Επιβατική κίνηση ελληνικών αεροδρομίων

Σωστός LEKPO1A :great: Έχει υλικό προς βρώσιν...

airzena":2pgz2eu6 said:
Σε εκπομπή στο κανάλι της Βουλής το Σάββατο έλεγαν για την πιλοτική προσπάθεια από έκαναν στα Δωδεκάνησα να φέρουν τουρίστες από τα Τουρκικά παράλια. Υπάρχει αρκετή ζήτηση από Ρώσους, Ουκρανούς και Τούρκους να επισκεφτούν την Ελλάδα. Το μεγάλο πρόβλημα είναι η Visa Shenghen (ευχής έργο να φεύγαμε από αυτή την συνθήκη – θα αδειάζαμε και από άλλους). Το πρόγραμμα είχε μερική επιτυχία γιατί από τις 175.000 αφίξεις που έχασαν στην περιοχή κατάφεραν να φέρουν 85.000 από την Τουρκία. (δεν διευκρινίστηκε εάν υπήρχε και αύξηση στις διανυκτερεύσεις σε ελληνικά καταλύματα)
Όντως, απο συγκεκριμένες παράλιες περιοχές της Τουρκίας δίδονταν 15νθήμερες βίζα με συνοπτικές διαδικασίες για είσοδο στην Ελλάδα από Λέσβο, Χίο, Σάμο, Κω, Ρόδο. Υπήρξε επιτυχές κατα γενική ομολογία -κι όχι γιατί κάλυψε σε αριθμό αφίξεων εν μέρει τη χασούρα των αεροπορικών αφίξεων- αλλά θέλει περισσότερη δουλειά στο να προσελκύσει περισσότερο κόσμο όπως και συλλογή στατιστικών για το ποιοί εισέρχονται, που πάνε, πόσο μένουν, τι προτιμάνε, τι ξοδεύουν κτλ. Αν και η πλειοψηφία εισέρχεται ακτοπλοϊκά, το μέτρο θα πρέπει να διευρυνθεί ώστε να καλύψει και τις αερομεταφορές, τουλάχιστον από Κων/λη, Σμύρνη, Μποντρούμ, Νταλαμάν και Ατάλεια όπως πρέπει να διευθετηθεί το θέμα της διακρατικής.

Φέτος προσπαθούν να υλοποιηθεί η έκδοση της visas εντός των κρουαζιερόπλοιων και να φέρουν τουρίστες από την Αττάλεια, άλλος τεράστιος προορισμός τουριστών 24,99 εκατ. αφίξεις (ας είναι και έτσι μια δεξαμενή που θα μπορούμε να αντλούμε τουρίστες)
Η Ατάλεια είναι η απόλυτη δεξαμενή, με τις κατάλληλες κινήσεις το καλοκαίρι θα σήκωνε απευθείας πτήσεις προς πολλά ελληνικά νησιά...

'Εχω την πεποίθηση ότι αν η Α3 αν αποκτήσει τον στόλο της ΟΑ θα μπορέσει το επόμενο καλοκαίρι πιά να δουλέψει τη συγκεκριμένη αγορά, είναι ευκαιρία...
 
Δεν γνωρίζω αν και πόσοι το πήραμε χαμπάρι, αλλά ο Καζαντζάκης για πρώτη φορά βάζει απο κάτω τον Βενιζέλο στις συνολικές έως τώρα διεθνείς αφίξεις, μάλιστα η διαφορά θα μεγαλώσει κ τον Σεπτέμβρη ωστόσο δύσκολο το βλέπω να παραμείνει πρώτος για όλο το 2013. Συνεχίζοντας με το HER, κι αν δεν κάνω λάθος, πρώτη φορά περνάει ελληνικό α/δ τις 500.000 μηνιαίες αφίξεις όπως και οι 100.000+ αφίξεις Ρώσων έσπασαν για πρώτη φορά τοπικά το φράγμα των 100.000 από συγκεκριμένη χώρα προέλευσης.
 
Στατιστικά διεθνών αφίξεων 10μήνου απ' τον ΣΕΤΕ
:arrow: http://sete.gr/_fileuploads/entries...7_OCTOBER_2013_12(billingual version)_new.pdf

Η Αθήνα φαίνεται σιγά σιγά να ξυπνάει ενώ τα υπόλοιπα 6 μεγάλα περιφερειακά έχουν αυξήσεις 10 έως 20% πλήν Θεσ/κης που κινήθηκε περίπου στο +3%. Κάτι επίσης αξιοσημείωτο είναι ότι Κρήτη και Δωδ/σα (HER,CHQ,RHO,KGS) έχουν περίπου το 50% των συνολικών διεθνών αφίξεων, αν δε αφαιρέσουμε την Αθήνα, τότε ξεπερνάνε το 60%.
 
Κίνηση ελληνικών αερολιμένων 2013

file.php
 

Attachments

  • Stats2013.gif
    Stats2013.gif
    44,8 KB · Προβολές: 2.461
Συνεχίζει το Αεροδρόμιο της Αθήνας την ανοδική του πορεία..!Και το Μήνα Μάιο κλείνει με μεγάλο θετικό πρόσημο σε σχέση με το προηγούμενο έτος. Συγκεκριμένα το μήνα Μάιο διακινήθηκαν 1.351.873 επιβάτες που αντιστοιχεί σε ποσοστό +18.4% από τον Μάιο του 2013. Όσον αφορά τη συνολική μεταφορική κίνηση μέχρι στιγμής αυτή είναι στα 4.925.607 επιβάτες και σε ποσοστό +15.4%. Με το καλό τους επόμενους μήνες που η κίνηση κορυφώνεται, να απογειωθεί και η επιβατική κίνηση και το αεροδρόμιο να επιστρέψει στους ρυθμούς που ανήκει και του αρμόζει! :D
 
Ivan":1wcncow6 said:
Συνεχίζει το Αεροδρόμιο της Αθήνας την ανοδική του πορεία..!Και το Μήνα Μάιο κλείνει με μεγάλο θετικό πρόσημο σε σχέση με το προηγούμενο έτος. Συγκεκριμένα το μήνα Μάιο διακινήθηκαν 1.351.873 επιβάτες που αντιστοιχεί σε ποσοστό +18.4% από τον Μάιο του 2013. Όσον αφορά τη συνολική μεταφορική κίνηση μέχρι στιγμής αυτή είναι στα 4.925.607 επιβάτες και σε ποσοστό +15.4%. Με το καλό τους επόμενους μήνες που η κίνηση κορυφώνεται, να απογειωθεί και η επιβατική κίνηση και το αεροδρόμιο να επιστρέψει στους ρυθμούς που ανήκει και του αρμόζει! :D

Πριν ανοίξουμε σαμπάνιες για να το γιορτάσουμε, να σκεφθούμε ότι αυτή η αύξηση (καλοδεχούμενη, ασφαλώς) οφείλεται σε έναν μόνο παράγοντα: την είσοδο της RyanAir στην εσωτερική αγορά΄τον προηγούμενο μήνα. Αυτό μπορεί να σημαίνει ότι τα πράγματα να είναι ρευστά. Ας βγάλουμε συμπεράσματα σε λίγο μεγαλύτερο χρονικό διάστημα.
 
Μάλλον δεν ισχύει απόλυτα αυτό αγαπητέ Γεώργιε_Α διότι τον Απρίλη η FR διακίνησε στον ΑΙΑ ~103.000 επιβάτες με μέση πληρότητα ~76% άρα τον Μάη με δεδομένο ότι το πτητικό της πρόγραμμα είναι το ίδιο και αν πούμε ότι η πληρότητα ανέβηκε στο 85% (μπορεί να βάζω και πολύ) τότε θα πρέπει να διακίνησε ~115.000 επιβάτες, περίπου τους μισούς δλδ της συνολικής αύξησης σε σχέση με τον περσινό Μάιο. Φυσικά, το νούμερο δεν είναι καθόλου αμελητέο...
 
Αύξηση 7,2% τον Απρίλιο και 7,8% στο τετράμηνο για τα περιφερειακά αεροδρόμια που διαχειρίζεται η Fraport Greece.
+77% στην Πρέβεζα, -13% στα Χανιά...

https://www.ypodomes.com/index.php/lima ... ort-greece
 
Η άνοδος στο αεροδρόμιο του Ακτίου δεν αποτελεί σε καμία περίπτωση αντιπροσωπευτικό δείγμα πραγματικής αύξησης του επιβατικού κοινού. Αν δείτε τα στατιστικά του Απριλίου (και των χειμερινών μηνών) θα καταλάβετε. Απλά φέτος η σαιζόν ξεκίνησε με την easyjet πιο νωρίς με 4-5 πτήσεις μέσα στον Απρίλιο που ανέβασαν τα στατιστικά.
 
Top