Re: Συνεργασία Αιγαίου - Ολυμπιακής?
αυτό είναι επιχείρημα υπέρ της συγχώνευσης και όχι κατά. αν δεν μπορεί να ανταγωνιστεί η νέα ενιαία εταιρία που θεωρητικά θα είναι πιο ισχυρή πως θα τους ανταγωνιστούν οι δύο ξεχωριστές εταιρίες? και ειδικά η νέα ΟΑ η οποία σε 9 μήνες λειτουργίας από τον νέο ιδιοκτήτη έχει ζημιές γύρω στα 160εκ.??
NFEEFE":1aksk4ic said:ΑΝ ομως τελικα ερθει μια απο τις δυο, η και οι δυο, η νεα εταιρια θα εχει πολυ δυσκολο εργο, γιατι θα πρεπει η να χαμηλωσει τη ποιοτητα, η να πουλαει στο κοστος...Επισης οι γραμμες που θα ερθει ο Ιρλανδος η τελος παντων οποιος ερθει θα ειναι μετρημενες...Θα χτυπησει τα φιλετα (οχι SKG-HER,αλλα ATH-SKG, ATH-HER) και παει λεγοντας..Αυτο να δεις ποσο θα καταστρεψει τη νεα εταιρια, καθως αυτα τα δρομολογια στηριζουν αλλα με μεγαλυτερο ανταγωνισμο.
Πως θα ζησει λοιπον η νεα εταιρια? Μονο με τα codeshare της *Α δε γινεται νομιζω...
αυτό είναι επιχείρημα υπέρ της συγχώνευσης και όχι κατά. αν δεν μπορεί να ανταγωνιστεί η νέα ενιαία εταιρία που θεωρητικά θα είναι πιο ισχυρή πως θα τους ανταγωνιστούν οι δύο ξεχωριστές εταιρίες? και ειδικά η νέα ΟΑ η οποία σε 9 μήνες λειτουργίας από τον νέο ιδιοκτήτη έχει ζημιές γύρω στα 160εκ.??