Etsi prepei na stithei i nea olympiaki - L.Kanellopoulos

  • Thread starter Thread starter alexander
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Loipon..Ksekiname

En merei sumfono kai me tous 2...alla exoume kai leme


Transit...me tin o.a????? Apo pou kai os pou? Diladi sorry alla poios tha paei apo pou...Pou me tin O.A? Stin australia sumfono ..exo dei apeirous na xrisimopoioun tin nuxterini ptisi tis o.a me teliko proorismo tis Australia...Sto oti i o.a einai i fthinoteri epilogi..ksanarotao.Pou??? JFK i delta exei prosfora 100 euro ligotera,i BA 20....Canada??Exei kaluteri timi i austrian kai i alitalia...Europi?? Pantou einai fthinoteres oi alles kai panta i alitalia....Apo LHR gia ATH??? I ba einai 70 euro fthinoteri alla akoma i O.A exei gemata aeroplana kai einai proti stin diadromi..

Milises gia HER...HER erxontai apo ATH 3 etairies.Xrisimopoio PANTA tin O.A giati pote den exoun oi aerosunodoi "ufaki" otan eisai 19 kai exeis business eisitirio.Eides oti kati mikro sou alazei teleios tin apopsi gia mia etairia??

Nai sumfono oti oi upalliloi ftaine se ena megalo pososto gia to oikonomiko provlima tis o.a alla outos i allos i o.a "travaei" provlimata tou parelthontos..giati TORA einai mia xara etairia.Alla den ftaine mono oi upalliloi alla kai to management kai i politikes igesies..Idios autes.Pos i O.A na exei kerdos otan metaferei cargo tsampa??Pos otan akuronei ptiseis giati kivernitika stelexi xreiazontai aeroplano gia tin metafora tous??

Auta....Aplos to telos iouniou plisiazei kai gia mia akomi fora allages den vlepoume
 
den gnorizo akribos tis times ama ksekinas to taksidi apo ellada gia europi.

auto pou mpro na po pantos einai oti i times tis OA ama ksekinas to taksidi sou apo germania gia ellada einai antagonistikes, kai polles fores einai i OA i ftinoteri apo oles tis alles.

propantos ama o telikos proorismos sou den einai i athina (ph. ego petao sinithos AXD kai RHO) tote i OA sou dini to isistirio esoterikou stin misi timi.
 
Το θέμα αυτό δε πρόκειται να το κλειδώσω (προς το παρών τουλάχιστον) και θα ήθελα να μην με αναγκάσετε με περαιτέρω πράξεις και λόγια να το κάνω. Γιατί, δε το έχω και πολύ να κλείσω και ολόκληρω το φόρουμ έστω και για μερικές μόνο μέρες :shock:

Δεν είναι δυνατόν να είμαστε 64 μέλη (από τα οποία δυστυχώς γράφουν μόνο πολύ λιγότερα) σε αυτό το φόρουμ και να μην μπορούμε να τα βγάλουμε πέρα. Ήμαρτον ρε φίλοι :!:

Καλά θα κάνετε να συναντηθείτε μια μέρα στο chat και να τα πείτε. Εδώ σε αυτό το θέμα θέλω να γυρίσουμε στην ΟΑ και τη ΝΟΑ όπως ήταν αρχικά χωρίς καβγάδες. Κανονίστε μέσω email η PM ημερομηνία και ώρα για chat για να τα πείτε και θα δείτε ότι τελικά δεν είναι όλα τόσο σκούρα όσο τα κάνατε να φαίνονται εδώ.

Είμαστε σε ένα δημόσιο φόρουμ και όλοι μπορούν να γράψουν την άποψή τους. Όμως πάντα με ηρεμία και προσοχή, χωρίς να πληγώνουν τον άλλο. Και γι΄ αυτό, όπως είπα, μπορούμε να συνεχίσουμε σε αυτό το topic από το post του dtrach :!:
 
nomizo omos, oti i kainouries low-cost eteries pou arhisan i tha arhisoun na petane pros ellada tha ginoun megalo problima gia tin OA (NOA)
 
Λοιπόν, έχουμε και λέμε, κατ’ αρχάς το θέμα μας είναι πως πρέπει να στηθεί η ΝΟΑ. Προσωπικά πιστεύω ότι η ΟΑ τα τελευταία χρόνια έχει κάνει μεγάλες προπάθειες με σκοπό τη βελτίωση και την αναβάθμιση του προϊόντος της και βρίσκεται σε καλό δρόμο. Αυτά που στις αρχές της δεκαετίας του '90 θεωρούντουσαν δεδομένα μειονεκτήματα, στις μέρες μας είναι πλέον μεμονωμένα περιστατικά. Ως παραδείγματα και μόνο θα αναφέρω ότι οι καθυστερήσεις έχουν ‘κοπεί’, το προσωπικό στην πλειοψηφία του είναι ευγενέστατο κι εξυπηρετικό, το τμήμα παραπόνων απαντά στις επιστολές που δέχεται κλπ.

Αυτό που κατά τη γνώμη μου πρέπει να κάνει η ΟΑ (ή αν θέλετε η ΝΟΑ) είναι να γίνει ανταγωνιστική, να σταματήσει να συρρικνούται, να σταματήσει να ποδηγετείται από το κράτος, να πάψει η διοίκησή της να τρώει και να κακοδειαχειρίζεται τα χρήματα της εταιρίας – διότι η ΟΑ έχει έσοδα κι αρκετά μάλιστα –, να εκμεταλλευθεί περισσότερο τη γεωγραφική της θέση, η οποία είναι μοναδική, ν’ ανανεώσει το στόλο της και να επανεκπαιδεύσει το προσωπικό που έρχεται σ’ επαφή με τον κόσμο. Τέλος, πάνω απ’ όλα η ΝΟΑ πρέπει να είναι και να παραμείνει τουλάχιστον τόσο ασφαλής όσο η ΟΑ. Αν στο μεταξύ θυμηθώ κάτι ακόμα θα σας το πω.
 
Καταρχάς να σας θυμίσω ότι το 50% των επιβατών της ΟΑ προς/από Αυστραλία ήταν επιβάτες transit. Επίσης, μου έχει συμβεί συχνά να βλέπω επιβάτες που ταξιδεύουν με την Ολυμπιακή μεταξύ προορισμών στη Μέση Ανατολή και στη δυτική Ευρώπη, κάνοντας στάση στην Αθήνα. Θα ήθελα βέβαια να αυξηθεί το ποσοστό των transit επιβατών, ενδεχομένως με καλύτερο συντονισμό των πτήσεων (και άρα λιγότερο χρόνο αναμονής στην Αθήνα).

Για το στόλο, θα ήθελα να δω μια πιο ομοιογενή σύνθεση, όπως έχω πει και στο παρελθόν. Το να έρθουν δικινητήρια αεροσκάφη για τις μακρινές πτήσεις μου φέρνει ανάμικτες σκέψεις. Αλλά εφόσον η εταιρία εξακολουθεί να είναι ασφαλής, δεν μπορώ να φέρω αντίρρηση, ιδίως αν μιλάμε για μείωση του κόστους στο βαθμό που αναφέρεται ο Λ. Κανελλόπουλος.

Η συρρίκνωση του δικτύου θα είναι μια επίπονη διαδικασία και ελπίζω να είναι περιορισμένη και σε σύντομο χρόνο να υπάρξει η αναγκαία επέκταση, σε προορισμούς βέβαια που μπορεί να αποφέρουν κέρδος (και όχι όπως στο παρελθόν, που ανοίγονταν νέες γραμμές για να απορροφηθεί το πλεονάζον προσωπικό... :shock: ).

Στο προσωπικό θα ήθελα να δω μια μεγαλύτερη ομοιογένεια. Υπάρχουν από εξαιρετικά ευγενικοί και εξυπηρετικοί έως μάλλον αδιάφοροι υπάλληλοι, που καλό θα ήταν να εκπαιδευτούν στις σχέσεις με τους πελάτες.

Το ενδιαφέρον, πάντως, στην ΟΑ είναι η αφοσίωση και η αγάπη του προσωπικού στην εταιρία. Μια καλή διοίκηση θα έπρεπε να το εκμεταλλευτεί αυτό (με την καλή πάντα έννοια) και να καταφέρει να δώσει την απαραίτητη έμπνευση στο προσωπικό, ώστε η αφοσίωση αυτή να μετατραπεί και σε καλό επίπεδο εξυπηρέτησης των πελατών της.

Επιτρέψτε μου, τέλος, να διαφωνήσω στο ότι επιλέγουμε την ΟΑ για συναισθηματικούς λόγους. Έχει καλά γεύματα, αξιοπρεπές (πλέον) on-time performance (τουλάχιστον στις πτήσεις με jet), προσωπικό καμπίνας γενικά καλό (σίγουρα όχι χειρότερο από διάφορες "μεγάλες αεροπορικές") και σχετικά καλό seat pitch σε αρκετά από τα αεροπλάνα της (ιδίως στις μπροστινές θέσεις των 737 και 717). Αυτά είναι αρκετοί λόγοι για να επιλέξω εγώ τουλάχιστον την ΟΑ συνειδητά και όχι από ανάγκη. Σαφέστατα υπάρχουν και άλλα σημεία που πρέπει να βελτιωθούν (π.χ. μείωση κόστους, μηχανοργάνωση...) και νομίζω ότι τα περισσότερα αναφέρονται στη συνέντευξη στον Οικονομικό Ταχυδρόμο. Υπάρχουν, όμως, και σημεία που έχουν βελτιωθεί σε σχέση με το παρελθόν, τα οποία δυστυχώς δεν έχουν γίνει γνωστά σε μεγάλη μερίδα του επιβατικού κοινού, σε αυτούς ειδικά που δεν έχουν ταξιδέψει με την εταιρία πρόσφατα. ΄Ενα πιο αποτελεσματικό marketing σίγουρα θα βοηθούσε αρκετά.
 
katarxas anaferomai ws transit tin OA stin meta-aystralia epoxi.
poios anthrwpos tha epileksi tin OA gia na paei apo USA/Canada stin germania, px???

opws episis i thesi tis elladas den tin thewrw pleon toso idaniki, mias kai gia ptiseis gia tin aystralia ws transit protimountai pleon oi xwres tis indonisias, twn aravikwn emiratwn klp..

oso gia ton synaisthimatiko tomea, safws i OA exei veltiwthei poly se sxesi me to parelthon, wstoso ofeiloume na paradextoume oti stin pleionotita twn periptwsewn epilegoume tin olympiaki syneidita logw synaisthimatos kai tous desmous pou anekathen eixe o ellinas me tin etairia ayti.

Ofeilw na symplirwsw pantws oti to onoma OLYMPIC synodeyetai apo mia poly kaki fimi worldwide. mia epilogi onomatos paromoiou den nomizw, oso kalo marketing kai an yparxei, oti tha allaksei amesa tin katastasi.
epi paradeigmati, anaferw stin viomixania oximatwn, oti to brand name SKODA mexri to 1990 opote kai eksagorastike i firma apo tin VOLKSWAGEN eixe ena idiaitera xamilo profil stin agora. kai molis twra, to 2002, to profil tis skoda eftase sta epipeda pou itan kapote o ypoloipos mesos oros.

Me ayto thelw na pw oti to brand name OLYMPIC, an ekseresoume tin istoria tou, den apotelei isxyro xarti gia tin NOA. Tha imoun tis apopsis na allaksei, wste o kosmos na dei kati eilikrina kainourgio kai plirws antagonistiko.
 
@ alex:
eksakolouthw na thewrw mega lathos tin leitourgia tis HELLAS JET ws regular kai oxi ws no-frills carrier. den gnwrizw giati den to riskare, an kai stin arxi eixe ypothei oti tha ginotan low-cost-carrier.
kalodexoumeni stin agora tis elladas alla kata tin gnwmi mou den to skeftike swsta.
pantws to kyma twn no-frills exei plimmirisei tin eyrwpi kai exoun anadeixtei se idiaitera dimofileis k kerdofores etairies. (i easyjet, i ryanair klp)
 
Εγώ, alexander, είμαι απολύτως αντίθετος στο να αλλάξει όνομα η εταιρία. Σύμφωνοι, ίσως το OLYMPIC να συνοδεύεται από κακή φήμη σε μερίδα του επιβατικού κοινού που έχει καιρό να πετάξει με την εταιρία. ΟΜΩΣ, πρόκειται για ένα από τα πιο αναγνωρίσιμα brand names στον κόσμο και, μάλιστα, όταν συζητιόταν η πώληση σε ιδιώτες, ένα πολύ σημαντικό κομμάτι του τιμήματος οφειλόταν αποκλειστικά στο όνομα και το σήμα της εταιρίας. Και, επιπλέον, το όνομα ΟΛΥΜΠΙΑΚΗ είναι στην Ελλάδα συνδεδεμένο -αν μη τι άλλο- με την ασφάλεια, γεγονός που σίγουρα επηρεάζει πολλούς συμπατριώτες μας στην Ελλάδα και στο εξωτερικό στο να την προτιμούν. Πιστεύω μάλιστα ότι η όποια κακή εικόνα της εταιρίας (και άρα οι αρνητικοί συνειρμοί με το άκουσμα του OLYMPIC AIRWAYS), επικεντρώνεται μόνο στον τομέα του επιπέδου των υπηρεσιών από το προσωπικό (σε όσους θυμούνται την ΟΑ πριν από π.χ. 5-6 χρόνια) και στη μέτρια εικόνα των αεροσκαφών (τα οποία τα θεωρούν παλιά, ενώ στην ουσία δεν είναι και τόσο...). Ούτε επικίνδυνη θεωρείται, ούτε έχει τη φήμη ότι χάνει τις βαλίτσες (βλέπε Air France και Alitalia), ούτε κακή εντύπωση από το αεροδρόμιο-βάση της έχει κανείς πλέον. Σύμφωνοι, πολλοί θα βρεθούν να γκρινιάξουν για την ΟΑ, αλλά οι ίδιοι θα παραπονεθούν και για διάφορες άλλες "μεγάλες εταιρίες" (παραδείγματα ανέφερα πριν λίγο), οι οποίες δε νομίζω ότι πρόκειται ποτέ να αλλάξουν όνομα. Και, εν πάσει περιπτώσει, τα μειονεκτήματα στην εικόνα της τωρινής ΟΑ μπορούν να ξεπεραστούν και αυτό να γίνει κατανοητό στο κοινό όχι και τόσο δύσκολα κατά τη γνώμη μου. Πιστεύω, λοιπόν, ότι μια αλλαγή ονόματος μάλλον κακό θα έκανε στην εταιρία παρά καλό.

Επίσης, να σχολιάσω και τα σχετικά με τους transit επιβάτες. Η ΟΑ καλείται να μεταφέρει επιβάτες από π.χ. Μέση Ανατολή, Βαλκάνια, Κύπρο σε προορισμούς της Δυτικής Ευρώπης ή Αμερικής και αντίστροφα. Κανείς δε θα την προτιμήσει για π.χ. ΗΠΑ προς Γερμανία, όπως κανείς δε θα πετάξει Αθήνα-Λονδίνο π.χ. με την Emirates ή Ελσίνκι-Σιγκαπούρη με την British Airways. Εγώ συμφωνώ στο να αναπτυχθεί η επιβατική κίνηση με transit επιβάτες, αλλά οι στόχοι να είναι ρεαλιστικοί.

Όσο για τη θέση της Ελλάδας, νομίζω ότι είναι μια χαρά, αρκεί κάποιος να το εκμεταλλευτεί :!: Ένας λόγος που το κοινό προτιμάει τα αεροδρόμια των Εμιράτων ή τα ασιατικά για π.χ. Αυστραλία, είναι γιατί δεν προσφέρονται και πολλές εναλλακτικές επιλογές μέσω Ευρώπης. Μόνο οι Austrian/Lauda και British Airways έμειναν πια για Αυστραλία (ισως και η KLM :?: :? ...δεν είμαι σίγουρος). Αν μια ευρωπαϊκή αεροπορική έχει αξιοπρεπές service και καλές τιμές, δεν υπάρχει κανείς λόγος να μην την προτιμήσει ένας επιβάτης, εφόσον το δρομολόγιο που θα κληθεί να κάνει δεν είναι περίεργο (π.χ. Ελσίνκι-Σιγκαπούρη μέσω Λονδίνου που είπα και πριν).
 
Top