Εγκαταλειψη των Boeing στο LGAT

  • Thread starter Thread starter GP707
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Καλησπερα. Παντα ειχα μια απορια με τα εγκατελειμενα α/φ τις Ο.Α το ιδιοκτησιακο καθεστως τους ποιο ειναι? ανοικουν στιν Ο.Α...?? Σε καποιο συλλογο αν ναι πως μπορω να ερθω σε επαφη μαζι τους?? τα πουλανε??? αφου δεν κανουν τιποτα οι αρμοδοιοι μηπως κανει κατι μια ιδιωτικη πρωτοβουλια. ευχαριστω περιμενω μια απαντηση απο καποιον που να ξερει.
 
Τα αεροπλάνα ανήκουν στο Πολιτιστικό Κέντρο Εργαζομένων Ο.Α. (ΠΟΛΚΕΟΑ) http://www.polkeoa.gr . Μετά βεβαιότητας σου λέω ότι δεν πρόκειται να βρεις άκρη. Έχουμε επανειλημμένα κάνει πολλές ενέργειες αλλά, όλες πήγαν στο κενό.
 
1-ΑΙΣΧΟΣ!
2-Πόσο καιρό μπορεί να αντέξει ένα αεροπλάνο ασυντήρητο κ κάτω απο αυτές τις συνθήκες προτού να αρχίσει να 'αυτοδιαλύεται'; (π.χ. ρωγμές, σκουριά, αποκοπή των φτερών κτλ)
 
Εδώ ο Μέτοχος με τους εκάστοτε Πατέστους δυαλύσανε διαχρονικά την ίδια την εταιρία και πετάνε με νοικιασμένα σαράβαλα , την απαξιώσανε ολοκληρωτικά κι εμείς ρομαντικά συζητάμε για "πολιτιστικά κέντρα" εργαζομένων της ΟΑ,που αν δείτε το καπελομένο συνδικαλιστικό site τους , θα κατανοήσετε αρκετά ! Πάντως όχι για να παράξουν ουσιατικό έργο για δημιουργία Μουσειακών χώρων, ιστορίας και πολιτισμού κλπ...μόνο φανφάρες ! Που είσαι στην Αγγλία ?? Που το πλείστον τοιούτου είδους πρωτοβουλίες πολ.κέντρων στείνονται για χίλιους δυό λόγους και σκοπιμότητες , αλλά για καμία του πραγματικού καταστατικού σκοπού ίδρυσής των και θα συντηρήσουν το ένδοξο 747?? Δεν βλέπεις δίπλα το 737 & 727?? scrap !!
 
Πραττουν ουσιαστικο γι αυτους εργο. Κατι που δινουν το 747 για αγωνες μοτοσυκλετας (θα θυμαστε ολοι τις υπεροχες στιγμες με τις enduro να χοροπηδουν πανω στο φτερο), κατι που το δινουν σε συνεργεια για γυρισματα σειρων (οπου χρειαζοταν σκηνη μεσα σε αεροπλανο), ε, ολο και κατι τσεπωνουν. Και τσεπωνουν πολλα. Γι αυτο το θελουν και τιποτε αλλο, να εισαι σιγουρος.
Εγω λεω:
-Τα οργανα απο το πιλοτηριο εχουν ολα κλαπει
-Η πορτα στον επανω οροφο ειναι μονιμως ανοιχτη εκθετοντας ετσι το εσωτερικο στη βροχη
-Οι μοτοσυκλετες εχουν κανει ζημιες στο αριστερο φτερο
-Αλλοι εδεναν γαντζους και σκαρφαλωναν επανω στο 747
-Η καμπινα ειναι σε κατασταση που εχει κοκκινο φωτακι απ εξω (εκτος απο τα σημεια οπου γινονταν γυρισματα, τα οποια καθαρισαν καποτε καποια κοροϊδα ρομαντικοι αεροποροφιλοι νομιζοντας οτι επροκειτο για Preservation)
-Λαστικα και κινητηρες δεν εχει
-Η σκουρια στα bays εχει κανει αισθητη την εμφανιση της
-Τωρα απεκτησε και graffiti (αλλα ζωα απο κει, γαμω τον δημιουργικο σας οιστρο γαμω)
Ε,ΣΠΑΣΤΕ ΤΟ, ΝΑ ΛΗΞΕΙ ΤΗ ΖΩΗ ΤΟΥ ΑΞΙΟΠΡΕΠΩΣ ΟΠΩΣ ΠΟΛΛΑ ΑΛΛΑ ΑΕΡΟΠΛΑΝΑ. ΜΗΝ ΤΟ ΞΕΦΤΙΛΙΖΕΤΕ ΑΛΛΟ... ΚΡΙΜΑ...
 
Μιά εταιρία σαν την ΟΑ που θά επρεπε να ενδιαφέρεται για τις δημόσιες σχέσεις της ποτέ δεν θα άφηνε μερικά αεροσκάφη της ερείπια σε ένα εγκαταλειμμένο αεροδρόμιο (πιθανό πάρκο)να τα φωτογραφίζουν άσχετοι, να καταλήγουν οι φωτογραφίες στο airliners.net και να γινόμαστε ρεζίλι διεθνώς με τα κατεστραμμένα αεροσκάφη τύπου Iraqi και MEA να δεσπόζουν στο έδαφος μας και αποδεικνύουν τι άμυαλο κράτος αίσχος έχουμε γίνει. Όσο για την ιστορική αξία των Τζάμπο, οι Αμερικάνοι έχουν κάνει καταπληκτική δουλειά αναδεικνύοντας τα ιστορικά αεροσκάφη Boeing στο Smithsonian και στον αερολιμένα Dulles της Ουάσινγκτον. Δεν περίμεναν τα παλαιά ερείπια της ΟΑ για να καταγράψουν την λαμπρή ιστορία των αερομεταφορών. Αίσχος και ντροπή είναι η παραμονή αυτών των αεροσκαφών στο LGAT. Για εμάς που έχουμε πετα3ει επανειλημμένα με το ΟΑΒ είναι σκέτος πόνος να το βλέπουμε έτσι και αν μη τι άλλο ντροπιάζει την Ελληνική εταιρία που δεν κατάφερε να το πουλήσει και το άφησε να σαπίσει στο Ελληνικό!
 
Πόσο έχει βρε παιδιά το 747 έτσι όπως είναι να το αγοράσει κάποιος και να ανοίξει ένα ιδιωτικό μουσείο σαν επένδυση;

Τώρα που το σκέφτομαι...
Απο την άλλη, ας μην κατηγορούμε τελείως και τους γκραφιτάδες...
Είδαν ξέφραγο αμπέλι κ μπήκαν...
Στο κάτω κάτω, άλλοι έδωσαν το 'καλό παράδειγμα' πριν απο καμιά δεκαριά μέρες στο ATH...με όχι τόσο 'καλαίσθητα' αποτελέσματα.
 
Αγαπητοί φίλες & φίλοι, επειδή ο ξεπεσμός κάποιων ανθρώπων στον πλανήτη ΟΑ δεν έχει πια τέλος, κρίνω ότι όσο πιο γρήγορα έρθει το δικό τους (& "πολιτιστικό") τέλος, τόση μικρότερη θα είναι και η ίβρυς στην αεροπορική ιστορία του τόπου. Δεν μένω στην άσκηση καλλιτεχνίας επί σκάφους, αυτό είναι άλλος ένας κρίκος στην μέχρι σήμερα κατάντια των λεγομένων.. ΠΟΛΚΕΟΑ και σία. Σε τέτοιες περιπτώσεις, κανονικά, δημοσιεύονται τα πρόσωπά τους για να τους ανταποδωθεί το μέχρι σήμερα λειτούργημά τους έτσι τυχαία σε κάποιο δρόμο.

δικός σας
 
Μια ανεπιβεβαίωτη πληροφορία λέει ότι το γκράφιτι στο 747 έγινε κατόπιν άδειας του ΠΟΛΚΕΟΑ :wall: , από τηλεοπτικό συνεργείο για τις ανάγκες γυρίσματος μιας νέας ελληνικής σειράς. Αν και δεν θέλω να πιστέψω ότι φτάσαμε μέχρι εκεί, μένει να επιβεβαιωθεί ή να διαψευστεί.
 
Μήπως θά έπρεπε νά τό υποψιαζόμαστε όμως;

Οτι δηλαδή η ΠΟΛΚΕΟΑ "εκμεταλλεύεται" το OAB παραχωρώντας το (έναντι τιμήματος) ώς "ντεκόρ" γιά διάφορες εκδηλώσεις άσχετες πρός τά αεροπορικά;

Τά δύο προηγούμενα "περιστατικά" (επιπτερύγιοι αγώνες μοτοκρός,γυρίσματα σήριαλ μέσα στό αεροπλάνο) αρχίζουν νά μέ βάζουν σέ σκέψεις.

Ειδικά τό γύρισμα τού σήριαλ,γιά το οποίο μάλιστα πρέπει νά έφεραν και τό όχημα-σκάλα (από το LGAV φυσικά) γιά να ανεβοκατεβαίνουν οι συντελεστές τών γυρισμάτων μέσα στην καμπίνα (που εμείς,όπως θυμάσαι,είχαμε αρχίσει να "σουλουπώνουμε",μέ την ελπίδα οτι αυτή ήταν η αρχή τών εργασιών γιά μετατροπή τού αεροπλάνου σέ μουσείο.Καί μάλιστα,όπως επίσης θυμάσαι,είχαμε αντιμετωπίσει δυσκολία στην πρόσβαση μέσα στο αεροπλάνο,μέ εκείνη την ερειπωμένη κίτρινη σκάλα που δέν μπορούσαμε καλά-καλά νά φτάσουμε στο ύψος τής πόρτας...).

Ελπίζω κι'εγώ να διαψευστή η πληροφορία γιά τό γκράφιτυ,αλλά άς μήν κάνουμε δυσάρεστες σκέψεις αυτή την ηλιόλουστη (μετά την χτεσινή νεροποντή) μέρα...
 
Top