Για αλλή μια φορα συγχαρητήρια για τη δημιουργία αυτού του χώρου, για όλους αυτούς που ασχολούνται με την αεροπορία ή που θα θέλαν να ασχοληθούν, σε οποιοδήποτε επίπεδο.
Απ' όσον γνωρίζω η Ethiopian Airlines σκέφτεται να κάνει επανέναρξη στο δρομολόγιο ADD-ATH-ADD. Μέχρι τώρα πήγαινε κάποίος Αντίς Αμπέμπα μέσω CAI με EGYPT(με διανυκτέρευση) και μεσώ DUB με EMIRATES (9ώρες αναμονή απο τα μεσάνυχτα στον γυρισμό). Το μόνο εμπόδιο είναι το σπατόσημο το οποίο φέρνει μια διαφορά κόστους σε περίπτωση ADD-SKG-ADD αρκετών χιλιάδων Ευρώ. Μελετάται επίσης η περίπτωση της Κωσταντινούπολης! Δεν γνωρίζω με τι σκεπτικό γίνονται όλες αυτες οι κινήσεις αλλά υπάρχει γενίκως μια κινητικότητα. Επαναλειτουργεί σε λίγο καιρό η Πρεσβεία της Αιθιοπίας (εχει βρεθεί ο χώρος) έχει έρθει ο πρέσβης. Μονο τα διαπιστευτηρία στον πρόεδρο της Δημοκρατίας Παπούλια δεν εχουν δώθει ακόμα. Έχει γίνει μια σύντομη επίσκεψη και απο αντιπροσωπεία της Ethiopian Airlines και όλα είναι ανοιχτά.
Εγώ πάντως ανυπομονώ να δω το 767 της στο LGAV και ποιος ξέρει αργότερα μπορεί να έρθει και κανένα απο τα 787 της (οχι από ADD βέβαια)!!
Απ' όσον γνωρίζω η Ethiopian Airlines σκέφτεται να κάνει επανέναρξη στο δρομολόγιο ADD-ATH-ADD. Μέχρι τώρα πήγαινε κάποίος Αντίς Αμπέμπα μέσω CAI με EGYPT(με διανυκτέρευση) και μεσώ DUB με EMIRATES (9ώρες αναμονή απο τα μεσάνυχτα στον γυρισμό). Το μόνο εμπόδιο είναι το σπατόσημο το οποίο φέρνει μια διαφορά κόστους σε περίπτωση ADD-SKG-ADD αρκετών χιλιάδων Ευρώ. Μελετάται επίσης η περίπτωση της Κωσταντινούπολης! Δεν γνωρίζω με τι σκεπτικό γίνονται όλες αυτες οι κινήσεις αλλά υπάρχει γενίκως μια κινητικότητα. Επαναλειτουργεί σε λίγο καιρό η Πρεσβεία της Αιθιοπίας (εχει βρεθεί ο χώρος) έχει έρθει ο πρέσβης. Μονο τα διαπιστευτηρία στον πρόεδρο της Δημοκρατίας Παπούλια δεν εχουν δώθει ακόμα. Έχει γίνει μια σύντομη επίσκεψη και απο αντιπροσωπεία της Ethiopian Airlines και όλα είναι ανοιχτά.
Εγώ πάντως ανυπομονώ να δω το 767 της στο LGAV και ποιος ξέρει αργότερα μπορεί να έρθει και κανένα απο τα 787 της (οχι από ADD βέβαια)!!