Φωτογραφίες στο διαδίκτυο - Ι

  • Thread starter Thread starter Akis
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Στο Λουξεμβούργο έγινε το βάψιμο;
 
Γεώργιος Σφίγγας":23xx4zah said:
Καλησπέρα κι από εμένα.

Το C-130 της Πολεμικής Αεροπορίας με τη μονόχρωμη γκρι "παραλλαγή" πλέον:

http://www.jetphotos.net/viewphoto.php? ... 880&nseq=4

κι εδώ:

http://www.jetphotos.net/viewphoto.php? ... 879&nseq=5

Παρατηρώντας τίς φωτογραφίες αυτές,διαπιστώνουμε ότι στήν αριστερή πλευρά τού αεροπλάνου και στο σημείο που είναι το "κάλυμμα" τής κοιλότητας αποθήκευσης τών τροχών,ένα κομμάτι μετάλλου είναι άβαφο.Είναι εσκεμμένο αυτό (π.χ. γιά να γίνεται "γείωση" τού αεροπλάνου κατά τόν ανεφοδιασμό) ή τού "ξέφυγε" τού μπογιατζή;

Επίσης,δέν αντιλαμβάνομαι γιατί υπάρχει αυτή η γκρί "παραλλαγή" (που δέν την έχει μόνο το συγκεκριμένο C-130 αλλά την έχω δεί και σε άλλους τύπους π.χ τά Spartan κλπ).Αν δεχτούμε ότι σκοπός είναι να συγχέεται το αεροπλάνο με τά σύννεφα (γιά κάποιον που το βλέπει από τό έδαφος),τότε αυτό το χρώμα καθιστά το αεροπλάνο εύκολο στόχο όταν αυτό είναι στο έδαφος.Αντίθετα,η αυθεντική "παραλλαγή" (πρασινοκαφέ με τυχαίες εναλλαγές,όπως οι στολές τών πεζοναυτών) που επίσης έχω δεί σε πολλά C-130 μπορεί μέν να κάνη το αεροπλάνο να συγχέεται με το έδαφος (όταν κάποιος το βλέπη από ψηλά),αλλά τό καθιστά εύκολο στόχο όταν αυτό είναι εν πτήσει.Γενικώς μπέρδεμα,δηλαδή...
 
Το βάψιμο έγινε στην Ελλάδα φυσικά :mrgreen:
Στο Λουξεμβούργο το πέτυχε ο φωτογράφος στο jetphotos και το ανέβασε. Εδώ δύο φωτό από το 745, όταν πρωτοβάφτηκε τον Μάρτιο:
gallery/image_page.php?album_id=9&image_id=19166
gallery/image_page.php?album_id=9&image_id=19167

Συνολικά έχουμε πλέον 3 C-130 (2 H & 1 B) σε γκρι χρώμα. Ο λόγος που επιλέχθηκε το χρώμα αυτό έναντι της κλασικής παραλλαγής είναι είτε:
α) Έχει καλύτερη απόκρυψη στον αέρα, πράγμα που είναι το κυρίως ζητούμενο και όχι η παραλλαγή επί εδάφους
β) Έχει πολύ μικρότερο κόστος αυτή η βαφή.

Διαλέξτε εσείς ό,τι πιστεύετε σωστότερο, καθώς δεν μου αρέσουν τα conspiracy theories.... :mrgreen:
 
Hastaroth":26281mm0 said:
Παρατηρώντας τίς φωτογραφίες αυτές,διαπιστώνουμε ότι στήν αριστερή πλευρά τού αεροπλάνου και στο σημείο που είναι το "κάλυμμα" τής κοιλότητας αποθήκευσης τών τροχών,ένα κομμάτι μετάλλου είναι άβαφο.Είναι εσκεμμένο αυτό (π.χ. γιά να γίνεται "γείωση" τού αεροπλάνου κατά τόν ανεφοδιασμό) ή τού "ξέφυγε" τού μπογιατζή;

Αν δεν κάνω λάθος σε εκείνο το σημείο βρίσκεται η εξαγωγή του APU. Το bare metal προτιμάται σε τέτοια σημεία όπου τα θερμά καυσαέρια δημιουργούν διάφορα προβλήματα.
 
vassdel":clx8azgy said:
Το βάψιμο έγινε στην Ελλάδα φυσικά :mrgreen:
Στο Λουξεμβούργο το πέτυχε ο φωτογράφος στο jetphotos και το ανέβασε. Εδώ δύο φωτό από το 745, όταν πρωτοβάφτηκε τον Μάρτιο:
gallery/image_page.php?album_id=9&image_id=19166
gallery/image_page.php?album_id=9&image_id=19167

Συνολικά έχουμε πλέον 3 C-130 (2 H & 1 B) σε γκρι χρώμα. Ο λόγος που επιλέχθηκε το χρώμα αυτό έναντι της κλασικής παραλλαγής είναι είτε:
α) Έχει καλύτερη απόκρυψη στον αέρα, πράγμα που είναι το κυρίως ζητούμενο και όχι η παραλλαγή επί εδάφους
β) Έχει πολύ μικρότερο κόστος αυτή η βαφή.

Διαλέξτε εσείς ό,τι πιστεύετε σωστότερο, καθώς δεν μου αρέσουν τα conspiracy theories.... :mrgreen:

Επειδή αφ'ενός δέν είμαι conspirator (πως λέμε "αυτοκράτωρ"..),αφ'ετέρου δε οι καιροί είναι σφιχτοί,τείνω να θεωρήσω ότι ο λόγος που επελέγη αυτή η βαφή έχει να κάνη με την τσέπη (μας) και όχι με την όραση (μας).Και οι δύο χρώσεις έχουν πλεονεκτήματα και μειονεκτήματα,καθ'ότι ζητούμενον μέν είναι όντως το αεροπλάνο να αποκρύπτεται όταν είναι εν πτήσει,όμως ζητούμενον είναι να αποκρύπτεται και όταν είναι στο έδαφος,ώστε να μήν το πετύχη καμμιά βόμβα τού εχθρού πρίν απογειωθή.Ευχής έργον βέβαια θα ήταν να μπορούσε το αεροπλάνο να αλλάζη χρώματα ως χαμαιλέων,αλλά αυτά είναι ακόμα όνειρα φθινοπωρινής νυκτός....

GEM":clx8azgy said:
Αν δεν κάνω λάθος σε εκείνο το σημείο βρίσκεται η εξαγωγή του APU. Το bare metal προτιμάται σε τέτοια σημεία όπου τα θερμά καυσαέρια δημιουργούν διάφορα προβλήματα.

Ναί,τώρα που ξανακοίταξα την φωτογραφία,φαίνεται καθαρά ή "εξάτμισις" (που λένε και οι γκαραζιέρηδες).
 
@vassdel:

Φίλε vassel, δεν είχα δει τις δικές σου φωτογραφίες στο στο airliners.gr.

Μόλις είδα αυτές στο jetphotos.net, νόμισα ότι αυτές ήταν οι πρώτες, sorry...
 
seven4seven":e2vouf2n said:
Προσγειωση με την σκια να κανει το αεροπλανο να μοιαζει με ...cartoon!
http://www.jetphotos.net//viewphoto.php?id=6937509
8)
Ωραία φωτογραφία που δείχνει το κάθετο σταθερό στην ουρά του α/φ σαν εμπροσθοκλινές! :D
Ωστόσο κι αυτοί (Jetphotos.net) λογοκρίνουν καλοπροαίρετα σχόλια -χιουμοριστικού περιεχομένου- αν κρίνω από τη μη δημοσίευση του δικού μου που αφορούσε τον παραλληλισμό των εμπροσθοκλινούς πτέρυγας X-planes της NASA με το 737 που πέταξε τον seven4seven μέχρι το Μιλάνο...κρίμα.. :(

Ηλίας
 
Top