Επάγγελμα Αεροσυνοδός

Status
Κλειστό για νεότερες απαντήσεις.
Ας βοηθήσουμε λοιπόν μέσα από το forum τους ενδιαφερομένους να γίνουν και σωστοί επαγγελματίες.
Θα ήθελα να προτέινω να γίνει μια λίστα, κατά προτίμηση από τους επαγγελματίες του κλάδου, που να απαριθμεί τα τυπικά και ουσιαστικά προσόντα του ιπτ. προσωπικού κι όχι που αυτά απαιτούν οι εταιρίες.
Πολλά βλαστάρια εκεί έξω με μεγάλη άγνοια, πλουτίζουν τις σχολές, επειδή έχουν ύψος 1,75, τους αρέσει να φοράνε στολή κι από ξένες γλώσσες ούτε λόγος.
(Α και μπορώ να σας κάνω λίστα, γιατί είναι υπαρκτά πρόσωπα)
 
Alextreme":ym6o7iwa said:
Φίλε GP707 ντροπή σου τίποτα άλλο..
όταν μετά απο όλα αυτά που συνεχίζεις να υποστηρίζεις, μου γράφεις "ντροπή" ,τότε πρέπει να αναθεωρήσεις λίγο τις απόψεις σου, μιας και αυτό το συναίσθημα θα έπρεπε να το αισθάνεται κάποιος που έχει μια τέτοια εντύπωση για τους (πρώην) συναδέλφους του.
Ένας Ι/Φ με τη δική σου νοοτροπία ("σερβιτόρος", "ελάχιστα μπορώ να βοηθήσω", "λάθος πιλότων" κλπ), αυτό ακριβώς θα έκανε αν ήταν μέσα στο DC-8 της Swissair. Ολα τα παραπάνω τα έχεις αναφέρει εσύ και όχι εγώ. Ένας Ι/Φ που πιστεύει ότι σε ένα emergency δεν μπορεί να βοηθήσει και πολύ, τι νομίζεις ότι θα κάνει σε ένα ατύχημα σαν και αυτό?
Επειδή βλέπω ότι κανείς μας δεν μπορεί να σε πείσει για το αντίθετο όσων λες, δεν θα μπω στη διαδικασία να συνεχίσω αυτή τη συζήτηση, συνεχίζοντας να πιστεύω πως έχεις εντελώς λάθος άποψη για το αντικείμενο αυτό. Τέλος να σου επισημάνω ότι οι παρατηρήσεις μου δεν απευθύνονται προσωπικά σε σένα αλλά σε όλα τα πληρώματα καμπίνας που εργάζονται στο χώρο και έχουν την ίδια νοοτροπία. Νοοτροπία, εις βάρος και των επιβατών και της αεροπορίας σαν ιδέα, γενικότερα.

Καλή σου μέρα
 
Ολα αυτά λοιπόν που αναφέρατε,από μόνα τους διασαφηνίζουν το πόσο σημαντικός είνα ο ρόλος του πληρώματος εντός του αεροσκάφους.
Πώς μπορούν να κινδυνεύσουν άνθρωποι από λάθος πληρώματα.Πώς μπορούν να πεθάνουν ανθρωποι απο ανειδίκευτα πληρώματα.Ετσι λοιπόν σχεδόν ξεκαθαρίζεται το θέμα πως οι ιπτάμενοι σερβίρουν μόνο πορτοκαλαδες.Το ποιοί εκπαιδεύονται σωστά και ποιοί όχι είνα ,νομίζω,άλλο θέμα (σωστα Ακις και gp707?!!!τα κατάφερα να τα ξεχωρίσω σωστά?)

Οι ηθικοί,οι καλά εκπαιδευμένοι,οι ψύχραιμοι και οι άξιοι ΜΠΟΡΟΥΝ να σώσουν ζωές.Όλοι οι άλλοι δεν έχουν θέση σε αυτό το επάγγελμα.Ιδίως εκείνοι με τις..τσαχπινιές που κάποια στιγμή είχε αναφέρει και ο φίλος μας ο ΜΙΚΕ512.Και αυτό πρέπει να καταλάβουν οι ελληνικές εταιρείες πριν προχωρήσουν ξανά σε αξιολογήσεις ιπταμένου προσωπικού και όχι σε κονσομασιόν βραδινών αεροσκαφών!με τσαχπίνικες παρουσίες.

Alextreme σε παρακαλώ επανειλλημένα να προσέχεις το πώς απευθύνεσαι και σε ποιούς.Το ''ντροπη σου'' την άλλη φορά που θα το απευθύνεις στον GP 707 η σε οποιονδήποτε άλλο,πρώτα θα πρέπει να το τεκμηριώσεις (διότι κανείς μας δεν κατάλαβε γιατί θα πρέπει να ντρέπεται) και αμέσως μετά να βρείς εναν σωστό και κόσμιο τρόπο να το παραθέσεις.;Όλοι εδώ είμαστε φίλοι με κοινό ενδιαφέρον.Δεν είμαστε ούτε αντίπαλοι ούτε εχθροί.
Σεβόμαστε τις απόψεις όλων παρά του ότι μπορεί να μην τις ασπαζόμαστε.

skyfox

υ.γ. Επίσης θα πρέπει να σου υπογραμμίσω πως το το σχοινι διαφυγής εκ του πιλοτηρίου ονομάζεται ESCAPE ROPE kai oxi EMERGENCY ROPE.
 
Σόρρυ της Ο.Α νομίζω ήταν. Αντίστοιχο ατύχημα.

Ξεκινάω τη λίστα αφροδίτη και όποιος θέλει συμπληρώνει ή κόβει κάτι.

1) Θέλει να σου αρέσει το άτακτο ωράριο που μπορεί να πετάς από τα βαθιά μεσάνυχτα ως τα άγρια ξημερώματα.
2) Θέλει γερό στομάχι διότι θα κουραστείς, θα έχεις τα δικά σου ενδεχομένως, μπορεί να σου πουν και τίποτα και να σου χαλάσει η διάθεση,εσύ όμως πρέπει να είσαι εκεί για τους επιβάτες. και καλύτερα με ένα χαμόγελο.
3) Θέλει ομαδικό πνεύμα και να μην λειτουργείς μοναχικά διότι πρέπει να κάνεις το παν για να περάσεις όσο το δυνατόν καλύτερα με τους συναδέλφους και να σου γίνει η πτήση όσο πιο ευχάριστη γίνεται. Αυτό το πετυχαίνεις καλύτερα επιμερίζοντας τα καθήκοντα.
4)Καλύτερα τις όποιες διαφορές σου να τις λύσεις στο έδαφος. Δημιουργείς συν τοις άλλοις και κακή ψυχολογία στον κόσμο που σε βλέπει( Προσωπικά αυτό έκανα με έναν κυβερνητη καραγκιόζη)
Γενικά οι μη συνεργάσιμοι άνθρωποι δυσκολεύονται και είναι και λόγος για να απολυθούν.( Εχει γινει και σε πιλότο στην ΟΑ, τουλάχιστον έναν ξέρω)
Αυτά για αρχή από μένα, θα πούμε κι άλλα
 
Σε βλέπω να κοπανοιέσε για 600 ευρώ.Κάπου τόσα δινει η aegean.Αν θες ψάξε στην TAG aviation ή Jet Aviation,VIP εταιρείες με καλα χρήματα και ωραίες εμπειρίες,μακριά απο το σπίτι σου όμως.
Τακης.
 
γεια σε όλους..

είμαι κι εγώ καινούρια..και λέω να γίνω κι εγώ αεροσυνοδός!! :) είναι ειρωνία το πώς τα φέρνει η ζωή τελικά.. ο αδελφός μου ήθελε να γίνει πιλότος κι εγώ να κάνω ακαδημαική καριέρα.. εκείνος τελικά δεν τα κατάφερε,εγώ σπούδαζα τόσα χρόνια (κάτι που δεν μου άρεσε but anyway!) και το αποτέλεσμα?? ο αδελφός μου τώρα σπουδάζει στο Λονδίνο
κι εγώ θα γίνω ιπτάμενη!!
Αυτή τη στιγμή μένω επαρχία.. Ωστόσο θέλω να σκεφτώ καλά τα πράγματα πριν φύγω. Δεν ξέρω τίποτα για την πρωτεύουσα και την ποιότητα ζωής εκεί,ούτε και πώς θα είναι αυτή η δουλειά. Γιατί στη θεωρία όλα καλά αλλά η φίλη μου που δουλεύει στην Α3 εδώ και 2 χρόνια έχει κοινωνική ζωή μηδέν και πολλές φορές γυρίζει πολύ αργά στο σπίτι εξουθενωμένη..
Δεν διαθέτω δίπλωμα οδήγησης.. κατ'επέκταση ούτε αμάξι.. (!) θα με συμβουλεύατε να νοικιάσω σπίτι κοντά στο αεροδρόμιο ας πούμε?? Θα μπορώ με το μισθό μου να ζήσω αξιοπρεπώς?? και πώς είναι να πετάει κανείς σε καθημερινή βάση?? θα παρακινούσατε μια νέα κοπέλα να ακολουθήσει αυτή τη δουλειά με τις σήμερα συνθήκες εργασίας??
Φαντάζομαι πως ίσως είναι κουραστικές οι ερωτήσεις μου αλλά θέλω να ζυγίσω αρκετά τα πράγματα πριν το αποφασίσω.
Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων.
 
Re: που να απευθυνθω για να μπορεσω να γινω αεροσυνοδος?

victoriakyr":1u85m0qo said:
γεια σας!
ειμαι κ εγω αλλη μια που ενδιαφερεται (εως κ καιγεται)θα μπορουσα να πω στο να ασχοληθει με το επαγγελμα της αεροσυνοδου.
ειμαι στο τει λογιστικης εχω 10 μαθηματα πριν το πτυχιο αλλα ο καημος μου δεν ειναι να γινω λογιστρια.βρηκα την σχολη για αεροπορικα επαγγελματα αλλα εμαθα οτι μπορει να ειναι κ πεταμενα λεφτα γιαυτο θα ηθελα να μαθω την αποψη σας.αθηνα μενω.ευχαριστω

Πιστεύω οτι πρεπει να συνεχίσεις τα μαθήματά σου....
Ειναι κρίμα να τα πετάξεις ολα και να γίνεις αεροσυνοδός για λίγα ψωροευρώ...
Η αεροπορία στην Ελλάδα είναι 50 χρόνια πίσω.
Αν δε, πας σε ιδιωτική εταιρία θα είσαι και επίσημα καβαντζωμένη...
 
estella καλως ήρθες στο φόρουμ.
για να μετακομίσεις στην Αθήνα θα χρειαστεί αρκετές θυσίες, ήρθα από τα 18 εδώ για σπουδες οπότε είχα αρκετό χρόνο για να προσαρμοστώ.
θα ναι αρκετα δύσκολο να ακολουθήσεις τις συνήθειες που απαιτει αυτή η αλλαγή στη ζωη σου, δεν είναι και κάτι ακατόρθωτο βέβαια(πολύ χρήσιμο θα ταν τον πρώτο καιρο να χεις κάποιον να σε βοηθήσει).
αν αποφασίσεις να δουλεψεις σαν CCM καλο θα ταν να βγάλεις δίπλωμα και να πάρεις αυτοκίνητο- θα σε διευκολύνει πολύ στις μετακινήσεις σου.
με το μισθό σου είτε είσαι στην ΟΑ είτε στην Α3 δεν μπορεις να ζήσεις, δεδομένου οτι τουλάχιστον 300 ευρώ είναι το ενοικιο σου, οποτε τα χρήματα δεν θα ναι καθόλου αρκετά.αν έχεις κάποιον να σε φιλοξενήσει, εκεί αλλάζει το πράγμα, αλλιώς γεμίζεις τα repos με δευτερη εργασια-αν έχεις τεραστια αποθέματα αντοχής και δύναμης.
για το αν αξίζεις να το κάνεις θα σου πω οτι η μόνη που το ξέρει είσαι εσύ.
πάντως στη θέση σου θα άφηνα την επαρχια, θα ερχόμουν Αθήνα, θα προσπαθούσα για το ονειρο μου κι αν τελικά δεν πετύχαινα τον στόχο μου απλά θα αναζητούσα κάπου αλλού εργασία (δεδομένου οτι στην επαρχία οι επιλογες εργασίας δεν είναι και τόσες πολλές)
πάντως στην ΟΑ υπάρχουν συνοδοί που έχουν βάση Θεσ/κη οπότε εκεί τα πράγματα κατα την αποψη μου πάντα είναι αρκετα πιο ανθρώπινα από θέμα life quality- αν δεν ήμουν τόσα χρόνια θα ζητούσα σίγουρα "απόσπαση" για πάνω .
καλή τύχη σε οτι αποφασίσεις
 
skyfox":3atr09yk said:
Ξεχνάμε λοιπόν πως εκτός απο...σερβιτόροι,εκπαιδευόμαστε ώς ¨πυροσβέστες, γιατροί, νοσοκόμες πρώτων βοηθειών, διασώστες (σε ερημο,θάλασσα,βουνό, ζούγκλα),διαπραγματευτές και σε κάποιες αξόλογες εταιρείες μαθαίνουμε ακόμη και την διαδικασία τοκετού.

Εάν λοιπόν νομίζεις πως όλα αυτά δεν είναι αξιόλογα για να κάνουν κάποιον να νιώσει οτι προσφέρει καπου έστω και την μια φορά που θα του συμβεί,τότε νομίζω πως η άποψη σου είναι πολύ αβασάνιστη.

Εαν υπάρχουν και κάποια ανθρωπάρια που έχουν αυτοσκοπό τους μόνο τις σχέσεις με το πιλοτήριο τότε σε πληροφορώ πως σε όλους τους τομείς είναι τα ίδια χάλια.Αυτό όμως δεν σημαίνει πως θα υποβιβάσουμε αυτό το επάγγελμα με τέτοιο τρόπο.
Εαν παρακολουθείς την εκπομπή MAYDAY ίσως αρχίσεις να καταλαβαίνεις την σοβαρότητα της θέσης του ιπτάμενου πληρώματος και πόσο χρήσιμο μπορεί να φανεί 'εστω και για την διάσωση μιας και μόνο ζωής.

Ας μην τα ισοπεδώνουμε όλα επειδή καποιοι αποφάσισαν να γελοιοποιούν ένα επάγγελμα που εκτός ελλαδας είναι αξιοσέβαστο αξιόλογο και.....
πολύ προσοδοφόρο.

φιλικά
skyfox




Δεν έχω λόγια....Απλά,, Π Ρ Ο Σ Κ Υ Ν Ω !!!! Α Ψ Ο Γ Α!!!
 
για πόσα χρήματα μιλάμε???

ο μισθός στην Α3 πόσο είναι τελικά?? είναι όντως 600?? και τι προοπτικές έχει??
 
Status
Κλειστό για νεότερες απαντήσεις.
Top