Εξαγορά της Olympic Air από την Aegean

Re: Συνεργασία Αιγαίου - Ολυμπιακής?

Μη φαντάζεσαι ότι αν υπάρξει συγχώνευση θα αλλάξει το πρόγραμμα από τη μια στιγμή στην άλλη.
Αν η συγχώνευση εγκριθεί πχ μέχρι το τέλος Δεκεμβρίου (υποθετικά μιλάω), μάλλον δε θα αλλάξει τίποτα απολύτως στο χειμερινό πρόγραμμα και ο στόχος τους θα είναι ένα πλήρως ενοποιημένο θερινό. Άρα τουλάχιστον μέχρι τέλη Μαρτίου δεν επηρεάζεται τίποτα.
 
Re: Συνεργασία Αιγαίου - Ολυμπιακής?

Έχω μόνο μία απλή ερώτηση, αν μπορεί να βοηθήσει κάποιος....

Γιατί αναλαμβάνει το Hadling της Α3 σε Ρόδο και Κέρκυρα η Swissport και οχι η Olympic Handling????
Μήπως δεν πάει κατι καλά με την συγχώνευση????
 
Re: Συνεργασία Αιγαίου - Ολυμπιακής?

lewton":6844byzj said:
Μη φαντάζεσαι ότι αν υπάρξει συγχώνευση θα αλλάξει το πρόγραμμα από τη μια στιγμή στην άλλη.
Αν η συγχώνευση εγκριθεί πχ μέχρι το τέλος Δεκεμβρίου (υποθετικά μιλάω), μάλλον δε θα αλλάξει τίποτα απολύτως στο χειμερινό πρόγραμμα και ο στόχος τους θα είναι ένα πλήρως ενοποιημένο θερινό. Άρα τουλάχιστον μέχρι τέλη Μαρτίου δεν επηρεάζεται τίποτα.


Η απόφαση θα πάει για Ιανουάριο....
 
Re: Συνεργασία Αιγαίου - Ολυμπιακής?

Από τι γνωρίζω 9 Δεκεμβρίου είναι να δοθεί η έγκριση.
 
Re: Συνεργασία Αιγαίου - Ολυμπιακής?

andreas-cyprus":3a27fu41 said:
Έλαβα σήμερα ένα email από την Aegean το οποίο φαντάζομαι θα έλαβαν πολλά μέλη του φόρουμ. Έχει να κάνει με προσφορές πτήσεων εσωτερικού, οι οποίες θα πραγματοποιηθούν από 01/11/2010 μέχρι 20/03/2011. Αυτό σημαίνει ότι δεν θα υπάρξει κάποια συγχώνευση μέχρι τον Απρίλιο;
Ας δοθεί επίσημα η έγκριση και όλα γίνονται.
Εδώ στην παλιά ΟΑ έκοβαν εισιτήρια με ημερομηνίες που θα λειτουργούσε η νέα.
 
Re: Συνεργασία Αιγαίου - Ολυμπιακής?

Κάποια στοιχεία από την ευθυγράμμιση των δρομολογίων ΟΑ/Α3 για την επικείμενη χειμερινή σεζόν 2010-11. Η σύγκριση έγινε με βάση την αντίστοιχη χειμερινή περσινή περίοδο. Τα στοιχεία είναι κατά το δυνατόν ακριβή (πέρσι η ΟΑ είχε διάφορες αλλαγές κατά τη διάρκεια της σεζόν, όσο έρχονταν αεροσκάφη, έγιναν οι αναγκαίες προσεγγίσεις).
Η πρώτη στήλη δείχνει το δρομολόγιο από Αθήνα (όπου αναφέρεται SKG-XXX υπονοούνται τα της Θεσσαλονίκης), η δεύτερη δείχνει τις εβδομαδιαίες συχνότητες που κόπηκαν, η τρίτη το ποσοστό των θέσεων που μειώθηκαν και η τέταρτη και πέμπτη το ποσοστό των προσφερόμενων θέσεων ανά εταιρεία.

Ενδιαφέρον στοιχείο είναι πως στα δρομολόγια εσωτερικού, υπάρχει μία περίεργη ισορροπία στη μοιρασιά. Τα νούμερα μου έδωσαν ~39000 θέσεις/εβδομάδα για την Α3 και ~33000 για την ΟΑ (πάντα φυσικά με αποκλίσεις και πιθανά σφάλματα).

Στα δρομολόγια εξωτερικού (προσοχή πως αναφερόμαστε μόνο στα [μέχρι πέρυσι] κοινά των δύο εταιρειών - έχω παραλείψει CAI/IST τα οποία δεν είχαν αλλαγές), υπάρχει και πάλι μια ισορροπία στις προσφερόμενες θέσεις / εβδομάδα (~14200 για την Α3 και ~15000 για την ΟΑ, φυσικά με περιθώρια σφάλματος).
 

Attachments

  • OA-A3-DOMESTIC-2010-11.jpg
    OA-A3-DOMESTIC-2010-11.jpg
    225 KB · Προβολές: 1.065
  • OA-A3-INTERNATIONAL-2010-11.jpg
    OA-A3-INTERNATIONAL-2010-11.jpg
    148,2 KB · Προβολές: 1.109
Re: Συνεργασία Αιγαίου - Ολυμπιακής?

Πάει για τον Ιανουάριου του 2011 η απόφαση της Ευρωπαικής επιτροπής ανταγωνισμού καθώς η απόφαση είναι πολύ δύσκολή γιατί οι 2 εταιρίες έχουν σχεδόν το σύνολο των εσωτερικών δρομολογίων.

“The second-phase investigation is under way and the final decision is planned for January 2011. The big difficulty here is that the two companies hold almost all the domestic market in Greece,” Commissioner Joaquin Almunia said in a speech in Brussels.

“It is worth noting that one of the only two mergers that the Commission blocked under Nelly Kroes΄s mandate was the Air Lingus-Ryanair case, which had some similarities with this one,” he added.

The commission typically defers deadlines when companies offer to take steps that would ease concerns.

http://english.capital.gr/News.asp?id=1070737

Δηλαδή τι βήματα θα κάνουν για να τους διευκολύνουν και να διώξουν τις υποψίες οτι θα υπάρχει μονοπώλιο στα δρομολόγια εσωτερικού; Θα δώσουν καμια επιδότηση στην Easyjet να έρθει να πετάει; (Αλλο που δεν θέλει!)
 
Re: Συνεργασία Αιγαίου - Ολυμπιακής?

MerNion":21th7ojy said:
Δηλαδή τι βήματα θα κάνουν για να τους διευκολύνουν και να διώξουν τις υποψίες οτι θα υπάρχει μονοπώλιο στα δρομολόγια εσωτερικού; Θα δώσουν καμια επιδότηση στην Easyjet να έρθει να πετάει; (Αλλο που δεν θέλει!)

Επιδότηση στην Εύκολη μπορεί να μήν δώσουν,αλλά διευκολύνσεις στην Ταχεία τού Ουρανού ώστε να πάρη ένα μερίδιο από τά εσωτερικά φιλέτα και έτσι να πούν ότι "κύριοι ιδού,δέν είμαστε μόνο εμείς στην Ελλάδα,υπάρχει και άλλη εταιρεία,άσχετη μ'εμάς,που κάμνει τά ίδια δρομολόγια σε άλλες ώρες και με άλλες τιμές κι'έτσι έχει ο καταναλωτής ευκολία επιλογής ή μ'εμάς ή με τον Μινώταυρο".

Και μήν μού πήτε "ποιός θα πηγαίνη με τά πραπράκια τής Ταχείας;" γιατί και τα Dash8 τής μέλλουσας συγχωνευμένης πραπράκια είναι....
 
Re: Συνεργασία Αιγαίου - Ολυμπιακής?

Ψωμί υπάρχει και για τις δύο αλλα και για τις υπόλοιπες .Αυτό που χρειαζεται είναι επιχειριματικότιτα,έρευνα αγοράς,και διαφοροποίηση
Λόγο του γεγονότος οτι δεν τα έχουν αυτά δεν σιμαίνει οτι θα πρέπει να παραβιαστεί το κοινοτικό δίκαιο και οι θεσμοί της ΕΕ.
 
Top