Φωτογραφίες στο διαδίκτυο - Ι

  • Thread starter Akis
  • Ημερομηνία δημιουργίας
flying Doc":20rhie6s said:
Πρωϊνό καλοκαιρινό φως στο ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ
http://www.jetphotos.net/viewphoto.php?id=7402746

Το μόνο τακτικό heavy στη Θεσσαλονίκη (κι αυτό seasonal)
http://www.jetphotos.net/viewphoto.php?id=7402624

Ένα μικρό update από την ίδια ημερα
http://www.jetphotos.net/viewphoto.php?id=7404600

http://www.jetphotos.net/viewphoto.php?id=7404599

http://www.jetphotos.net/viewphoto.php?id=7404597
 
Αισίως , με αυτήν την πεντάδα φωτογραφιών, ξεπέρασα τις 100 φωτογραφίες στο Jetphotos.net. Χαρη και στη δική σας βοήθεια, πολλές από αυτές μπήκαν στο Top 24 Hours. Σας τις αφιερώνω και τις 102 και βάζω πλώρη για τις 200....

Από την επίσκεψη της ΑΠΟΓΕΙΩΣΗΣ στη Μαδρίτη, το Μάϊο του 2012

340 ΙΒ με reverse thrust on http://www.jetphotos.net/viewphoto.php?id=7411265

ERJ 145 PTA http://www.jetphotos.net/viewphoto.php?id=7411253

330 Air Europa , burning rubber http://www.jetphotos.net/viewphoto.php?id=7411250

767 DELTA http://www.jetphotos.net/viewphoto.php?id=7405095

Και για επιδόρπιο, δύο από το ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ με υπέροχο πρωϊνό φως

320 Wizz http://www.jetphotos.net/viewphoto.php?id=7411238

319 Germanwings http://www.jetphotos.net/viewphoto.php?id=7411224
 
Ποτε δε περίμενα να δω Φεροεζικο αεροσκάφος στο "Μακεδονία". Είναι και με ωραίο livery το άτιμο.

Εύγε και στους δυο σας που το πετύχατε και μοιραστήκατε τις φωτογραφίες μαζί μας.

Όσο για την Aεροσβιτ... Πέρα από το ότι η προφορά του ονόματος της δολοφονεί την Αγγλική γλώσσα, τα livery της καταφέρνουν να αναστατώσουν το στομάχι μου. Γιατί περί κατορθώματος πρόκειται το να μετατρέψεις ένα κατά τ'άλλα πανέμορφο ERJ-190 σε τέτοιο άθλιο θέαμα. Άποψη μου φυσικά. Εξάλλου οι φίλτατοι Ουκρανοί ποτε δε φημιζόντουσαν για το γούστο τους σε liveries/logos και όχι μονο.
 
http://www.airliners.net/photo/Air-Tran ... b9313fd35f

Μία ενδιαφέρουσα φωτογραφία σχετικά με τα δομικά όρια αντοχής παλαιών αεροσκαφών που συνεχίζουν να πετούν. Πρόκειται περί DC-8, κατασκευής 1969 (http://www.planespotters.net/Production ... tional.php), το οποίο το 1984 απέκτησε καινούργιους κινητήρες CFM56. Το cockpit έχει υποστεί κάποιο εκσυγχρονισμό, προκειμένου να ανταποκρίνεται στις ελάχιστες προδιαγραφές της σύγχρονης αεροναυτιλίας, αλλά τα στραβωμένα και σκουριασμένα μέταλα των πλαισίων των παραθύρων καταδεικνύουν την ηλικία του.
 
Τα πλαστικά της ταπετσαρίας και η μόνωση είναι, δεν είναι "σκουριασμένα και στραβωμένα μέταλλα".
Και δεν φαίνεται καθόλου η ηλικία του με τέτοιο πιλοτήριο.
 
Top