satcorfu
Business-Class-Member
Re: Συνεργασία Αιγαίου - Ολυμπιακής?
@computerise
εδώ έχουμε μια αντίφαση ! κάποιος κάνει ΣΟΒΑΡΗ επένδυση και μετά απο 6 μήνες οι συνθήκες άλλαξαν... τί άλλαξε ? η κίνηση περίπου ίδια είναι, το καύσιμο δεν αυξήθηκε... άρα είτε δεν είναι σοβαρή επένδυση, σοβαρός επιχειρηματίας, είτε αυτό ήταν προσχεδιασμένο...έχω την εντύπωση οτι και οι 2 εταιρείες προσπαθούν να βγάλουν μια εικόνα αναπάντεχης ζημίας, ώστε να περάσουν πιο εύκολα τη συγχώνευση...
αν η ζημιά προήλθε απο τον δήθεν ανταγωνισμό των 2 εταιρειών, που διέθεταν φτηνά εισιτήρια για κάποιο διάστημα,η Aegean επέκτεινε τα δρομολόγιά της κλπ κλπ, μήπως αυτά έγιναν στο "πόδι" ? δεν υπήρξαν πριν μελέτες για κάθε τέτοια κίνηση ? που είναι οι σοβαροί επιχειρηματίες ?
μερικοί, δυστυχώς νέοι στην ηλικία, δεν έχουν καταλάβει - και δυστυχώς ΘΑ το καταλάβουν με τον σκληρό τρόπο- οτι το μοντέλο του καπιταλισμού που ακολουθείται στη χώρα μας είναι μπάσταρδο απο όλες τις πλευρές, δεν ακολουθείται κανένας κανόνας, ενώ ο στοιχειώδης κρατικός έλεγχος δεν υφίσταται... στην πατρίδα του καπιταλισμού, τις ΗΠΑ υπάρχει σαφώς μεγαλύτερος κρατικός έλεγχος σε τέτοια θέματα. Βαράμε το σοσιαλισμό, λές και είναι μίασμα, ενώ και εδώ εφαρμόστηκε μπάσταρδο μοντέλο με τη πιο χυδαία λαϊκίστικη( αυτός ο όρος άλλαξε νόημα) μορφή του, που επέπλευσαν οι φελλοί !!
OXI, φίλε μου δεν το καταλαβαίνω... απάντησε μου εσύ που τα ξέρεις αυτά !! γιατί τότε πήρε ο "σοβαρός" Βγενόπουλος την ΟΑ, δεν πέρασε δα και τόσο διάστημα που να αλλάξουν τα δεδομένα προς το χειρότερο ώστε να παίρνει άφεση αμαρτιών, για την εικόνα που πλασάρει τώρα περί ζημιών. Μέσα σε 7-8 μήνες απο το ξεπούλημα και τα μεγαλόπνοα σχέδια, εμφανίζει άλλη εικόνα, ΑΡΑ επανέρχομαι στη θέση που είχα διατυπώσει και σε προηγούμενο Post : αυτό που βλέπουμε τώρα ήταν προσχεδιασμένο, με μοναδικό στόχο να περάσει η ΟΑ στον Βασιλάκη, κάτι που δεν θα ήταν εύκολο απο την αρχή.. Βγενόπουλος σε ρόλο μεσάζοντα και πάλι !!!
Αν τελικά η ΕΕ δεν εγκρίνει τη συγχώνευση, θα ρίξουμε το φταίξιμο στην επιτροπή ανταγωνισμού για τους εργαζόμενους που δεν θα ξέρουν τι να κάνουν? ή θα τους πεί κανείς : "tough luck" ψάξτε αλλού, αφού είσαστε ηλίθιοι και πιστέψατε τον "Ελλάδα ψηλά" !!!
@gmmour
και όμως είναι !!! το γράφει και το Σύνταγμα !!! αλίμονο άν το κράτος δεν μεριμνούσε για την εργασία του πολίτη...δεν υπάρχουν κανόνες ?? αν πραγματικά το πιστεύεις αυτό , ειλικρινά λυπάμαι... εκτός αν είσαι όντως βολεμένος απο τον μπαμπά και το παίζεις υπεράνω.. αλλιώς κάνε μια βόλτα στη Βόρεια Ελλάδα και πήγαινε να υποστηρίξεις την άποψη αυτή !!!
@computerise
έχουμε μια εταιρία, ένα μαγαζί, μια επιχείρηση που κάνει μια σοβαρή επένδυση... ο επιχειρηματίας ξοδεύει ένα σοβαρό ποσό για την υλοποίηση της, προσλαμβάνει κόσμο, επενδύει σε υλικοτεχνική υποδομή... αυτό το μαγαζί, η εταιρία, η επιχείρηση μετά από έξη μήνες ένα χρόνο αρχίζει να μπάζει, να μπαίνει μέσα... ο επιχειρηματίας χάνει ένα σοβαρό ποσό και βλέπει πως οι συνθήκες άλλαξαν και τα πράγματα δεν πηγαίνουν όπως τα υπολόγιζε...
εδώ έχουμε μια αντίφαση ! κάποιος κάνει ΣΟΒΑΡΗ επένδυση και μετά απο 6 μήνες οι συνθήκες άλλαξαν... τί άλλαξε ? η κίνηση περίπου ίδια είναι, το καύσιμο δεν αυξήθηκε... άρα είτε δεν είναι σοβαρή επένδυση, σοβαρός επιχειρηματίας, είτε αυτό ήταν προσχεδιασμένο...έχω την εντύπωση οτι και οι 2 εταιρείες προσπαθούν να βγάλουν μια εικόνα αναπάντεχης ζημίας, ώστε να περάσουν πιο εύκολα τη συγχώνευση...
αν η ζημιά προήλθε απο τον δήθεν ανταγωνισμό των 2 εταιρειών, που διέθεταν φτηνά εισιτήρια για κάποιο διάστημα,η Aegean επέκτεινε τα δρομολόγιά της κλπ κλπ, μήπως αυτά έγιναν στο "πόδι" ? δεν υπήρξαν πριν μελέτες για κάθε τέτοια κίνηση ? που είναι οι σοβαροί επιχειρηματίες ?
μερικοί, δυστυχώς νέοι στην ηλικία, δεν έχουν καταλάβει - και δυστυχώς ΘΑ το καταλάβουν με τον σκληρό τρόπο- οτι το μοντέλο του καπιταλισμού που ακολουθείται στη χώρα μας είναι μπάσταρδο απο όλες τις πλευρές, δεν ακολουθείται κανένας κανόνας, ενώ ο στοιχειώδης κρατικός έλεγχος δεν υφίσταται... στην πατρίδα του καπιταλισμού, τις ΗΠΑ υπάρχει σαφώς μεγαλύτερος κρατικός έλεγχος σε τέτοια θέματα. Βαράμε το σοσιαλισμό, λές και είναι μίασμα, ενώ και εδώ εφαρμόστηκε μπάσταρδο μοντέλο με τη πιο χυδαία λαϊκίστικη( αυτός ο όρος άλλαξε νόημα) μορφή του, που επέπλευσαν οι φελλοί !!
το μαγαζί λέμε πάει κατά διαόλου, μπαίνει μέσα και εσεις μιλάτε ότι ο Βγενόπουλος και κάθε Βγενόπουλος θα γράφει ζημιές και θα συντηρεί μια πεθαμένη επιχείρηση μη και τον πούνε κυνικό... το καλύτερο κάνει... αν γίνει η συγχώνευση δεν θα χάσει την δουλεία του όλος ο κόσμος ενώ αν μπει λουκέτο θα μείνουν όλοι στο δρόμο... τι διάολο δεν το καταλαβαίνετε?
OXI, φίλε μου δεν το καταλαβαίνω... απάντησε μου εσύ που τα ξέρεις αυτά !! γιατί τότε πήρε ο "σοβαρός" Βγενόπουλος την ΟΑ, δεν πέρασε δα και τόσο διάστημα που να αλλάξουν τα δεδομένα προς το χειρότερο ώστε να παίρνει άφεση αμαρτιών, για την εικόνα που πλασάρει τώρα περί ζημιών. Μέσα σε 7-8 μήνες απο το ξεπούλημα και τα μεγαλόπνοα σχέδια, εμφανίζει άλλη εικόνα, ΑΡΑ επανέρχομαι στη θέση που είχα διατυπώσει και σε προηγούμενο Post : αυτό που βλέπουμε τώρα ήταν προσχεδιασμένο, με μοναδικό στόχο να περάσει η ΟΑ στον Βασιλάκη, κάτι που δεν θα ήταν εύκολο απο την αρχή.. Βγενόπουλος σε ρόλο μεσάζοντα και πάλι !!!
Αν τελικά η ΕΕ δεν εγκρίνει τη συγχώνευση, θα ρίξουμε το φταίξιμο στην επιτροπή ανταγωνισμού για τους εργαζόμενους που δεν θα ξέρουν τι να κάνουν? ή θα τους πεί κανείς : "tough luck" ψάξτε αλλού, αφού είσαστε ηλίθιοι και πιστέψατε τον "Ελλάδα ψηλά" !!!
@gmmour
Δεν είναι δουλειά ούτε του κράτους, ούτε της κοινωνίας, ούτε του κάθε πολίτη χωριστά, να μεριμνά για την πολιτική και τις θέσεις εργασίας στις ιδιωτικές επιχειρήσεις.
και όμως είναι !!! το γράφει και το Σύνταγμα !!! αλίμονο άν το κράτος δεν μεριμνούσε για την εργασία του πολίτη...δεν υπάρχουν κανόνες ?? αν πραγματικά το πιστεύεις αυτό , ειλικρινά λυπάμαι... εκτός αν είσαι όντως βολεμένος απο τον μπαμπά και το παίζεις υπεράνω.. αλλιώς κάνε μια βόλτα στη Βόρεια Ελλάδα και πήγαινε να υποστηρίξεις την άποψη αυτή !!!