Φωτογραφίες στο διαδίκτυο - Ι

  • Thread starter Akis
  • Ημερομηνία δημιουργίας
Φρέσκο Ελληνικό νηολόγιο, SX-LNS, ενός Global Express που ήταν στο LGAV από αρχές Μαρτίου με νηολόγιο Ν70ES. Gainjet ισως;;; :rolleyes:

To συγκεκριμένο αεροσκάφος έχει έρθει από το Μάρτιο και έχει νηολογηθεί από τον Απρίλιο αλλά αφενός δεν έχει κάνει καμία πτήση (από όσον γνωρίζω) και αφετέρου έχει πλέον μεταφερθεί δίπλα στο 747 της HIA που συνήθως βάζουν τα "μη ενεργά".
Τι να έχει παιχτεί άραγε;;;
 
Η φωτογραφία είναι από το terminal αφίξεων της Κρακοβίας. Πόσο ενδιαφέρον και χρηστικό (για γνώστες και μη) θα ήταν να είχαν τα αεροδρόμια και μια οθόνη FR24. Άραγε το αεροδρόμιο πληρώνει κάτι γι αυτό ή απλά είναι δωρεάν όπως σε όλους; :rolleyes:
 
Το αεροδρόμιο χρειάζεται την Business συνδρομή (~500€/χρόνο) για να το δείχνει σε οθόνες. Κάποια Γερμανικά περιφερειακά στην Ελλάδα έχουν ήδη, γιατί φιλοξενούν δέκτες του FR24.
Είχα ακούσει ότι τα αεροδρόμια δεν το χρησιμοποιούν γιατί δεν δείχνει όλα τα αεροπλάνα (ιδιαίτερα παλαιότερα/μόνο με MLAT).
 
Last edited:
Ωραία πρωτοβουλία, αλλά πέρα από τα ίχνη των αεροσκαφών φαίνονται κάποιες άλλες πληροφορίες για κάθε πτήση; Φαντάζομαι δεν παίζει ο καθένας να μπορεί να επιλέξει την πτήση που τον ενδιαφέρει και να δει λεπτομέρειες. Πρακτικά είναι ένας χάρτης με κίτρινα αεροπλανάκια. :party:

Edit: βλέπω με μεγέθυνση στη φωτογραφία ότι αναγράφεται το δρομολόγιο και ο τύπος του αεροσκάφους.
 
Κάποια Γερμανικά περιφερειακά στην Ελλάδα έχουν ήδη, γιατί φιλοξενούν δέκτες του FR24.
Ποια αεροδρόμια το έχουν σε κοινή θέα; Εγώ ήξερα μόνο το... Amareto στη Σκιάθο :mrgreen:
 
Δεν είναι σε κοινή θέα πουθενά νομίζω επίσημα σε ελληνικό αεροδρόμιο, αν και δεν έχω πάει σε όλα! Πάντως χρησιμοποιείται από τα Ops σε ΠΑΡΑ πολλά αεροδρόμια, σε όλο τον κόσμο. Την επόμενη φορά που θα δείτε Follow-me από κοντά, ρίξτε μια ματιά τι δείχνει το tablet στη μέση.:)
 
Άρα λοιπόν δεν έχουν (απαραίτητα) κάποια Ελληνικά αεροδρόμια. Το ότι το χρησιμοποιεί ο εκάστοτε σε κάποιο follow me δε σημαίνει ότι το αεροδρόμιο το έχει. Το follow me πιθανότατα το χρησιμοποιεί όπως όλοι μας, ιδιωτικά.
 
Προσωπικά δεν βλέπω καμία χρησιμότητα σε follow me ή άλλης υπηρεσίας αεροδρομίου πχ ASOC του FR24 με τόσα bugs και διάφορες δυσλειτουργίες όταν έχουν κατευθείαν πληροφόρηση από τον πύργο ελέγχου και το ground με τα τόσα σαφώς αξιόπιστα ραντάρ του αεροδρομίου. Σε τι θα μπορούσε να βοηθήσει το FR24 ένα follow me; Ίσως κάποιος να έχει καλύτερη πληροφόρηση και να μας διαφωτίσει τι ισχύει
 
Top