Θα ήθελα να μοιραστώ μαζί σας ένα ταξίδι στο χρόνο, μέσα από τις φωτογραφίες του airliners.net για το Ελληνικό, με λεπτομέρειες που δεν φαίνονται με την πρώτη ματιά.
Φωτογραφία της 6/6/1973, με ένα TWA 707-331Β. Στο βάθος φαίνονται τα έργα επέκτασης του apron και ακόμα μακρύτερα το γκολφ με την εκκλησία στα αριστερά.
http://www.airliners.net/open.file/0236534/L/
Και προσγείωση ενός R4D6 "from the seaside" όπως λέει και ο φωτογράφος, δηλαδή στον 03/21 όταν ακόμη ήταν ενεργός.
http://www.airliners.net/open.file/0302840/L/
Το Hotel Fenix κατασκευάζεται, το SX-OAA προσγειώνεται (12/5/74)
http://www.airliners.net/open.file/0530723/L/
Finnair για IAS, Surinam για KLM και τα 2 747 της ΟΑ στο βάθος παρκαρισμένα κάθετα, πριν την κατασκευή του νέου terminal.
http://www.airliners.net/open.file/0299287/L/
Άλλο ένα TWA 707 με τις παράγκες της εποχής στο βάθος, αλλά και το DC-3 της ΥΠΑ.
http://www.airliners.net/open.file/0215350/L/
Ιούλιος 1981 και στο ίδιο frame με το DC-8 της Bangladesh Biman, φαίνεται και η κατασκευή του νέου (τότε) hangar της ΟΑ.
http://www.airliners.net/open.file/0367151/L/
Τα 720 έχουν πάει στον 03/21 για storage. Το πρώτο από αυτά (SX-DBN), με την λευκή άτρακτο ετοιμάζεται να βαφτεί με τα χρώματα της Air Tanzania και αργότερα της Air Guinee για ενοικίαση. Μια ενοικίαση όμως που δεν πραγματοποιήθηκε, έστω κι αν το 720 βάφτηκε με τα χρώματα και των 2 αφρικανικών εταιρειών.
http://www.airliners.net/open.file/0282669/L/
Libyan 727 σε πρώτο πλάνο και Libyan 707 στο apron της ΟΑ στο βάθος.
http://www.airliners.net/open.file/0234606/L/
Μια φωτογραφία που παρατήρησα πρόσφατα. Πίσω από την Καραβέλα της ΕΑS, βρίσκονται και οι 2 Ντακότες της ΥΠΑ (SX-ECD & SX-ECF). Προσέξτε όμως στα αριστερά της φωτογραφίας και κάτω από την ουρά της Καραβέλας, που έκαναν fire training το 1982. Έξυπνη κατασκευή, αποτελούμενη από μια παράγκα για άτρακτο, 2 στέγες για φτερά και 4 κρεμάμενα λάστιχα αυτοκινήτου για κινητήρες!!!
http://www.airliners.net/open.file/0234608/L/
Η πρώτη ιδιωτική εταιρεία ελληνικών συμφερόντων. Για πολλά χρόνια καθηλωμένη στο Ελληνικό
http://www.airliners.net/open.file/0735369/L/
A ρε Ελληνικό με τις hybrid εκπλήξεις σου :shock:
http://www.airliners.net/open.file/0215972/L/
http://www.airliners.net/open.file/0221694/M/
http://www.airliners.net/open.file/0221743/M/
http://www.airliners.net/open.file/0221766/M/
http://www.airliners.net/open.file/0218128/M/
http://www.airliners.net/open.file/0483714/M/
http://www.airliners.net/open.file/0224080/M/
Τέλος να επισημάνω ότι οι περισσότερες από τις φωτογραφίες ανήκουν σε έναν και μόνο φωτογράφο, τον Johan Ljungdahl, ο οποίος είναι και το αφεντικό του airliners.net, σε μόνο 2 επισκέψεις του στο Ελληνικό (Απρίλιος 1982 & Αύγουστος 1984). Βέβαια ο τύπος ήταν πολύ τυχερός αφού του έκατσε μέχρι και
η αναχώρηση των Britannia της Afrek που ήταν καθηλωμένα για αρκετά χρονάκια στο LGAT.
με λίγα λόγια…
Ελληνικό σ' ευχαριστούμε...