Σχετικά με τον 10 στην Θεσσαλονίκη, τα φώτα που έχει, είναι τα ελάχιστα φώτα που μπορεί να έχει μία προσεγγιση ILS και να θεωρείται σύννομη με τους διεθνείς κανονισμούς. Και αυτός είναι ίσως και ο λόγος που η ελάχιστη ορατότητα για προσέγγιση είναι 800 μέτρα, την στιγμή που τα ILS έχουν συνήθως 550 μέτρα.
Για τον 28, η επιστήμη σηκώνει τα χέρια ψηλά. Υποψιάζομαι ότι 1) τα βρήκαν σε τιμή ευκαιρίας ή 2) Είναι τα φώτα που έπρεπε να μπούν στον 10, αλλά λόγω θάλασσας είπαν να τα βάλουν από την άλλη μεριά. Πού να ρίχνεις μπετά στην θάλασσα τώρα. Βάλτα από την άλλη μεριά που έχει άνεση. (Αν και πέρα από πλάκα, στον 10 η απόσταση από την ακρογυαλιά μέχρι εκεί που αρχίζει η άσφαλτος του 10, είναι αρκετά μεγαλύτερη απο την αντίστοιχη του 16. Παρόλα αυτά 2-3 σειρές τουλάχιστον θα έπρεπε να ήταν στην θάλασσα)
Για τον 28, η επιστήμη σηκώνει τα χέρια ψηλά. Υποψιάζομαι ότι 1) τα βρήκαν σε τιμή ευκαιρίας ή 2) Είναι τα φώτα που έπρεπε να μπούν στον 10, αλλά λόγω θάλασσας είπαν να τα βάλουν από την άλλη μεριά. Πού να ρίχνεις μπετά στην θάλασσα τώρα. Βάλτα από την άλλη μεριά που έχει άνεση. (Αν και πέρα από πλάκα, στον 10 η απόσταση από την ακρογυαλιά μέχρι εκεί που αρχίζει η άσφαλτος του 10, είναι αρκετά μεγαλύτερη απο την αντίστοιχη του 16. Παρόλα αυτά 2-3 σειρές τουλάχιστον θα έπρεπε να ήταν στην θάλασσα)