Φωτογραφίες στο διαδίκτυο - Ι

  • Thread starter Thread starter Akis
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Ειναι μια διάταξη σε σχήμα Δ η οποία αποτρέπει την είσοδο αμμου στους κινητήρες,ειναι κάτι σαν FIN το οποιο δημιουργεί ενα στροβιλισμό του αέρα και τον "διώχνει" απο τους κινητήρες,αλλιως η αμμος θα εμπαινε στους κινητήρες με ασχημες συνέπειες για τη λειτουργία τους.Η τροποποίηση των πορτών ειναι για να εισερχεται η διάταξη αυτη μεσα στο nose weel.Tην περασμένη 10ετία, ολα τα αεροσκάφη που επιχειρούσαν απο αεροδρόμια κοντά σε ερήμους που το φαινόμενο του ανεμοστόβιλου αμμου ηταν εντονο,ειχαν αυτή τη διάταξη.Ελπίζω να εγινα κατανοητός.
 
Είναι στην ουσία gravel deflector. Και για προσγείωση σε διαδρόμους με χαλίκι, χωμάτινους κλπ. Όπως σε κάποιες φώτος αν θυμάμαι καλά που είχε παραθέσει παλιότερα ένας συνφορουμίτης από το Σουδάν. Κυκλοφορούν και MD αρκετά που όμως διαφέρει κάπως από αυτόν των Boeing. Eίναι ίσως πιο διακριτικός http://www.airliners.net/photo/Span...0580248/&sid=a598c219b32d883616649b823e78c903
 
spinal":2u0tx11s said:
Είναι στην ουσία gravel deflector. Και για προσγείωση σε διαδρόμους με χαλίκι, χωμάτινους κλπ. Όπως σε κάποιες φώτος αν θυμάμαι καλά που είχε παραθέσει παλιότερα ένας συνφορουμίτης από το Σουδάν. Κυκλοφορούν και MD αρκετά που όμως διαφέρει κάπως από αυτόν των Boeing. Eίναι ίσως πιο διακριτικός http://www.airliners.net/photo/Span...0580248/&sid=a598c219b32d883616649b823e78c903

Μάλιστα.Οπότε μού λύθηκε η απορία επειδή το έχω δεί αυτό το πράγμα στα nose gears σε πολλές φωτογραφίες από MD80/90,ακόμα και σε όσα έχουν κατά καιρούς νηολογηθεί στην Ελλάδα.Αλλά όντως είναι πιό διακριτικό-αυτό το μαρκούτσι στο 732 παραείναι εμφανές.
 
Πολύ πολύ ωραία φωτό του "πρώην".
Τεχνικά, μπορείς με απλά λόγια να εξηγήσεις σε αρχάριους, πώς βγαίνει μια τέτοια φωτογραφία; (εννοώ φακούς, τρίποδα, shutters κλπ).
 
Απ' ότι βλέπω, δε περάσατε άσχημα εκεί στο Μιλάνο κύριε ah64d! :lol:
Για την ερώτηση του vassdel που αφορά την φωτογραφία που παρέθεσα: εικάζω ότι έγινε λήψη με τρίποδο ή με τη μηχανή σταθερή επάνω σε κάποιου είδους αντικείμενο, από μεσαίο ύψος (και όχι από το έδαφος γιατί θα "χάναμε" την αντανάκλαση της ατράκτου στο νερό), με χαμηλά ISO/ASA (πιθανόν 100-200), η θετική συνέπεια των οποίων είναι διπλή: δημιουργούν έκθεση μακράς διαρκείας (πιθανόν 20-30 δευτερόλεπτα), η οποία είναι απαραίτητη για να αυξήσουμε τις πιθανότητες να "πιάσουμε" κεραυνό κατά τη διάρκεια της λήψης ενώ παράλληλα διατηρούν τη βέλτιστη ποιότητα. Το ακριβώς αντίθετο θα είχαμε εάν η λήψη γινόταν με ISO 3200: θα είχαμε μικρή έκθεση και έντονη πτώση της ποιότητας (κοκκίωση από ηλ. θόρυβο, μέτρια τονικότητα, απώλεια λεπτομέρειας λόγω αποθορυβοποίησης). Η λήψη επίσης πρέπει να έγινε σε μεσαίο (5,6-8-11) διάφραγμα για την αύξηση του βάθους πεδίου (δηλ. πόσο "καθαρά" θα φαίνονται οι λεπτομέρειες εμπρός και πίσω από το σημείο εστίασης του φακού) και μείωση του βινιεταρίσματος (δηλαδή του σκοτεινιάσματος που έχουν όλοι οι φακοί -ειδικά οι zoom- προς τις γωνίες του κάδρου, όταν κάνουμε λήψη με ανοικτό διάφραγμα). Να μη ξεχάσω επίσης και τη χρήση του χρονοδιακόπτη ή του καλωδιακού απελευθερωτή του φωτοφράκτη (ντεκλανσέρ) για την αποφυγή κουνήματος της λήψης. Και τέλος, την ύπαρξη στέγαστρου για τη μηχανή για την αποφυγή βλάβης από το νερό της βροχής και για την αποφυγή δημιουργίας κεραυνού από το τρίποδο κα τη μηχανή όταν η καταιγίδα πλησιάζει το φωτογράφο, αν και είμαι σίγουρος ότι το Ελ. Βενιζέλος διαθέτει αλεξικέραυνο/α. Ελπίζω να σε/σας κάλυψα. :D

Ηλίας
 
Top