Εγκαταλειψη των Boeing στο LGAT

  • Thread starter Thread starter GP707
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Αν είχαν τόσα λεφτά, γιατί δεν έφτιαχναν τα μέλη του ΠΟΛΚΕΟΑ τη δική τους Ολυμπιακή;
 
Σωστά... ο άλλος ξεκίνησε εταιρεία με 300,000 ευρώ και μετά έκανε αύξηση μετοχκού κεφαλαίου στο 1,000,000. Μετά έφερε τον Πατριάρχη να τον ευλογήσει. Και μετά πτώχευσε.
 
Αν είχαν τόσα λεφτά, γιατί δεν έφτιαχναν τα μέλη του ΠΟΛΚΕΟΑ τη δική τους Ολυμπιακή;
Την εποχή εκείνη κάθε υπάλληλος της ΟΑ ήταν μέλος του ΠΟΛΚΕΟΑ. Υπήρχαν 10.000 υπάλληλοι συνολικά στον όμιλο (περιλάμβανε Catering, Καύσιμα, εργάτες πίστας, σταθμούς και πολλά άλλα). Από κάθε έναν κρατήθηκαν 100 Ευρώ. Μόνο η συντήρηση για 1 κινητήρα Jumbo απαιτούσε τουλάχιστον 3 εκατομ. Ευρώ. Ας μην μιλήσουμε για τα καύσιμα απογείωσης και τη συνολική συντήρηση του αεροσκάφους (την εποχή εκείνη γύρω στα 2.000 €/FHr).
 
Φαντάζομαι το ερώτημα ήταν ρητορικό...
 
Ίσως σήμερα το ποσό του 1 εκ. ευρώ να φαίνεται υπερβολικό. Αν λάβουμε μάλιστα υπόψη ότι ο ΠΟΛΚΕΟΑ μετά το κλείσιμο της ΟΑ δεν μπορούσε ούτε να φυλάξει τα αεροσκάφη αυτά με στοιχειώδη τρόπο. Αλλά και την εποχή εκείνη ο Κ.Λ. ο οποίος ήταν η ψυχή του ΠΟΛΚΕΟΑ και συντόνισε την αγορά του Jumbo, θα μπορούσε να έχει φάει πολύ ξύλο, ή να έχει κατηγορηθεί για υπεξαίρεση. Τίποτε από αυτά δεν συνέβη. Εδώ όμως και πολλά χρόνια ο Κ.Λ. δεν έχει πλέον καμιά σχέση με τον ΠΟΛΚΕΟΑ.
 
Φαίνεται ότι το 727 και το BAC 1-11 πουλήθηκαν στην κυπριακή Zela aviation η οποία σκοπεύει να τα αποκαταστήσει ως εκθέματα.
Το BAC 1-11 θα δοθεί ως δώρο στον Δήμο Λαυρεωτικής για να εκτεθεί κάπου στο λιμάνι. Για το 727 δεν έχει βρεθεί ακόμα τοποθεσία.

Αρχική ιδέα ήταν το BAC να μεταφερθεί στην Κύπρο, με τα ιστορικά χρώματα της Cyprus Airways (ισχύει ότι το συγκεκριμένο ανήκε στη Cyprys?), αλλά η διαδικασία μεταφοράς κρίθηκε ιδιαίτερα δύσκολη.

Πηγή (μοναδική στα ελληνικά προς το παρόν)
 
To BAC δεν έχει σχέση με τη Cyprus παρά μόνο σαν γενικός τύπος. Το συγκεκριμένο αφενός είναι πρώην US Air και αφετέρου είναι 200άρι και όχι 500 που είχαν οι Κυπριακές.
 
Το... ηθικό δίδαγμα πάντως φαίνεται να είναι ότι μετά την αγορά των αεροσκαφών από την Lamda, ένα - ένα αρχίζουν και "αναχωρούν" από το Ελληνικό. Πρώτα τα μικρά που ήταν δίπλα, μετά το BAC και το 727. Για να δούμε και τα 2 εναπομείναντα
 
  • Like
Reactions: SGM
Ήταν προδιαγεγραμμένο: τα αεροπλάνα κατέληξαν στα χέρια εκείνων που ήθελαν να τα ξεφορτωθούν.
 
Last edited by a moderator:
Top