfg1a said:
Δεν ξέρω αν είναι επίσημη ή όχι, ωστόσο παρέχει σχετική πληροφόρηση: http://www.thessalonikiairport.gr/

Όχι δεν έχει καμία σχέση με το αεροδρόμιο. Οι πληροφορίες αφίξεων-αναχωρήσεων προέρχονται από το fightstats.com, το οποίο δεν περιλαμβάνει όλες τις πτήσεις.
 
giannis_oa":thhg6cpz said:
Άν μπορεί κανείς να βοηθήσει.Εχτές 8/10/10 στο αεροδρόμιο της Ρόδου ήταν σταθμευμένο ένα fokker-50 με νηολόγιο SX-BRS.Γνωρίζει κανείς τί και πώς?

Πρόκειται γιά ευτούνο:
http://www.airliners.net/photo/Unti...61572/L/&sid=0552f3285dd3caa5e492866178ab36c9

ΥΓ.Ωραίο το χρωματάκι που έχει,σάν σεντόνι που το πλύνανε με AZAX είναι...
 
Λοιπόν, το Φοκεράκι, σύμφωνα με μια πρώτη ενημέρωση, βρίσκεται αραγμένο στο Διαγόρα εδώ και 2 εβδομάδες. Ανήκει στον Κο Ρέστη και ως πιθανοί λόγοι παραμονής του αναφέρονται διακοπές/δουλειές/τζάμπα parking. Διαλέγουμε και παίρνουμε...
 
Σε ποιές περιπτώσεις συμβάντων ενα χειριστής ppl γενικής αεροπορίας πρέπει να κάνει αναφορά στην ΥΠΑ ή στον αερολιμενάρχη?
 
Από εμένα έχετε 3 απορίες που αφορούν τις διαδικασίες απογείωσης/προσγείωσης.
1) Γιατί τα τραπεζάκια πρέπει να είναι κλειστά και η πλάτη του καθίσματος σε όρθια θέση;
2) Κατά τις βραδινές πτήσεις τις περισσότερες φορές χαμηλώνουν το φωτισμό της καμπίνας.
3) Γιατί οι οθόνες του IFE (σε όσα αεροσκάφη υπάρχουν βέβαια) κλείνουν κατά τις διαδικασίες αυτές;

Αυτές τις απορίες τις έχω από τότε που ήμουνα γύρω στα 6 και ποτέ δεν σκέφτηκα κάποιο λόγο ασφαλείας, γιατί να συμβαίνουν αυτά. Παρα μόνο για τα τραπεζάκια, που σε περίπτωση evacuation να μην είναι εμπόδιο στους επιβάτες. :!: Αλλά για τα άλλα 2 ... ;
 
Έχουν ξανα-απαντηθεί και τα 3 ερωτήματα. Με μια "Αναζήτηση" θα τα έβρισκες πολύ εύκολα. Έχουμε πει επανειλημμένα πριν ποστάρετε χρησιμοποιείστε την "Αναζήτηση".

Εν συντομία: τραπεζάκια κάτω και θέσεις με την πλάτη ριγμένη μειώνουν τον χώρο σε περίπτωση evacuation των επιβατών αλλά και εμποδίζουν τους επιβάτες να σκύψουν μπροστά σε περίπτωση αναγκαστικής προσγείωσης.
Τα 2 &3 είναι για να έχει ο Κυβερνήτης την πλήρη ισχύ του αεροσκάφους εφ' όσον τη χρειαστεί.
 
Top