Re: Συνεργασία Αιγαίου - Ολυμπιακής?
Angel,
Συμφωνω με τα του επιχειρηματικου περιβαλοντος στην Ελλαδα, ειδικα αυτες τις μερες, οπως και συμφωνω με την ιστορικη αναδρομη ( αν μου επιτρεπεις να την ονομασω ετσι), της Αιγαιου και για τα βηματα που εκανε.
Ομως ανεφερες πωσ και αλλοι εχουν γμωριμιες κλπ.
Τα τελευταια χρονια της ΝΔ ειδαμε μια μεγαλη αναπτυξη της ΑΕΕ , που δεν την δικαιολογουσε καμια προβλεψη που περιλαμβανε και μια αλλη ιδιου μεγεθους αεροπορικη εταιρεια. Νομιζω πως θα συμφωνεις σε αυτο. Αλλωστε, ποιο ειναι το επιχειρημα για την συγχωνευση σημερα? Οτι δεν χωρανε δυο "μεγαλες" εταιρειες ατην Ελλαδα. Τοτε γιατι τις φτιαξανε? Και η ερωτηση ειναι και για την ΟΑ και για την ΑΕΕ.
Ενταξει, μπορουμε να πουμε οτι με την ΟΑ καποιος αποφασησε να ξοδεψη χρηματα, για οτιδηποτε νομιζε σωστο, η το ειδε σαν μια ευκαιρεια ευκολου κερδους ( εστω και αμφιβολου).
Αλλα η συστηματικη αναπτυξη της Αιγαιου, παραλληλα με την συστηματικη εξαφανηση της ΟΑ , ειδικα την περιοδο της ΝΔ με τις γνωστες πολιτικο - επιχειρηματικες διασυνδεσεις, και με παρεμβασεις "καλυψης" απο αλλους οικονομικους παραγοντες, εφερε τηυν κατασταση εδω που ειναι σημερα.
Ξερεις, εχω ξαναγραψει οτι η ΑΕΕ δεν χρειαζεται την συγχωνευση, γιατι εφτασε σε ενα σημειο ( οπως εφτασε), που δεν χρειαζεται την ΟΑ πλεον για να παει ακομα παρα περα. Χρειαζεται ομως να μαθει η Αιγαιου να συναγωνιζεται πραγματικα, και οχι να κοιταζει για μονοπωλιακες καταστασεις. Πρεπει να σφιχτουν λιγακι εαν μου επιτρεπεις, και να παιξουν σωστα, γιατι τα μονοπωλια δεν κρατανε. Πολυ φοβαμε, οτι το εγχειρημα αυτο, δεν θα παει καλα, γιατι η ΟΑ μπαινει σε αυτο το σχημα με ενα σωρο προβληματα, και η καποια υγειης κατασταση στην Αιγαιου δεν θα μπορεσει να την διορθωση. Αλλα μπορουμε να πουμε πολλα για αυτο και το πωσ θα εξελιχθει αλλη φορα. Θα πρεπει να μελετησουμε και την αποφαση γιατι το ΝΑΙ δεν ειναι αρκετο, ο διαβολος κρυβεται στις λεπτομερειες τησ αναμενομενης αποφασης. Θα ειναι καθοριστικο για την πορεια του μονοπολειου που ΛΑΝΘΑΣΜΕΝΑ κατα την ταπεινη μου γνωμη, επιδειωκει ακομη η ΑΕΕ εδω και για παρα πολλα χρονια. Ηταν πολυ κοντα μεχρι που ηρθε ο Βγενοπουλος, αλλα ειναι και πολυ κοντα τωρα παλι, αλλα θα υπαρχουν οροι που θα καθορισουν πολλα.
Εχουν κλειδωσει σε αυτο το μοντελο δογματικα θα μπορουσα να πω, φαινεται οτι το θεωρουν σαν καποιο βραβειο αν θες, και εφτασαν εκει με την βοηθεια των πολιτικων φιλων εντος και εκτος, δεν εφτασαν εδω με προσφυγες αλλων εναντιον τους για μονοπωλιακες τακτικες , επιδοτησεις κλπ. Αυτο ειναι το περιβαλλον το οποιο εννοω. Αυτος ο δογματισμος για την δημιουργια μονοπωλειου σωνει και καλα, δεν ειναι καθολου βιωσιμος, οπως ολοι οι δογματισμοι στην οικονομια και στο επιχειρειν, διαφωνεις?
Ομως πολυ φοβαμε, οτι σε λιγους μηνες, θα διαβαζουμε για μονοπωλιακες πρακτικες του νεου σχηματος με αγωγες κλπ, και αυτο θα ερχεται απο κυκλους με βαθιες τσεπες, οχι κατ΄αναγκη απο Ελλαδα ( δεν υπαρχει αυτη η δυνατοτητα τωρα, εαν υπαρξει ποτε).
Το περιβαλον εχει ευνοησει ( και προωθησει μπορω να πω με τις πολιτικες του), την Αιγαιου και τα σχεδια της λοιπον, τα μεγιστα , μεχρι στιγμης.
Θα δουμε αργοτερα εαν μπορουν χειριστουν την καινουργια κατασταση, με αυτους να ειναι το μονοπωλειο πλεον αλλα και ο στοχος αλλων.