Γενικές (αεροπορικές) απορίες !!!

Στις 8.12.63 ενα Β707-121 της PanAm (N709PA) χτυπηθηκε απο κεραυνο και εξεραγη γιατι ανεφλεχθησαν οι ατμοι των καυσιμων. 2 μολις εβδομαδες αργοτερα η FAA ορισε οτι ολα τα πολιτικα αεροσκαφη που πετουσαν τοτε, αλλα και στο μελλον οσα θα κατασκευαζονταν θα επρεπε να εχουν "ακιδες εκτονωσης" (discharge wicks). Εκτοτε δεν εχουν αναφερθει ιδιαιτερα πολλες περιπτωσεις οπου κεραυνος απο μονος του ειχε προκαλεσει την πρωση αεροσκαφους. Το πιο χαρακτηριστικο παραδειγμα ειναι αυτο της AF το καλοκαιρι που μας περασε, αλλα τοτε οι κεραυνοι που χτυπησαν το αεροσκαφος δεν ηταν απο μονοι τους καταστροφικοι, απλα συνεβαλαν στην καταστροφη σε συναρτηση με αλλους παραγοντες. Η ιδια η ΕΤ, τα τελευταια χρονια τουλαχιστον, δεν εχει δωσει αφορμη για αρνητικα σχολια, και νομιζω οτι δεν υπηρξε και σε καποια ban list. To αεροσκαφος το παρελαβε το Σεπτεμριο του 2009 μετα απο μια περιοδο storage, οποτε ειχε περασει εκτεταμενο ελεγχο (λογικα)
 
Με αφορμή όλα τα ταξίδια στο θέμα επόμενα ταξίδια του Airliners.gr

Να φανταστώ οτι ένα μεγάλο μέρος των ταξιδιών Αυτών γίνονται για επαγγελματικούς λόγους ε; Το ερώτημα μου είναι τι δουλειές είναι αυτές; Φυσικά δεν ελπίζω σε πολλές απαντήσεις αλλά θα ήταν καλοδεχούμενο οποιοδήποτε pm καθότι είμαι στη διαδικασία αναζήτησης. Επίσης, για επαγγελματικά ταξίδια, φαντάζομαι υπάρχουν 2 αντικρουόμενα θέματα, πάνω στην ηλικία. Από τη μία ο νέος έχει την όρεξη, αλλά σίγουρα οχι την αντίστοιχη εμπειρία για να εκπροσωπήσει πχ μια εταιρία, ενώ ο μεγαλύτερος έχει την εμπειρία/ευθύνη, αλλά δεν είμαι σίγουρος οτι έχει πλέον την όρεξη (πόσο μάλλον οταν υπάρχει οικογένεια και άλλες υποχρεώσεις). Εδώ μέσα βέβαια δεν νομίζω να τίθεται θέμα όρεξης.
Επίσης φαντάζομαι η θέση (economy/Business) εξαρτάται από το μέγεθος της εταιρίας που σε στέλνει.

Και τέλος όσον αφορά τα ταξίδια στην Αμερική, με αφορμή το τελευταίο που έγραψε ο fotis στο αντίστοιχο Thread. Υποθέτωντας οτι δεν υπάρχει θέμα αμερικάνικου διαβατηρίου (μπορεί και να υπάρχει δε γνωρίζω) ή τελως πάντων διαβατηρίου χώρας που περιλαμβάνεται στο visa waiver: Υπάρχει ειδική κατηγορία Visa για επαγγλεματικούς λόγους ή εκδίδεται τόσο γρήγορα, γιατί διαβάζοντας το θρεντ για τις visa είναι ολόκληρη διαδικασία.

Ευχαριστώ
 
Angel Aviation":qq0j5w1o said:
Με αφορμή όλα τα ταξίδια στο θέμα επόμενα ταξίδια του Airliners.gr

Να φανταστώ οτι ένα μεγάλο μέρος των ταξιδιών Αυτών γίνονται για επαγγελματικούς λόγους ε; Το ερώτημα μου είναι τι δουλειές είναι αυτές; Φυσικά δεν ελπίζω σε πολλές απαντήσεις αλλά θα ήταν καλοδεχούμενο οποιοδήποτε pm καθότι είμαι στη διαδικασία αναζήτησης...
Αλήθεια, ποιά είναι η διαδικασία αναζήτησης για την οποία χρειάζεται να γνωρίζεις τη φύση των επαγγελματικών ταξιδιών κάποιων;

Angel Aviation":qq0j5w1o said:
...Υπάρχει ειδική κατηγορία Visa για επαγγλεματικούς λόγους ή εκδίδεται τόσο γρήγορα, γιατί διαβάζοντας το θρεντ για τις visa είναι ολόκληρη διαδικασία...
Η απάντηση στο αντίστοιχο νήμα:
viewtopic.php?f=32&t=3773&p=108027#p108027
 
Διαδικασία αναζήτησης δουλειάς. Οπότε το να ξέρω ως τι ταξιδεύει κανείς με βοηθάει να ολοκληρώσω μια εικόνα ως προς το πια επαγγέλματα έχουν τέτοιες προοπτικές. Φυσικά μπορώ να φανταστώ αρκετά επαγγέλματα που να έχουν τέτοιες υποχρεώσεις,απλά αναρωτιέμαι και ταυτόχρονα ζηλεύω όταν βλέπω τέτοια ταξίδια σε συνδυασμό με ωραίες φωτογραφίες.
Ανέφερα όμως και στο αρχικό μου ποστ, οτι δεν περιμένω πολλές απαντήσεις, και φυσικά δεν έχω και καμία τέτοια απαίτηση, προς θεού. Απλά όποιος θέλει λέει, και για αυτό ανέφερα και το πμ.
Ενδεικτικά δηλαδή αναφέρω οτι θα μπορούσε κάποιοι να είναι Καθηγητές που πάνε για συνέδρια. Άλλοι εμπορικοί αντιπρόσωποι. Στέλεχη σε ελεγκτικές εταιρίες πχ, (που συνήθως ζητούν ευχέρεια μετακίνησης). Σύμβουλοι Επιχειρήσεων, και πολλά άλλα παραδείγματα.

Thanx και για την απάντηση για τη visa. :great:
 
Angel Aviation υπάρχουν πολλά επαγγέλματα που σε 'αναγκάζουν΄ να ταξιδεύεις: από τα πιο συνηθισμένα είναι οι πωλητές, αλλά υπάρχουν άλλα δεκάδες χωρίς εξωτερικούς πελάτες, ειδικά σε εταιρείες που δραστηριοποιούνται σε πολλές διαφορετικές χώρες (δλδ τις πολυεθνικές). Αυτές συνήθως έχουν κ το ρευστό για να υποστηρίξουν τέτοιες πολιτικές κ τα ταξίδια προτιμώνται πχ από μια τηλεδιάσκεψη επειδή μεταφέρουν κάποιο αίσθημα εγγύτητας αλλά κ ελέγχου από τα κεντρικά.

Γνωρίζω κάποιους που κάνουν long haults κάθε 3 μέρες κ δεν νομίζω ότι το πολυδιασκεδάζουν: οι ηλικίες τους είναι από 23 εώς 55 κ οι δουλειές από τεχνικούς υπολογιστών μέχρι HR. Το αν πετάς business ή όχι εξαρτάται από την πολιτική της εταιρείας. Στις μεγάλες , ταξίδια άνω των 3 ωρών γίνονται συνήθως σε business όποια κ αν είναι η θέση σου. Οι CEOs, μεγαλοστελέχη κτλ συχνά πετάν με μισθωμένα ή ιδιόκτητα jets για εξοικονόμηση χρόνου. Επίσης τέτοιες εταιρείες απασχολούν προσωπικό που είναι η δουλειά τους να βγάζουν business βίζες με συνοπτικές διαδικασίες.
 
Μία μεγάλη μου απορία...Για ποίο λόγο τα αεροσκάφη δεν πρέπει να ξεπερνούν τους 250kn κάτω απ΄τα 10.000 πόδια?? Μπορεί να προκληθεί κάποιο πρόβλημα λόγω ταχύτητας ή μήπως αυτό γίνεται για να ελέγχεται ευκολότερα η εναέρια κυκλοφορία?? Το ίδιο όριο ισχύει και για jet και για turboprop???
 
για λογους ατμοσφαιρικης ρυπανσης,ηχορυπανσης και καλυτερη ροη και ελεγχος της εναεριας κυκλοφοριας στα χαμηλα υψομετρα
 
Αρχικά να ζητήσω συγνώμη άλλα δεν βρήκα πιο κατάλληλο θέμα:) Πρόκειται για απορία με χρεωστική και online booking.
Έβγαλα λοιπόν μια χρεωστική την οποία και θα χρησιμοποιήσω για την αγορά εισιτηρίων, προς το παρόν με CSA, άλλα μόλις πρόσεξα ότι το όνομα μου το έχουνε γράψει "Panagioths" άλλα φυσικά θα έπρεπε να είναι "Panagiotis", το ερώτημα είναι λοιπόν αν θα αντιμετωπίζω πρόβλημα λόγω διαφοράς "Στοιχείων", σκοπεύω να το αλλάξω εφόσον είναι εφικτό φυσικά!
 
Άρα δηλαδή είτε Dash Q400 είτε A320,κάτω απ΄τα 10.000 πετάει με 250kn και κάτω...εε ??? :D
 
panos_":2gjnv2b8 said:
Αρχικά να ζητήσω συγνώμη άλλα δεν βρήκα πιο κατάλληλο θέμα:) Πρόκειται για απορία με χρεωστική και online booking.
Έβγαλα λοιπόν μια χρεωστική την οποία και θα χρησιμοποιήσω για την αγορά εισιτηρίων, προς το παρόν με CSA, άλλα μόλις πρόσεξα ότι το όνομα μου το έχουνε γράψει "Panagioths" άλλα φυσικά θα έπρεπε να είναι "Panagiotis", το ερώτημα είναι λοιπόν αν θα αντιμετωπίζω πρόβλημα λόγω διαφοράς "Στοιχείων", σκοπεύω να το αλλάξω εφόσον είναι εφικτό φυσικά!

Δεν νομίζω να αντιμετωπίσεις κανένα απολύτως πρόβλημα. Απλώς σιγουρέψου πως τα στοιχεία της ταυτότητας ή του διαβατηρίου είναι ίδια με της κράτησης, ώστε να μην υπάρξει πρόβλημα με το εισιτήριο.
 
Top