Φωτογραφίες στο διαδίκτυο - Ι

  • Thread starter Thread starter Akis
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Έχω μια απορία που διαρκεί όλα αυτά τα χρόνια από τότε που έγινα της μόδας τα retro liveries. Γιατί όλα τα retro μου φαίνονται κλάσης ανώτερα από τα σημερινά των αντίστοιχων εταιριών? Είναι έτσι ή απλά μου φαίνεται?
 
Και εγώ το ίδιο πιστεύω. Ειδικά για τα ρέτρο της Lufthansa και της Air France.
 
Δε σε φαινεται ετσι, ετσι ειναι.. Απλα.. Τοτε, πιο πολυ χρωμα, οποτε για σημερα ασυμφορο λογω αυξησης βαρους του αεροσκαφους. Ασε δε που σημερα θεωρουνται τα σημερινα ντιζαιν μοντερνα. Τυφλα που τους βαραγε.. Και κατα καποιο τροπο ολα σχεδον τα σημερινα φαινονται σα να ειναι απο τον ιδιο σχεδιαστη, με ελαχιστοτατες εξαιρεσεις. Τοτε η φαντασια και η χρωματικη πανδαισια χρησιμοποιουνταν και για να τραβηξουν πελατες.. Τωρα... Αστα.

Βασικα δε θα με χαλουσε στην επομενη επετειο της ΟΑ να ειχε ενα αεροσκαφακι με το πρωτο πρωτο λιβερι, αυτο που ειχε απο τι 7 Απριλιου 1957 και μετα.. Ξερετε.. Αυτο 8)

[album]17216[/album]
 
γιατι, reventon, ενα αεροσκαφος βαμμενο ολο λευκο ειναι πιο ελαφρυ νομιζεις? Λαθος μεγα. Χρωμα το ενα , χρωμα και το αλλο.

Κατα τ αλλα θα συμφωνησω, τα παλαιοτερα χρωματα ηταν με διαφορα ομορφοτερα σε παρα πολλες εταιρειες.
 
Για να μπει ενα χρωμα οποιοδηποτε, πρεπει να μπει απο κατω το ασπρο για βαση. Σε τελικη αναλυση ναι ειναι πιο βαρυ. Και τα εξοδα για δημιουργηθει ενα πολυχρωμο αεροσκαφος ειναι πιο μεγαλα αποτι για ενα λευκο. 1. δεν εχουν ολα τα χρωματα την ιδια τιμη. 2. Το καθε χρωμα πρεπει να περαστει αφου στεγνωσει το προηγουμενο, αρα το αεροσκαφος μενει πιο πολυ στο εδαφος με ο,τι συνεπαγεται απο αποψη εξοδων. 3. Βαλε και το κοστος να δημιουργηθει ενα πολυχρωμο σχεδιο.. Σημερα με τους υπολογιστες δεν ειναι δυσκολο, αλλα οι σχεδιαστες βαρανε αγρια.. Γιαυτο η ΟΑ διαλεξε και κατι πιο απλο, με τασεις κλασσικισμου, παρα το οτι τα μαμησε με τους κυκλους στα Α320 :mrgreen: Και στο παραδειγμα που εχω βαλει το μισο αεροσκαφος ειναι ασημι, σημερα μπορουν να το κανουν πιο ομορφο με το στυλ που εχει η ΑΑ!!! :thx:
 
Δεν μιλησα για κοστος, για βαρος μιλησα, οπως κι εσυ στο αρχικο ποστ. Τα υπολοιπα τ ακουω βερεσε.

ΥΓ ασε και καμια κουβεντα να πεσει κατω, γιατι για νεος πολυ φουριοζος μας εχεις ερθει
 
Ενα αεροπλάνο βαμμένο όλο άσπρο σαφώς είναι πιό βαρύ από ένα μή-βαμμένο,αλλά και πιό ελαφρύ από ένα που έχει καί άλλα χρώματα (άρα καί μιά δεύτερη "στιβάδα" χρώματος).

Τό κόστος είναι άλλο ζήτημα,αλλά πιστεύω πως ένας καλός σχεδιαστής μπορεί να δημιουργήση ωραία liveries ακόμα και μέ λίγα χρώματα (βασικά,ένας καλός ζωγράφος θά τά κατάφερνε καλύτερα,αλλά ποιός ζωγράφος σήμερα δέχεται να φτιάξη livery γιά αεροπλάνο;).

Επίσης μήν ξεχνάμε οτι "τότε",το αεροπλάνο δέν ήταν και τόσο ευρείας διάδοσης μέσο μεταφοράς.Οι επιβάτες ήταν κατά κανόνα άτομα "ανήκοντα εις την αστικήν τάξιν",που είχαν κάποια μόρφωση που τους επέτρεπε να διακρίνουν την καλαισθησία σέ ένα σχέδιο-άρα και σέ ένα livery αεροπλάνου.Γι'αυτό και οι εταιρείες πρόσεχαν τά liveries,που αποτελούσαν κι'αυτά ένα μέσο προσέλκυσης πελατών (σέ κάποιο βαθμό βέβαια).

Εφύγαμεν όμως από το θέμα,γι'αυτό ιδού κι'άλλη μιά φωτογραφία τού Dashακίου τής Νέας Ολυμπιακής (πώς λέμε "νέας εποχής"...)

http://www.airliners.net/photo/Olympic/De-Havilland-Canada/1555960/L/

Δείτε επίσης κι'αυτά εδώ,που μοιάζουν ωσάν κεφάλια στην γκιλοτίνα (ειδικά τό DC9 φαίνεται σάν νά μάς...αποχαιρετά-δείτε τί γράφει στήν πόρτα τού nose gear...)

http://www.airliners.net/photo/Untitled/Boeing 727-256/Adv/1187478/L
 
Φωτογραφίες στο διαδίκτυο το θέμα. Και επειδή δεν με ακούν όταν γράφω, Reventon 7 μέρες διάλειμμα.
 
Top