Flag carrier

Η A3 λαμβάνει preferential treatment αρα συμπίπτει με τον ορισμό, πχ αυτή μεταφέρει εθνικές ομάδες, ή συνήθως το αγίο φως από το TLV (καλώς ή κακώς). Σε αυτή δόθηκε το δάνειο για τον Covid από την κυβέρνηση κλπ.

Ας μη γράφουμε ανακρίβειες πλιζ.

Μεταφέρει εθνικές και άλλες ομάδες ως χορηγός αερομεταφορών, το άγιο φως μεταφέρεται με δικά της έξοδα, ενίσχυση (όχι δάνειο) για Covid πήρε και η GQ.

Επί της ουσίας, ο όρος "εθνικός αερομεταφορέας" είναι ξεπερασμένος. Πρώτον διότι στην Ελλάδα "εθνικός" σήμαινε "κρατικός" και δεύτερον επειδή πέρασε η εποχή που η αεροπορική σου εταιρεία ήταν προβολή ισχύος και εθνικής υπερηφάνειας.

Υπάρχουν δημοσιεύματα που την αναφέρουν ως "flag carrier", ακόμα και η PW την έχει ονομάσει έτσι σε ανακοινώσεις της, αλλά η ίδια η Aegean δεν έχει αναφερθεί ποτέ στον εαυτό της έτσι. Το πιο κοντινό που έχω δει από εκείνους είναι "κύριος αερομεταφορέας της Ελλάδας" και "ελληνικός αερομεταφορέας".
 
Έχει κάποια ουσιαστική σημασία αν είναι flag carrier η Aegean ή αν μπορεί να είναι ταυτόχρονα και η SkyExpress?

Πως αλλάζει η αεροπορική μας πραγματικότητα με αυτή την κουβέντα; Ποιο είναι το απτό όφελος από τον αν έχουμε ή δεν έχουμε flag carrier; Κερδίζουμε πιο φθηνά εισιτήρια; Εμπλουτίζουμε τις αεροπορικές μας γνώσεις; Βελτιώνουμε την αεροπορική μας παιδεία; Μαθαίνουμε κάτι πραγματικά καινούργιο;
Με όλο μου τον σεβασμό, αυτό πρέπει να είναι το πιο ανούσιο νήμα του φόρουμ αυτή την στιγμή.:deadthread:
 
Ας μην γκρινιάζουμε χωρίς λόγο. Το χόμπι μας κάνουμε εδώ μέσα. Όποιος βρίσκει τη συζήτηση ανούσια μπορεί απλώς να μην ποστάρει τίποτα. Δεν θα τον παρεξηγήσει κανείς.

Το νήμα είναι πολύ ενδιαφέρον γιατί έχει αμιγώς αεροπορικό περιεχόμενο, περιγράφει την εξέλιξη του τι σημαίνει "flag carrier" ανά εποχή, τονίζει το πώς ακριβώς περιγράφει η Α3 τον εαυτό της κ.λπ.
 
Άρα, οι ΗΠΑ ποιά / ποιές εταιρείες είχαν / έχουν;
Είναι θέμα ονόματος / χρωμάτων / λογότυπου;
Γιατί, αν είναι, τότε η πχ Continental (όσο υπήρχε) ή η Delta δεν καλύπτουν καμία απο τις δυο αυτές προϋποθέσεις.


Η legacy θεωρείται αυτόματα και flag carrier?
 
Είτε είναι ή δεν είναι flag carrier λίγο ενδιαφέρει τον επιβάτη (όπως πολύ σωστά έγραψε και ο φίλος 6circles). Τον Έλληνα όμως φορολογούμενο τον αφορά η κάθε είδους παροχή (φανερή ή κρυφή) και ιδιαίτερα πόσο χρεώνονται οι κάθε είδους Κυβερνητικές αποστολές. Η χορηγία είναι θεμιτή η κάτω από το τραπέζι επιδότηση όμως όχι. Προφανώς η πλειοψηφία των μετόχων δεν το γνωρίζει (οι βασικοί όμως μεγαλομέτοχοι το γνωρίζουν). Ξέρω κάποιος (ένας-δύο) θα πεταχτούν να με σχολιάσουν και να υποστηρίξουν τα συμφέροντα κάποιας εταιρείας, εξάλλου αυτό γίνεται κάθε φορά που αναφέρεται στο παρών κάτι διαφορετικό. Αυτός ο ένας θεωρεί τον εαυτό του παντογνώστη και θέλει να έχει τον τελευταίο λόγο. Δεν αναφέρω το όνομά του διότι θα εμφανιστεί μόνος του.
 
Έχει κάποια ουσιαστική σημασία αν είναι flag carrier η Aegean ή αν μπορεί να είναι ταυτόχρονα και η SkyExpress?

Πως αλλάζει η αεροπορική μας πραγματικότητα με αυτή την κουβέντα; Ποιο είναι το απτό όφελος από τον αν έχουμε ή δεν έχουμε flag carrier; Κερδίζουμε πιο φθηνά εισιτήρια; Εμπλουτίζουμε τις αεροπορικές μας γνώσεις; Βελτιώνουμε την αεροπορική μας παιδεία; Μαθαίνουμε κάτι πραγματικά καινούργιο;
Με όλο μου τον σεβασμό, αυτό πρέπει να είναι το πιο ανούσιο νήμα του φόρουμ αυτή την στιγμή.:deadthread:
Βγήκε out of context γιατί στο νήμα long haul για Aegean, άκουσα από παριστάμενο στο Farnborough στο περίπτερο της Airbus να λέει για παραγγελία από Νοτιοανατολική Ευρώπη από non flag carrier.
 
H κουβέντα ξεκίνησε για μια φήμη για κάποιο "οχι flag carrier" που παρήγγειλε κατι widebodies.
Και πηγε στο αν αυτη μπορει να ειναι η aegean ή οχι.
Και ρώτησα (και σορρυ κιόλας αν δεν αφορα το μεσο επιβάτη και το φόρουμ και δεν ξερω τι αλλο) πως ορίζεται ο flag carrier.
Καταλήγω μετα την ολη κουβεντα οτι είναι κατι που παλια ειχε νόημα, ενω τώρα στις απελευθερωμένες (και σε μεγαλο βαθμο ιδιωτικές) αγορές/χώρες ειναι λιγο ασαφής ο ορισμός, οποτε δεν σημαινει και πολλα πραγαμτα περα απο το μαρκετινγκ.
Μπορεί να ειναι η πιο μεγάλη αεροπορικη αλλα στην ιρλανδία ειναι η aer lingus και όχι η ryanair
Μπορει να ειναι αυτη με τα εθνικά σύμβολα/χρώματα αλλα στη ελλαδα δεν ηταν ποτε η Ellinair.
Μπορει να ειναι η πιο παλιά εταιρία αλλα στην ιταλια μοιαζει να είναι η ITA (est 2020) και όχι η Air Dolomiti (est 1989).
και φανταζομαι μπορει να βρεθουν και αλλα παραδειγματα.
 
τι ακριβώς σημαίνει Flag carrier?
γιατι η wikipedia λεει "A flag carrier is a transport company, such as an airline or shipping company, that, being locally registered in a given sovereign state, enjoys preferential rights or privileges accorded by the government for international operations."

O παραπανω ορισμος των flag carriers ερχεται και απο μια αλλη εποχη, και ισως απο ενα αλλο γεωγραφικο περιβαλλον που δεν μας αφορα και τοσο, οταν η καθε χωρα ειχε τον δικο της αερομεταφορεα, και εκανε διακρατικες συμφωνιες με τις αλλες (τριτες) χωρες που οριζαν σαφως τις αεροπορικες συχνοτητες μεταξυ τους, για τους εθνικους τους αερομεταφορεις.
Εντος του Κοινου Ευρωπαικου Εναεριου Χωρου νομιζω λιγη σημασια εχει πλεον η εννοια του "εθνικου αερομεταφορεα", τα τελευταια 20-25χρονια.
 
Top