Φωτογραφίες στο διαδίκτυο - Ι

  • Thread starter Thread starter Akis
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
10 θέσεις ανά σειρά χρησιμοποιούν και άλλες εταιρίες, αρκετές στην Ασία.
Από τις Ευρωπαïκές, 10 ανά σειρά έχει η Austrian Airines, τα 773 της KLM, και τα περισσότερα 777 της Air France.
Η British Airways είχε 10 για ένα διάστημα στις πτήσεις της Καραïβικής (ήταν μάλιστα η πρώτη εταιρία που έβαλε 10 θέσεις στο 777, το 2001).

Μασσαλής Ιωάννης":1exvo2d9 said:
Η δε Emirates στα Β 777 (με 5,87 m διάμετρο) έχει στοιβάξει 10 θέσεις, ενώ όλοι οι υπόλοιποι χρήστες χρησιμοποιούν 9.
 
Και μόλις απογειώθηκε το αεροπλάνο,είπαν οι πιλότοι να κάνουν ένα μπανάκι….
http://www.airliners.net/photo/Trans-Air-Link---TAL/Convair-580(F)/0205673/L/
http://www.airliners.net/photo/Trans-Air-Link---TAL/Convair-580(F)/0205675/L/

Αυτό είναι καμπίνα ελικοπτέρου…..
http://www.airliners.net/photo/Untitled-(Paul-C/Sikorsky-S-76B/0366779/L/

Ο εργολάβος που κατασκεύασε αυτόν τον διάδρομο (ΜΟΝΟ 4500 πόδια μήκος) μάλλον τσιγκουνεύτηκε την άσφαλτο…
http://www.airliners.net/photo//0977602/L/

Edit στίς 16:56 Μέ αφορμή το άρθρο γιά τό 727 που κλάπηκε από τήν Λουάντα υπό τού FE του και έκτοτε αγνοείται η τύχη του,αυτή είναι η τελευταία γνωστή φωτογραφία του στό a.net:
http://www.airliners.net/photo/Unti...17065/L/&sid=180f3d9e957a43c6db25ff0fc897c076

Παρά τρίχα....
http://www.airliners.net/photo/Iberia/Airbus-A320-214/0163613/L/
 
http://www.airliners.net/photo//1387534 ... c350eb741d

Δεν τσιγκουνεύτηκε άσφαλτο, απλά δεν είχε που να τη βάλει :D
BTW, το αεροδρόμιο Midway του Chicago (περί ου ο λόγος) είναι το downtown airport της πόλης (το Ο' Hare Int'l είναι λίγο πιο μακριά) και παρά τις compact διαστάσεις του είναι μεγαλύτερο από το LGAV σε επιβατική κίνηση (πάνω από 18 εκατ. επιβάτες)
 
Μασσαλής Ιωάννης":pa6iot65 said:
http://www.airliners.net/photo//1387534/L/&sid=fc839c6e1b22f3a1602297c350eb741d

Δεν τσιγκουνεύτηκε άσφαλτο, απλά δεν είχε που να τη βάλει :D
BTW, το αεροδρόμιο Midway του Chicago (περί ου ο λόγος) είναι το downtown airport της πόλης (το Ο' Hare Int'l είναι λίγο πιο μακριά) και παρά τις compact διαστάσεις του είναι μεγαλύτερο από το LGAV σε επιβατική κίνηση (πάνω από 18 εκατ. επιβάτες)

Στην φωτογραφία όμως που μάς παραπέμπεις,φαίνεται ευδιάκριτα ο 22L,όμως ο 4L που παραπέμπω εγώ δέν φαίνεται πουθενά.Μήπως είναι εκείνος ο μικρός επάνω αριστερά,δίπλα στό μικρό τέρμιναλ;

ΥΓ.Δέν φαντάζομαι το αεροπλάνο τής Southwest να προσγειώθηκε σ'αυτόν ειδικά τόν διάδρομο 4L.Μάλλον στον αντίθετο τού 22L θα πήγε και επειδή έπιπτε και χιόνι γλίστρησε και τσούρλησε (που λέγουν και στην Κρήτη) και ξέφυγε.Κρίμα που υπήρξε ένας νεκρός και ακόμα πιό κρίμα που ο νεκρός αυτός ήταν ένα 6χρονο αγόρι μέσα στο αυτοκίνητο που συγκρούστηκε με το αεροπλάνο.....

Edit 17:38 Δέν ξέρω άν η παρακάτω φωτογραφία έχει ξαναπαρουσιαστεί στό a.gr αλλά δείχνει την πολυτυπία τής αείμνηστης σ'όλο της το μεγαλείο:
http://www.airliners.net/photo/Olympic/Boeing-727-284/0822627/L/
Quiz:πόσοι τύποι αεροπλάνων διακρίνονται;
 
Να δοκιμάσω 5;
2 Α300
2 Β737
1 Β707
1 Β747

αλλά δεν μπορώ να καταλάβω τι είναι αυτη η ουρά πίσω από το 747
 
Την φωτογραφία πρωτοπαρουσίασα στο airliners.gr πιστεύοντας τιμητικά οτι πάντα πρέπει να ξεκινας απο την ρίζα σου εκεί που εγινες γνωστός και εκεί που ειναι οι φίλοι σου μετά την εστειλα στο airpics.net και τελευταία εξω στο airliners.net μου εκανε κατάπληξη η ταχύτητα των Αμερικάνων νόμιζα οτι θα περίμενα στην ουρά καμιά βδομάδα.......σας ευχαριστώ πολύ!!!
http://www.airliners.net/photo/Aegean-A ... feb0751c9d
μόλις ηρθε και η απόρριψη απο το airpics.net
Dear User, VasilisATH

Information for your picture,

ID No: 14576 - (See attachment)

The picture was not accepted on our Database. The reason given,

* Horizon not Aligned.
παιδιά η γνώμη σας σεβαστή ευχαριστώ πολύ!!!!
 
Top