ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟΣ ΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΣΜΟΣ

flying_sotoman

Economy-Class-Member
Εγγραφή
21/02/2006
Μηνύματα
155
Likes
0
Μικρός ακόμα, ήρθε η ώρα να αποφασίσω για το μέλλον μου
1.Πιλοτος.
Υπαρχει σχολή στην Ελλάδα? Θα βρώ δουλεια?Μυοπία?Αστιγματισμός?

2.Crash invenstigator
ΔΕν ξερω τίποτα αλλα τί γίνεται στην Ελλάδα?

3.Αεροναυπηγικη.
17.3 :( :( :(
Επειδη ειμαι λιγο μουφας στο σχολειο(αλλα στο fs αριστος) εκτος απο να περάσω Πάτρα τί άλλο μπορώ να κάνω?

4.Chief Test pilot.
Θελω να δοκιμασω πρώτος το 747-8 :D :D :D
θελει και τα παραπάνω 3 και πολλες ωρες πτήσεις απλα?

συγνώμη που σας κούρασα αλλα...
 
Ωραία νεα για όσους βλέπουν το μέλλον τους στο χώρο!

BOEING PROJECTS NEED FOR ONE MILLION PILOTS AND MAINTENANCE PERSONNEL IN NEXT 20 YEARS.

Siva Govindasamy, Singapore (16Sep10, 04:44 GMT, 248 words)

Boeing has forecast that the commercial aviation industry will require 466,650 pilots and 596,500 maintenance personnel over the next 20 years given the strong demand for new and replacement aircraft.
This translates into an average of 23,300 new pilots and 30,000 new maintenance personnel per year between 2010 and 2029, adds the airframer.
The forecasted number of pilots required in the next 20 years is twice the 233,000 pilots in the industry currently, while the number of maintenance personnel required is six times of the 100,000 such personnel today, says Roei Ganzarski, chief customer officer, Boeing Training and Flight Services.
This is the first time that Boeing is releasing such a forecast, which is based upon its current market outlook for aircraft.
"When you add up all the numbers, you quickly understand the issues facing this industry," he adds. "Our challenge is adapting our training to engage the future generation of people who will fly and maintain the more than 30,000 airplanes that will be delivered by 2029," says Ganzarski.
The largest growth will be in the Asia Pacific, with a requirement for 180,600 pilots and 220,000 maintenance personnel. Within Asia, China will experience the greatest growth with 70,600 pilots and 96,400 maintenance personnel.
North America will need 97,350 pilots and 137,000 maintenance workers, Europe 94,800 and 122,000 respectively, Africa 13,200 and 15,000 respectively, the Middle East 32,700 and 44,500 respectively, Latin America 37,000 pilots and 44,000 respectively, and the CIS 11,000 and 14,000 respectively.
Source: Air Transport Intelligence news
 
Λέει οτι στην Ευρώπη θα χρειαστούν κάπου 95 χιλιάδες μέχρι το 2030.
Υπολογίζοντας οτι η Ελλάδα εκτελεί το 2% περίπου του ευρωπαϊκού αερομεταφορικού έργου, θα χρειαστούν 1900 πιλότοι σε 20 χρόνια.
Εχουμε και λέμε: 600 άνεργοι πιλότοι αυτή τη στιγμή ηλικίας κάτω των 30+200 περίπου χειριστές το χρόνο παραγόμενοι από σχολές ημεδαπής και αλλοδαπής επί 20 χρόνια=4000+150 το χρόνο αποστρατευόμενοι από Στρατό, Ναυτικό, Αεροπορία, Αστυνομία, Πυροσβεστική, Λιμενικό επί 20 χρόνια=3000, σύνολον κάπου 8000.
Συγγνώμη, μήπως η Boeing γέμισε καφετζούδες? Κάποιος πρέπει να της πει οτι υπάρχει μια χώρα που λέγεται Ελλάδα και οι απολύσεις χειριστών (με πρόφαση την κρίση και τις συγχωνεύσεις) είναι πλέον μόδα!
 
Και δεν είναι μόνο η Ελλάδα. Είχα γράψει και παλιότερα πως αυτές οι "μελέτες" είναι πολύ θεωρητικές. Υπολογίζουν τις παραγγελίες αεροσκαφών επί τόσα πληρώματα το κάθε αεροσκάφος, άρα τόσοι χειριστές χρειάζονται! Δεν υπολογίζουν ούτε ενδεχόμενες κρίσεις στην αγορά, ούτε συγχωνεύσεις εταιριών/μειώσεις στόλων, ούτε πιθανή αύξηση των ορίων συνταξιοδότησης των χειριστών, ούτε τους υπάρχοντες καταρτισμένους και άνεργους χειριστές. Οι ενδιαφερόμενοι υπολογίστε και τα άνωθι και αφήστε την Boeing και τους λοιπούς κατασκευαστές να λένε τα δικά τους :?
 
Οι τρεις μεγάλες αδελφές του κόλπου με παραγγελίες 440 αεροσκαφών αξίας $110 bil. Έχουν αυξημένες ανάγκες για προσωπικό. Αν και υπάρχουν προγράμματα για πρόσληψη εγχώριου προσωπικού οι ανάγκες είναι μεγάλες και θα αποταθούν στην διεθνή αγορά.
Emirates με κέρδη $964 εκ. φέτος και με παραγγελίες 80 αεροσκαφών Α380 από τα οποία τα 32 τα περιμένει το 2011, η εταιρεία ετοιμάζεται να προσλάβει 700 πιλότους τους επόμενους 18 μήνες. Αυτή την στιγμή έχει 2.282 πιλότους εκ των οποίων 1.127 captains. Επίσης την ίδια περίοδο σκοπεύει να αυξήσει τις 11.000 αεροσυνοδούς κατά 3.000. Μέχρι το 2015 θα υπάρξουν και άλλες ανάγκες καθώς θα παραλαμβάνει τα 70 Α350.
Ο ανταγωνιστής της η Etihad προσέλαβε 60 πιλότους εντός του 2010 παρόλο που παρέλαβε μόνο τέσσερα Α330-300, ετοιμάζεται την επόμενη περίοδο να προσλάβει 150-200 πιλότους και να τους αυξήσει από τους 900 που έχει αυτή την στιγμή (τουλάχιστον 5 είναι γυναίκες από την χώρα) και σχεδιάζει μέχρι το 2015 να γίνουν 1.700 και να εξυπηρετήσουν τα 10 Α380 και τα 35 Β787 επίσης έχει παραγγείλει και 25 Α350.
Η Qatar από την άλλη ελπίζει στο τέλος του 2011 να παραλάβει μερικά από τα 30 Β787 και στο τέλος του 2013 τα 80 Α350 και τα 5 Α380, αυτό θα δημιουργήσει ανάγκες για άλλες 2,500 προσωπικό και να αυξηθούν οι 1.500 πιλότοι και 3.500 αεροσυνοδοί της. Μέχρι το 2015 θα έχει αρχίσει να παραλαμβάνει και τα 80 Α350.
Η οικονομική κρίση δεν έχει επηρεάσει τον κόλπο, το load factor των εταιρειών έχει αυξηθεί 2% φέτος και υπάρχει αισιοδοξία για του χρόνου, η μόνη που κάνει την διαφορά και συρρικνώνεται είναι η Gulf Air η οποία θα προσπαθήσει να γίνει δυνατή περιφερειακή δύναμη.
 
Top