Εξαγορά της Olympic Air από την Aegean

Re: Συνεργασία Αιγαίου - Ολυμπιακής?

Αλλο και τουτο.... :shock:
Υπαρχει τετοια περιπτωση??? Μου φαινεται αδιανοητο αυτο!! Ο μεν κ. Βγενοπουλος ενδιαφεροταν για την "Ολυμπιακη των Ελληνων" και ο κ. Βασιλακης ηθελε επισης το ονομα Ολυμπιακη οπως ειχε δειξει και ο ιδιος και με τη προσφορα για την εξαγορα της πΟΑ αλλα και σε καθε του συνεντευξη.. Δεν μπορω να κατανοησω την αλλαγη στη σταση τους αν οντως ισχυει οτι μας εγραψες.
 
Re: Συνεργασία Αιγαίου - Ολυμπιακής?

NFEEFE":2b82kkpd said:
Ο μεν κ. Βγενοπουλος ενδιαφεροταν για την "Ολυμπιακη των Ελληνων" και ο κ. Βασιλακης ηθελε επισης το ονομα Ολυμπιακη .

Τα ψεύτικα τα λόγια, τα μεγάλα... Να τη χαίρονται, όπως κι αν τη λένε.
 
Re: Συνεργασία Αιγαίου - Ολυμπιακής?

Mike_":3j02l5zg said:
Η νέα εταιρία, εφόσον η συγχώνευση πάρει το πράσινο φως από Ε.Ε. θα λέγεται...

Aegean Airlines.
Το "εφόσον" που χρησιμοποιείς ουσιαστικά παραπέμπει σε συζητήσεις και έρευνες εντός Ελλάδας. Αυτές γίνονται να υποθέσω εντός ΚΑΙ των 2 εταιρειών, ή αφορούν μόνο στην μεγαλύτερη σε μέγεθος Αιγαίου;

Το ίδιο συμπέρασμα αν θυμάμαι καλά αναφερόταν και στο προηγούμενο τεύχος του RBF, οπότε δε νομίζω πως βρισκόμαστε προ εκπλήξεως. Άλλωστε πιέσεις υποθέτω θα ασκούνται και από ισχυρότερα μέλη της Star Alliance, αφού η επίπτωση/εντύπωση του ονόματος του εκάστοτε συνεργάτη, επηρρεάζει και τις δικές τους πωλήσεις.
 
Re: Συνεργασία Αιγαίου - Ολυμπιακής?

Προσωπικα, ετσι και μεινει το ονομα ΕΤΖΗΑΝ, εγω θα την μποϋκοταρω δια παντος, ανεξαρτητως αν ειναι η μονη επιλογη η οχι.
 
Re: Συνεργασία Αιγαίου - Ολυμπιακής?

Aγαπητά μέλη, το πρόσφατο παράδειγμα της νέας UNITED με το livery της CONTINENTAL είναι μία περίπτωση που θα μελετηθεί φαντάζομαι. Άλλωστε όλοι τα logo και τα ονόματα κυνηγούσαν. :rolleyes: Εδώ υπάρχει η λεγόμενη κίνηση του ανταγωνισμού "αποκτώ και εξαφανίζω" που επιτρέπει σε μία εταιρεία να παραμείνει ο δυνατός παίχτης σε κλίμακα μικρούς ανταγωνιστικού περιβάλλοντος (βλέπε ελληνική αεροπορική αγορά). Ίσως τελικά να υπήρχε και αυτό από πίσω. Το να πιστεύεις πάντως πως επιχειρηματικά συμφέροντα στυλ Βγενόπουλου, που η μόνη τους μέριμνα είναι η μεγιστοποίηση της κλίμακας αξίας με εστίαση σε έλεγχο με δυνητικά κέρδη, παραείναι αφελές. Όλοι περιμέναμε να δούμε που θα το πάει, αλλά βλέπετε ότι και η αεροπορία είναι σαν το ποδόσφαιρο.
Δεν θα ξαφνιαστώ εάν δω τη νέα Αιγαίου να έχει τους κύκλους για σήμα/logo της. Δεν μας πέφτει και λόγος στην τελική. Δική τους είναι, ό,τι θένε κάνουν. Να τις χαίρονται και να τους χαιρόμαστε. Ας είναι καλά η Λουφτχάνσα και η ΤΗΥ. Για την ενδοχώρα υπάρχει η ΑΝΕΚ και τα ΚΤΕΛ.

δικός σας
 
Re: Συνεργασία Αιγαίου - Ολυμπιακής?

Πραγμάτικά δεν καταλαβαίνω προς τι τόση απαξίωση, θυμός και υστερίες μπροστά στο ενδεχόμενο το branding της νέας εταιρίας να βασιστεί στο όνομα της A3.
Έχεις μήπως κάποιος, από όλους όσοι αντιτίθενται σε αυτό το ενδεχόμενο, προσωπικές απώλειες από το rebranding ή σκέφτεστε σα μεγαλοπατριώτες και βιώνετε τεράστια απώλεια που θα χαθεί (αν χαθεί) το όνομα του πάλαι ποτέ εθνικού αερομεταφορέα;
 
Re: Συνεργασία Αιγαίου - Ολυμπιακής?

ToSofoPaidi":n0ymncn9 said:
Mike_":n0ymncn9 said:
Η νέα εταιρία, εφόσον η συγχώνευση πάρει το πράσινο φως από Ε.Ε. θα λέγεται...

Aegean Airlines.
Το "εφόσον" που χρησιμοποιείς ουσιαστικά παραπέμπει σε συζητήσεις και έρευνες εντός Ελλάδας. Αυτές γίνονται να υποθέσω εντός ΚΑΙ των 2 εταιρειών, ή αφορούν μόνο στην μεγαλύτερη σε μέγεθος Αιγαίου;

Το ίδιο συμπέρασμα αν θυμάμαι καλά αναφερόταν και στο προηγούμενο τεύχος του RBF, οπότε δε νομίζω πως βρισκόμαστε προ εκπλήξεως. Άλλωστε πιέσεις υποθέτω θα ασκούνται και από ισχυρότερα μέλη της Star Alliance, αφού η επίπτωση/εντύπωση του ονόματος του εκάστοτε συνεργάτη, επηρρεάζει και τις δικές τους πωλήσεις.

Αφορά σε συζητήσεις κορυφαίων στελεχών της Aegean. Προσπαθώ να το διασταυρώσω και από "εξωτερικές" πηγές. Λέω ό,τι γνωρίζω αυτή την στιγμή, ύστερα από συζητήσεις που είχα. Οι έρευνες γνώμης είναι πραγματικές, και έχουν γίνει ήδη 2. Η απόφαση για το όνομα, προφανώς δεν είναι τελική, αλλά προς αυτή την κατεύθυνση δείχνουν οι έρευνες και το τι λένε κορυφαία στελέχη. Υπόσχομαι περισσότερα νέα σύντομα... ελπίζω.
 
Re: Συνεργασία Αιγαίου - Ολυμπιακής?

STAVROS_ATH":3o0cycw4 said:
Πραγμάτικά δεν καταλαβαίνω προς τι τόση απαξίωση, θυμός και υστερίες μπροστά στο ενδεχόμενο το branding της νέας εταιρίας να βασιστεί στο όνομα της A3.
Έχεις μήπως κάποιος, από όλους όσοι αντιτίθενται σε αυτό το ενδεχόμενο, προσωπικές απώλειες από το rebranding ή σκέφτεστε σα μεγαλοπατριώτες και βιώνετε τεράστια απώλεια που θα χαθεί (αν χαθεί) το όνομα του πάλαι ποτέ εθνικού αερομεταφορέα;

Eσενα σε πειραζε που υπαρχουν σταθμευμενα αεροπλανα σε ...αεροδρομιο, κουβεντα θ ανοιξουμε τωρα?

ΔΕ ΓΟΥΣΤΑΡΟΥΜΕ ΤΟ ΟΝΟΜΑ, ειναι απλο.
 
Re: Συνεργασία Αιγαίου - Ολυμπιακής?

STAVROS_ATH":1evqm7f8 said:
Έχεις μήπως κάποιος, από όλους όσοι αντιτίθενται σε αυτό το ενδεχόμενο, προσωπικές απώλειες από το rebranding ή σκέφτεστε σα μεγαλοπατριώτες και βιώνετε τεράστια απώλεια που θα χαθεί (αν χαθεί) το όνομα του πάλαι ποτέ εθνικού αερομεταφορέα;

Το όνομα είναι το τελευταίο που με απασχολεί προσωπικά. Χαμένοι βγαίνουμε όλοι, είτε την εταιρεία τη λένε Ολυμπιακή, είτε Αιγαίου, είτε Air Thodoras. Περίμενα περισσότερη συνέπεια από ένα νέο επιχειρηματία που μας έδωσε την εντύπωση ότι είχε business plan και πρόθεση να πάει μία ελληνική εταιρεία μπροστά, απέναντι σε μία αχόρταγη και μεγαλομανή Αιγαίου. Στην πορεία απέδειξε ότι εκφράσεις του τύπου "Το πάρτυ τελείωσε", "η Ελλάδα ψηλά" και άλλα τέτοια απεδείχθησαν κενά περιεχομένου και ουσίας. Αν κρίνω από την πορεία άλλων εταιρειών του Ομίλου, (πολύ πρόχειρα: α) το ξεπούλημα της Superfast σε Β. Θάλασσα και Βαλτική, β) τη συγχώνευση Δέλτα-Μεβγάλ, που είχαν κατηγορηθεί και για καρτέλ προηγουμένως, αν θυμάστε γ) την πώληση της Chipita, πρώην υπαγομένης στη Vivartia) απεδείχθη ότι ήταν απλά πολύ "επικοινωνιακός" και τίποτα περισσότερο από τον αεροπορικό ανταγωνιστή του. Έτσι κι αλλιώς, οι αεροπορικές μπίζνες δεν είναι σουπερμάρκετ για να έχεις τέτοια ποικιλία.

Κάποιοι καταλάβαμε ότι το Αθήνα-Θεσσαλονίκη ή Αλεξανδρούπολη ή Ρόδος ή Κέρκυρα (τα παραδείγματα είναι ανεξάντλητα -όσα σχεδόν και τα ελληνικά αεροδρόμια) με λιγότερα από €90 ανήκει πλέον στη σφαίρα της επιστημονικής φαντασίας αν δεν υπάρχουν προσφορές-κράχτες (και πάλι: 5.000 θέσεις με 39€ για ένα διάστημα 100 ημερών και άλλες 200.000 προσφερόμενες θέσεις με μέσο όρο ναύλου+φόρους €100, σιγά τα ωά). Και είναι τραγικό να μην έχεις άλλες αεροπορικές επιλογές.

Για το εξωτερικό δε με καίει και τόσο (αν και εκεί έχει αρχίσει να ανεβαίνει δραματικά ο μέσος όρος). Ας είναι καλά κάτι εταιρειούλες τύπου easyJet, Malev, Swiss, Turkish, Cyprus (ακόμα και σε Alitalia είμαι διατεθιμένος να μπω προκειμένου να μποϋκοτάρω το καρτέλ).
 
Re: Συνεργασία Αιγαίου - Ολυμπιακής?

Εγώ πάλι την απογοήτευση σας δεν την καταλαβαίνω... εμένα προσωπικά δεν με νοιάζει καθόλου τι έκανε και τι θα κάνει ο Βγενόπουλος... εκείνο που έπρεπε βασικά να γίνει έγινε... σα φορολογούμενος δεν θα πληρώνω πια την Ο.Α στην μορφή που ήταν και αυτό μου φτάνει... τώρα αν θα την πουλήσει, θα την τεμαχίσει ή θα την φάει λογαριασμός δικός του είναι... του έδωσε κανένας σας δανεικά και δεν το ξέρω?? οκ θα μου πείτε είναι ασυνεπής γιατί άλλα έλεγε και άλλα κάνει αλλά οι ρουφιάνες οι συνθήκες αλλάζουν και το γινάτι βγάζει μάτι... αν βλέπει ότι μπαίνει μέσα με τα τσαρούχια με ποιά λογική θα σταθεί σε αυτά που έλεγε και θα κρατήσει μια εταιρία που θα τον καταστρέψει οικονομικά... τα λεφτά αποφασίζουν αγαπητοί μου και κανένας άλλος... τα λόγια τα ωραία γίνονται φτερά στον άνεμο... κι εγώ είχα σχέδια για να ανοίξω μια αλυσίδα με μαγαζιά από Η/Υ αλλά η πραγματικότητα είναι πως παλεύω με νύχια και με δόντια να κρατήσω το μόνο που έχω...

Το πράμα δεν τσουλάει και οι δύο εταιρίες λογικότατα θα γίνουν μία... εγκριθεί δεν εγκριθεί η συγχώνευση μόνο μια εταιρία θα μείνει στην πιάτσα... η άλλη απλά θα βάλει λουκέτο... θα βρεθούν βέβαια κάποιοι που θα πουν μα καλά δεν θα ανεβούν τα εισιτήρια? Ε ναι θα ανεβούν αλλά τι πρέπει να κάνουμε δηλαδή, πρέπει να συντηρούνται δυο προβληματικές εταιρίες που σίγουρα αν συνεχίσουν έτσι θα φαλήρουν και οι δύο, για να πέσουν τα ναύλα? Αν πάλι τα ναύλα ανέβουν τόσο πολύ που καταντήσει αισχροκέρδεια τότε πάλι η αγορά θα δώσει μόνη της την λύση... ή θα ανοίξουν μικρές εταιρίες που θα χτυπήσουν μόνο τα δρομολόγια φιλέτα ή θα έρθει ο Ιρλανδός και ο Εγγλέζος και θα κόψουν στους δικούς μας τον αέρα μια και καλή... Οι λύσεις λοιπόν θα μπορούσαν να είναι δύο... ή μια μεγάλη και σοβαρή εταιρία ή μια επιδοτούμενη κρατική Ολυμπιακή που θα συσωρεύει ζημιές και θα την πληρώνουμε όλοι μας... επειδή για ευνόητους λόγους δεν γίνεται το δεύτερο πάρτε το πρώτο και ευχαριστημένοι να είστε... το σενάριο για δύο μεγάλες εταιρίες δεν υπάρχει περίπτωση να παίξει ποτέ στην Ελλάδα όσο και να φωνάζετε... Εδώ δεν σηκώνει δύο εταιρίες η αγορά της Γερμανίας και της Γαλλία και θα σηκώσει της Ελλάδας? Αν τώρα θίγεται η εθνική σας υπεριφάνεια ή αν δεν αντέχεται την πραγματικότητα τραβάτε μετανάστες στην Λαϊκή Δημοκρατία της Κορέας... εκει λειτουργεί με συνέπεια δρομολογίων και ασφάλειας η ηρωική Air Koryo και κανένα οικονομικό πρόβλημα δεν υπάρχει... Δοξάστε την...
 
Top