Επάγγελμα Αεροσυνοδός

Status
Κλειστό για νεότερες απαντήσεις.
donna_c":38ko2enq said:
Η  εκπαίδευση στην aegean διαρκεί περίπου ένα μήνα και στο χώρο που έδωσες συνέντευξη. Αυτό σημαίνει αρκετή απόσταση από το κέντρο της Αθήνας και χωρίς πλήρη εξυπηρέτηση μετρό. Οι ώρες είναι συνήθως από τις 10.00 το πρωί μέχρι τις 04.00 τουλάχιστον το απόγευμα. Η εκπαίδευση γίνεται κυρίως στα σωστικά μέσα και την αντιμετώπιση έκτακτων γεγονότων και είναι επαρκής Δεν είναι αμοιβόμενη, αλλά μόλις ολοκληρωθεί υπογράφουν όλες σύμβαση. Οι συνθήκες εργασίας είναι καλές, με σεβασμό σε ότι προβλέπεται από τις διεθνείς συνθήκες (ωράριο, ρεπό , stand by. ) Ο μισθός περίπου 680 ευρώ + 80 ευρώ + 7 ευρώ ανά ώρα πτήσης (60 ως 120 ώρες αναλόγως εποχής).

ΣΗΜ: μeικτα ολα τα παραπανω
 
Σε ένα ενδιαφέρον άρθρο στον Ταχυδρόμο (το τρισέλιδο PDF εδώ) για το επάγγελμα αεροσυνοδού στη δεκαετία του '60 παραπέμπουν τα ΝΕΑ της 15ης Απριλίου. Περιέχει αρκετές φωτογραφίες και αναμνήσεις...
 
όντως υπέροχο αφιέρωμα...πιστεύω ότι τότε το επαγγeλμα ήταν το κάτι άλλο... δεν ξέρω αν περιέχει κάποια δόση υπερβολής το άρθρο(εκεί που λέει ότι έπρεπε οι συνοδοι να περπατήσουν σταθερά στον διάδρομο ενώ το αεροπλάνο έκανα εσκεμμένα ελιγμούς)αλλα πιστεύω πως τίποτα δεν είναι όπως τότε... Νέος είμαι και εγώ(και στο επάγγελα και στην ηλικία) οποτε θα m άρεσε να ακούσω γνώμες άλλwν πιο έμπειρων... Εδώ στην etihad ok προσπαθούμε στην πρώτη θέση για το καλύτερο αλλα χαβιάρι σε ελαχιστους προορισμούς προσφέρουμε, πετσέτες ναι αλλα χωρίς κολωνία, κτλ...όσο για τις δυο ξένες γλώσσες minimum, ασχολίαστο... άραγε μετά από πολλά χρονια, θα έχω και go να θυμάμαι τόσα πολλά?
 
καλησπέρα.θα μπορούσε να μου πει κάποιος αν η agean ή η ολυμπιακή είχαν βγάλει πρόσφατα καμία προκήρυξη για αεροσυνοδούς έιτε πρόκειται να βγάλουν σύντομα.
 
Έβαλε η ολυμπιακή προκήρυξη πριν ένα μήνα.όσο για την aegean μπορείς να μπαίνεις στο site της γιατί βγάζει ανά τακτά χρονικα διαστήματα.
 
demetriosvas":d63pp2nd said:
καλησπέρα.θα μπορούσε να μου πει κάποιος αν η agean ή η ολυμπιακή είχαν βγάλει πρόσφατα καμία προκήρυξη για αεροσυνοδούς έιτε πρόκειται να βγάλουν σύντομα.

αν εισαι αντρας η ειτζιαν δεν παιρνει αντρες πια ...
 
Re: Εκπαίδευση και μισθός αεροσυνοδών

Από GIOTA

...γεια σου pitsi θα θελα να σε ενημερωσω οτι το περιβαλλον στην α3 ειναι χαλια,οι συνθηκες το ιδιο,οι διανυκτερευσεις μονο διανυκτερευσεις δεν ειναι αφου ουτε το φαγητο σου δεν σου πληρωνουν και εισαι αναγκασμενος να κουβαλας απο το αεροπλανο σαντουιτσακια,νερο,αναψυκτικα,κτλ σαν τους γυφτους δηλαδη.2 χρονια αντεξα και εφυγα τρεχοντας....
 
Re: Εκπαίδευση και μισθός αεροσυνοδών

Giota
Επίτρεψέ μου να σου πω τα εξής:
-Αποφάσισες να εργαστείς σ ένα αντικείμενο με βαθμό επικινδυνότητας -και ανθυγιεινό θα σου συμπληρώσω-, αλλά με επιλογή σου.
-Απασχολήθηκες με τους εργασιακούς όρους που ορίζει ο νόμος και πληρωνόσουν επίσης με τις νόμιμες αποδοχές. Τίποτα περισσότερο μα και τίποτα λιγότερο. Σου γνωστοποιήθηκαν μάλιστα από την πρώτη μέρα της εκπαίδευσης.
Άρα κανείς δε σ' εξαπάτησε και κανείς δε σε δέσμευσε να παραμείνεις 2 χρόνια , όπως κανείς δε σου αμφισβητεί και το δικαίωμα, ν αναθεωρείς σήμερα αυτή σου την επιλογή.

-Κουραζόσουν λες. Μα έτσι συμβαίνει σε κάθε δουλειά. Θυμήσου πως ο Θεός σαν τιμωρία όρισε στον Αδάμ να κερδίζει με τον ιδρώτα του τον άρτον του. Άλλωστε η λέξη δουλειά ετυμολογικά προέρχεται από τη δουλεία.
-Αντιμετώπισες ανταγωνιστικό περιβάλλον και ιεραρχία. Λυπάμαι που θα στο πω κι εγώ, μα αυτό θα το συναντάς παντού. Ξέρεις, δε φτάνουμε με αλεξίπτωτο στο ρετιρέ. Ανεβαίνουμε σκαλί σκαλί τους ορόφους, περνώντας πρώτα από το ισόγειο.
Στο χέρι μας είναι, με την προσωπικότητα, την υπευθυνότητα και το ήθος μας να διαχειριζόμαστε τις διαπροσωπικές μας σχέσεις και να κατακτούμε το σεβασμό και των ανωτέρων μας.

-Στα εκτός έδρας δε σας εξασφάλιζαν διατροφή!
Πρέπει να σ ενημερώσω, πως ακόμα και το σπάταλο δημόσιο δεν παρέχει ξενοδοχείο με διατροφή. Όμως την εκτός έδρας αποζημίωση την οποία και συ εισέπραττες, την καταβάλουν ακριβώς για την αντιμετώπιση εξόδων διατροφής και κίνησης .
Τώρα αν κάποιος προτιμά να την αποταμιεύει και να κουβαλά μαζί του “ τα κεφτεδάκια του”, σαν τη Βουγιουκλάκη στη “Μοντέρνα Σταχτοπούτα”, είναι μια εντελώς προσωπική του επιλογή.

Δεν είπες ωστόσο:
-Πόσες μέρες την εβδομάδα εργαζόσουν. 3 ή 4?
-Πως τα ημερομίσθια σου μετρούσαν διπλά.
-Πως σου διέθεταν ένδυμα εργασίας, που είναι μια σημαντική δαπάνη για κάθε εργαζόμενη.
-Πως είχες δικαίωμα εσύ η μέλη της οικογένειάς σου 7 εισιτηρίων μετ' επιστροφής κάθε χρόνο, προς οποιοδήποτε προορισμό πετά η Aegean και η Lufthansa.
-Πως είχες τη δυνατότητα κάποια μέρα ανάγκης να ζητήσεις αλλαγή ή απαλλαγή της πτήσης σου.
Συγχώρεσε με που σε ......προσγειώνω έτσι, μα πολύ φιλικά σου λέω, πως αν πραγματικά επιθυμείς να εργάζεσαι, οφείλεις ν' αλλάξεις οπτική γωνία.
Διαφορετικά και στα Hondos center να εργαστείς, -που προσωπικά τη θεωρώ αξιόλογη εργασία-, θα βρεις να πεις πως σ είχαν και στεκόσουν 8 ώρες, για 700 ευρώ, πως δεν είχες πενθήμερο, πως δεν ήταν εύκολο να λείψεις από το πόστο σου κλπ. κλπ.
Συγνώμη που σε κούρασα, μα κράτησε αν θες και τούτο :
Εδώ μπορείς να γράφεις ότι θέλεις, αν χρειαστείς όμως να υποβληθείς κάποια στιγμή σε συνέντευξη για κάποια άλλη εργασία, είναι απαράβατος κανόνας να μην κατηγορείς την προηγούμενη εργοδοσία σου.
 
Προς cabincrew4ever σχετικά με την Aegean.

Συγνώμη, το γεγονός οτι η Αιγαίου πέρνει μονο γυναίκες κ δεν δέχεται άνδρες για αυτό το επάγγελμα, δεν είναι διάκριση φίλων?
Υπάρχει καποια νομοθεσία που επιτρέπει στην Αιγαίου να κάνει αυτή την διάκριση?
 
Σίγουρα είναι διάκριση κ κανονικά δεν θα έπρεπε να επιτρέπεται αλλά κ στην ολυμπιακή τώρα με την προκήρυξη των πληρωμάτων καμπίνας,οι πλειοψηφία που πέρασε από συνέντευξη ήταν γυναίκες.Αλλά δεν γνωρίζω αν μπορεί κάποιος να τους το απαγορεύσει..
 
Status
Κλειστό για νεότερες απαντήσεις.
Top