Μπορεί να μειώθηκαν στην Olympic Air τα δρομολόγια σε σύγκριση με την Olympic Airlines, αλλά η πληρότητα παρέμεινε η ίδια. Εκτός από την χρονιά 2009 που έπεσε στο 51% (που ήταν λογικό με τον πόλεμο που γινότανε και την αναστάτωση), οι άλλες χρονιές παραμένουν στο 61% που σημαίνει ότι η Olympic Air δεν κατάφερε να προσελκύσει νέους πελάτες, αλλά διατήρησε τους πελάτες που τους άρεσε το προϊόν Ολυμπιακή.
Περίοδο πίνακα Ιανουάριο μέχρι Απρίλιο. Καλύτερα θα ήταν να συγκρίνουμε χρονιές, αλλά αυτό δεν θα γίνει γιατί πάλι στο τέλος της χρονιάς θα είναι ΟΑ/Α3. Αλλά θα μπορέσουμε να συγκρίνουμε Οκτώβριο έως Σεπτέμβριο.
2010 ..-.. 61%
2009 ..-..51%
2008 ..-..60%
2007 ..-..61%
2006 ..-..61%
Με την σύγκριση αυτή δεν θέλω να πω ότι δεν είναι απαράδεκτη χαμηλή η πληρότητα του 61% όταν διεθνώς μια βιώσιμη εταιρεία πρέπει να έχει τουλάχιστον 70%. Η ετήσια πληρότητα της Olympic Airlines ήταν 68% εκτός του έτους 2006 που ήταν 70%.