Επιβατική κίνηση αεροδρομίων

  • Thread starter Akis
  • Ημερομηνία δημιουργίας
Ανανεώθηκαν μόλις οι σελίδες των ελληνικών αεροδρομίων στο airliners.gr με την προσθήκη της επιβατικής κίνησης Απριλίου 2015.

Μερικά στοιχεία:
✈ Συνολικά όλα τα ελληνικά αεροδρόμιο εξυπηρέτησαν 2.799.690 επιβάτες (2.416.027 επιβάτες το Απρίλιο 2014, δηλ. +15,9%)
✈ Την μεγαλύτερη ποσοστιαία αύξηση σημείωσε το αεροδρόμιο Κάσου με +85,8%.
✈ Την μεγαλύτερη ποσοστιαία μείωση σημείωσε το αεροδρόμιο Νέας Αγχιάλου με -62,5%.
✈ Τους περισσότερους επιβάτες εξυπηρέτησε το αεροδρόμιο της Αθήνας με 1.451.522 επιβάτες (+21,2%).
✈ Τους λιγότερους επιβάτες εξυπηρέτησε το αεροδρόμιο της Κοζάνης με 302 επιβάτες.
 
Συνολικά 34,2 εκατομμύρια επιβάτες διακινήθηκαν μέσω των ελληνικών αεροδρομίων το πρώτο οκτάμηνο του 2015, αριθμός αυξημένος κατά 9,7% σε σχέση με το αντίστοιχο διάστημα του 2014.

http://news.in.gr/economy/article/?aid=1500024329

Η Υ.Π.Α. είναι ένα μήνα πίσω, στον Ιούλιο. Μάλλον στις 10 Σεπτ. θα ανακοινώσει επίσημα τα στοιχεία.

http://www.ypa.gr/news/ypa-aeroporikh-k ... mhnoy-2015
 
:idea: Πολυ ενδιαφέρον ρεπορτάζ του Κου Υφαντή στο euro2day για το πώς εξελίχθηκε η κόντρα κυρίως Α3-FR -χωρίς να παραβλέπονται EL, V7- στις γραμμές εσωτερικού από/προς ATH. Η Α3 δείχνει να βαστάει, σε SKG και CHQ που η πίεση είναι εντονότερη year round διατηρεί έστω και οριακά μεγαλύτερο μερίδιο. Εντύπωση μου προκαλεί η υποχώρηση της Ρόδου έναντι των Χανιών, το νησί πληθυσμιακά κινείται στα επίπεδα του νομού Χανίων, μια εξήγηση είναι σίγουρα οι παραπάνω θέσεις των Ιρλανδών ενώ ίσως και οι Ρεθυμνιώτες λόγω FR να προτιμούν τα Χανιά; Anyway, το θέμα είναι αν τα παρακάτω νούμερα μεταφράζονται και σε κέρδη για τις αεροπορικές, ειδικά εκεί που υπάρχει έντονος συναγωνισμός...

ΑΤΗ-SKG
Eπιβάτες: 1,470,644 - avg lf: 84.2%
1. Α3 51.9%
2. FR 47.5%
3. ΕL 0.6%

ATH-JTR
Eπιβάτες: 694,944 - avg lf: 82.7%
1. Α3 78.0%
2. FR 19.1%
3. EL 1.5%
4. V7 1.4%

ATH-CHQ
Eπιβάτες: 622,924 - avg lf: 84.4%
1. Α3 51.7%
2. FR 48.3%

ATH-RHO
Eπιβάτες: 529,998 - avg lf: 79.8%
1. Α3 77.5%
2. FR 22.5%

ATH-JMK
Eπιβάτες: 282.749 - avg lf: 74.8%
1. Α3 98.3%
2. EL 1.7%

:idea: Με βάση τα νεότερα στοιχεία του ΣΕΤΕ, ας δούμε και την κίνηση των σημαντικότερων ελληνικών α/δ
Αφίξεις Εσωτερικού Iαν-Νοε
1. SKG.....1,102,111 (802,825) ... +37.3%
2. ΗΕR..... 456,482 (372.921) ... +22.4%
3. CHQ..... 402,365 (259.330) ... +55.2%
4. RHO..... 351,371 (316,173) ... +11.1%
5. JTR........ 338,992 (247,08:cool: ... +37.2%

Aφίξεις Εξωτερικού Ιαν-Νοε
1. ΗER.....2,559,805 (2,595,702) ... -1.4%
2. RHO....1,926,356 (1,926,356) ... -1.3%
3. SKG.....1,479,244 (1,479,696) ... 0
4. CFU.....1,092,486 (1,074,263) ... +1.7%
5. KGS..... 970,777 (1,011,363) ... -4%
 
Συνέχεια του προηγούμενου ρεπορτάζ του Κου Υφαντή, ποία η εικόνα του ανταγωνισμού στις κύριες συνδέσεις εξωτερικού της ΑΤΗ
:arrow: http://www.euro2day.gr/news/economy/art ... rikoy.html
 
OA701":2aiwuy21 said:
Συνέχεια του προηγούμενου ρεπορτάζ του Κου Υφαντή, ποία η εικόνα του ανταγωνισμού στις κύριες συνδέσεις εξωτερικού της ΑΤΗ
:arrow: http://www.euro2day.gr/news/economy/art ... rikoy.html

Η πιό ελπιδοφόρα είδηση της ημέρας! Οι low cost, έχουν φάει τη σκόνη των legacy όπου υπάρχει απευθείας κόντρα. Αυτό σημαίνει τί; Ότι το επιβατικό κοινό αρχίζει να αντιλαμβάνεται κάτι το οποίο ισχύει εδώ και τουλάχιστον 6 χρόνια. Ότι οι low cost δεν είναι και low fares!
 
Εντύπωση μου κάνουν τα χαμηλά μερίδια της easyjet (μήπως τελικά αυτή βγήκε η χαμένη;). Αλλά, φαντάζομαι πως έχει να κάνει και με τα μεγέθη. Δηλαδή, στο Λονδίνο που η Α3 έχει σταθερή κίνηση χρόόόνια τώρα και με 3 Α321/μέρα το μερίδιο 29.5% έναντι 21.6% της FR που πετάει με 2 738 (και 1-2 μέρες το καλοκαίρι με 3ο) και ξεκίνησε πέρσι-πρόπερσι, ε, δε το λες και μεγάλη επιτυχία. Στη Ρώμη δηλαδή που πετάνε με 2 Α320 και 2 738 εκάστη, βρίσκεται πίσω η Α3. Φαντάζομαι είναι και ο λόγος που πρέπει στη Βιλτανιώτη να έχουν ανοίξει σχεδόν αποκλειστικά P-ναύλους για Ρώμη τουλάχιστον έως τέλη Μαρτίου!

Ενδιαφέρον θα είχε να βλέπαμε και τι γίνεται στις λοιπές γραμμές που η FR τη μπαίνει ξεκάθαρα στην Α3 (BUD, WAW/WMI, TXL/SXF) καθώς και πως θα εξελιχθούν τα OTP και MLA (που νομίζω δύσκολα θα σηκώσουν τόσες πτήσεις)
 
Κάποιοι σε αυτή τη χώρα δουλεύουν και μας δίνουν στο πιάτο στατιστικά, εύγε :cool: Πολύ ενδιαφέρουσα η ανάλυση των θέσεων του 2016, Ρωσία και Ισραήλ δίνουν τεράστιες μειώσεις :shock: Ενδιαφέρουσες και οι κατάταξεις των α/δ όπως και τα load factors για το 2015...

:arrow: Διεθνείς Αεροπορικές Αφίξεις: Απολογισμός 2015 & Προγραμματισμός (Slots) 2016
 
Γιατί το Ισραήλ τόσο κάτω?
Που θα πάνε φέτος διακοπές?
 
Για το Ισραήλ με παραξενεύει κι εμένα, όπου μιλάω Ισραηλινούς περιμένουν :rolleyes: Η Ρωσία λίγο πολύ ήταν αναμενόμενη, μετά την κατάρρευση της UN και το κλείσιμο πολλών πρακτορείων νομίζω πως απλά η προσφορά πέφτει και πλησιάζει τη ζήτηση.

Σήμερα ανακοίνωσε η ΥΠΑ στατιστικά Φεβρουαρίου, μου κάνει εντύπωση που τα Χανιά έβαλαν -έστω και οριακά- απο κάτω το Ηράκλειο και κατα πολύ τη Ρόδο. Λογική εξήγηση μάλλον η κόντρα Α3/FR ενώ δεν γνωρίζουμε αν πλέον τα Χανιά τσιμπάνε κόσμο πέρα κι απ΄το Ρέθυμνο "πειράζοντας" έτσι και το Ηράκλειο...
:arrow: http://www.euro2day.gr/news/economy/art ... imhno.html
 
Top