Πρίν λίγο ανέβηκε εδώ το εξής link:
http://www.airliners.net/photo/Amerijet-International/Boeing-727-212-Adv(F)/1856538/L/
Καθώς ετοίμαζα το σχόλιό μου,περιέργως το post τού συμφορουμίτη (δέν πρόλαβα να συγκρατήσω ποιός ήταν) εξαφανίστηκε και έτσι όταν υπέβαλα το δικό μου,δέν υπήρχε αυτό γιά το οποίο σχολίαζα.Οπότε ξαναέβαλα το link που μάς είχε δώσει ο συμφορουμίτης μας και ακολουθεί το σχόλιό μου:
1.Δέν λέω,θεαματικές αυτές οι προσεγγίσεις,τίς οποίες δέν βρίσκεις ίσως πουθενά αλλού-δηλαδή το να είσαι στο ενάμισυ μέτρο από ένα αεροπλάνο που βρίσκεται ενάμισυ μέτρο πάνω από το έδαφος και κατεβαίνει με 100κάτι χιλιόμετρα την ώρα.Κι'εγώ θα ήθελα να είμαι σε κάτι τέτοιες φάσεις να βγάζω τίς φωτογραφίες μου (ακόμα καλύτερα δέ,να ήμουν ανάσκελα στην μέσα μεριά τού φράχτη και να έβγαζα φωτογραφία καθώς το αεροπλάνο θα περνούσε στους πενήντα πόντους από πάνω μου...)
2.Λέω όμως επίσης ότι οι προσεγγίσεις αυτές είναι και λίαν επικίνδυνες.Ο συγκεκριμένος μάλιστα,όπως λέει και ένας αλλοδαπός σχολιαστής τής φωτογραφίας,είτε ερχόταν πολύ γρήγορος (βασικά σε high power setting,λέει ο αλλοδαπός) ή ήταν παρατρίχα stalled στην φάση αυτή.Επίσης ένας Γάλλος πρό ετών είχε "ξυρίσει" τον φράχτη ερχόμενος και αυτός πολύ χαμηλός με το 747 του.Δέν εύχομαι φυσικά να γίνη καμμιά στραβή,αλλά οι προϋποθέσεις υπάρχουν.Ούτε λέω να αποκλειστή όλη η περιοχή-άλλωστε κάτι τέτοια θεάματα αποτελούν την βασική τουριστική αττραξιόν τής περιοχής.Ομως θα μπορούσε τουλάχιστον να υπάρχη μιά περίφραξη που θα εμποδίζη την πρόσβαση ακριβώς κάτω από το path τών αεροπλάνων,δηλαδή στην προέκταση τού διαδρόμου.
Πάντως χαίρομαι που βλέπω ότι,εν έτει 2010,εξακολουθούν να κυκλοφορούν 727άρια-έστω και με winglets....
ΥΓ.Και γιά να μήν σάς αφήσω παραπονεμένους ("να'τος πάλι ο γκρινιάρης" κλπ κλπ),μιά φωτογραφία τού ιδίου φωτογράφου,όπου το μπλέ τού ουρανού μπλέκεται με το μπλέ τής θάλασσας και άμφότερα αγκαλιάζουν το πορτοκαλί τής "Εύκολης".....
http://www.airliners.net/photo/EasyJet-Airline/Airbus-A319-111/1548289/L/