Το αμιγώς Ελληνικό κουίζ που υποσχέθηκα. Ισχύουν οι παραπάνω κανόνες για τον νικητή. Το δώρο θα δωθεί στο πρώτο που θα απαντήσει τουλάχιστον 9 ερωτήσεις σωστά. Σύνολο ερωτήσεων 10 αυτήν τη φορά.
Deadline 15/1/2006 στις 23.00 Ελλάδος
1. Το αεροδρόμιο του Ελληνικού, είχε άλλη ονομασία αρχικά. Πώς ονομαζόταν, πόσους διαδρόμους είχε, και ποιούς?
2. Τα αεροσκάφη Ελληνικού νηολογίου έχουν ώς γνωστόν το πρόθεμα SX- . Μετά την παύλα, οι 3 χαρακτήρες δεν είναι τυχαίοι. Υπάρχει κάποιος χαρακτήρας που δεν είναι τυχαίος αλλά έχει κάποια σημασία, και ποιά είναι αυτή?
3. Μοναδική εξαίρεση στον παραπάνω κανόνα (που γνωρίζω εγώ τουλάχιστον), είναι τα 767 που παρήγγειλε η ΟΑ απο την Boeing λίγο πριν το ’90. Υπήρξε ένας αριθμός αεροπλάνων που κατασκευάστηκε αλλά δεν παραδώθηκε ποτέ στην ΟΑ αν και απέκτησαν Ελληνικό νηολόγιο. Πόσα αεροπλάνα ήταν(αυτά που κατασκευάστηκαν), ποιά τα νηολόγια τους και γιατί «έσπασαν» τον παραπάνω κανόνα ?(της ερ. 2). Σε ποία ήπειρο πετούν σήμερα?
4. Πόσες προσεγγίσεις ILS υπάρχουν στην Ελλάδα?
5. Το 737 της ΟΑ SX-BCD, είχε το όνομα «Ηφαιστος». Όταν το παρέλαβε η ΟΑ το 1976 από την Boeing, του είχε δώσει άλλο όνομα αρχικά, το οποίο και διατήρησε για μερικά χρόνια. Ποιό ήταν το αρχικό του όνομα και γιατί άλλαξε?
6. Παραμένουμε στον ίδιο τύπο αεροσκάφους. Ποιά variants του Β737 είναι στην κατηγορία ΟRIGINAL, ποιά στην κατηγορία CLASSIC και ποιά στην κατηγορία NG?
7. Πόσα Β720 είχε πάρει η συνολικά η ΟΑ. Πόσα από αυτά «πέθαναν» στην Αθήνα και πόσα την γλίτωσαν (...προσωρινά)?
8. Πόσα Β707 είχε πάρει η ΟΑ συνολικά. Πόσα από αυτά ήταν κατευθείαν παράδοση στην ΟΑ από το εργοστάσιο και πόσα ήταν από άλλες εταιρείες και ποιές?
9. Πόσοι συνολικά διάδρομοι προσγείωσης υπάρχουν στην Ρόδο ?(εν χρήση ή όχι και ανεξάρτητα αν η κατάσταση τους δεν επιτρέπει προσγειώσεις σήμερα)
10. Πόσα Β757 έχουν πάρει Ελληνικό νηολόγιο μέχρι σήμερα?
Enjoy. Θάλω να πιστέυω ότι τα search engines θα είναι άχρηστα σε αρκετές ερωτήσεις.
Deadline 15/1/2006 στις 23.00 Ελλάδος
1. Το αεροδρόμιο του Ελληνικού, είχε άλλη ονομασία αρχικά. Πώς ονομαζόταν, πόσους διαδρόμους είχε, και ποιούς?
2. Τα αεροσκάφη Ελληνικού νηολογίου έχουν ώς γνωστόν το πρόθεμα SX- . Μετά την παύλα, οι 3 χαρακτήρες δεν είναι τυχαίοι. Υπάρχει κάποιος χαρακτήρας που δεν είναι τυχαίος αλλά έχει κάποια σημασία, και ποιά είναι αυτή?
3. Μοναδική εξαίρεση στον παραπάνω κανόνα (που γνωρίζω εγώ τουλάχιστον), είναι τα 767 που παρήγγειλε η ΟΑ απο την Boeing λίγο πριν το ’90. Υπήρξε ένας αριθμός αεροπλάνων που κατασκευάστηκε αλλά δεν παραδώθηκε ποτέ στην ΟΑ αν και απέκτησαν Ελληνικό νηολόγιο. Πόσα αεροπλάνα ήταν(αυτά που κατασκευάστηκαν), ποιά τα νηολόγια τους και γιατί «έσπασαν» τον παραπάνω κανόνα ?(της ερ. 2). Σε ποία ήπειρο πετούν σήμερα?
4. Πόσες προσεγγίσεις ILS υπάρχουν στην Ελλάδα?
5. Το 737 της ΟΑ SX-BCD, είχε το όνομα «Ηφαιστος». Όταν το παρέλαβε η ΟΑ το 1976 από την Boeing, του είχε δώσει άλλο όνομα αρχικά, το οποίο και διατήρησε για μερικά χρόνια. Ποιό ήταν το αρχικό του όνομα και γιατί άλλαξε?
6. Παραμένουμε στον ίδιο τύπο αεροσκάφους. Ποιά variants του Β737 είναι στην κατηγορία ΟRIGINAL, ποιά στην κατηγορία CLASSIC και ποιά στην κατηγορία NG?
7. Πόσα Β720 είχε πάρει η συνολικά η ΟΑ. Πόσα από αυτά «πέθαναν» στην Αθήνα και πόσα την γλίτωσαν (...προσωρινά)?
8. Πόσα Β707 είχε πάρει η ΟΑ συνολικά. Πόσα από αυτά ήταν κατευθείαν παράδοση στην ΟΑ από το εργοστάσιο και πόσα ήταν από άλλες εταιρείες και ποιές?
9. Πόσοι συνολικά διάδρομοι προσγείωσης υπάρχουν στην Ρόδο ?(εν χρήση ή όχι και ανεξάρτητα αν η κατάσταση τους δεν επιτρέπει προσγειώσεις σήμερα)
10. Πόσα Β757 έχουν πάρει Ελληνικό νηολόγιο μέχρι σήμερα?
Enjoy. Θάλω να πιστέυω ότι τα search engines θα είναι άχρηστα σε αρκετές ερωτήσεις.