Το ότι είναι πρωτεύουσες ΔΕΝ παίζει κάποιο ρόλο; ΟΚ, νόμιζα ότι μιλούσαμε σοβαρά.
Η δε Βενετία με διασκέδασε λίγο (20 εκατ. επισκέπτες τον χρόνο, τα 11 εκατ. στο δικό της αεροδρόμιο) διότι δεν μπορώ να βρω τη λογική συνέχεια του να την αναφέρει κάποιος σε σχέση με το πόσες πτήσεις και προς τα πού μπορεί να στηρίξει το SKG. Αν μπορεί ας βοηθήσει κάποιος...
Το τι ακριβώς "καλύπτει" το SKG είναι μεγάλη κουβέντα. Το catchment area δεν είναι μόνο αριθμός κατοίκων και δεν χρειάζεται να εξηγούμε τώρα τα αυτονόητα.
Την ανάγκη για πτήσεις τη δημιουργεί η ζήτηση, όχι το αντίθετο. Όταν οι επιβάτες από SKG που περνούν από ATH με τελικό προορισμό USA ή Ασία γίνουν πολλοί, να είστε βέβαιοι ότι κάποιος θα σπεύσει να τους προσφέρει απευθείας πτήσεις.
Ειλικρινής απορία: το έσοδο της Fraport ανά επιβάτη είναι ανάλογο της απόστασης/διάρκειας της πτήσης ή είναι σταθερό; Με άλλα λόγια, εισπράττει ανά επιβάτη μεγαλύτερο ποσό αν η πτήση είναι SKG-JFK απ' ό,τι SGK-ATH;
Η δε Βενετία με διασκέδασε λίγο (20 εκατ. επισκέπτες τον χρόνο, τα 11 εκατ. στο δικό της αεροδρόμιο) διότι δεν μπορώ να βρω τη λογική συνέχεια του να την αναφέρει κάποιος σε σχέση με το πόσες πτήσεις και προς τα πού μπορεί να στηρίξει το SKG. Αν μπορεί ας βοηθήσει κάποιος...
Το τι ακριβώς "καλύπτει" το SKG είναι μεγάλη κουβέντα. Το catchment area δεν είναι μόνο αριθμός κατοίκων και δεν χρειάζεται να εξηγούμε τώρα τα αυτονόητα.
Την ανάγκη για πτήσεις τη δημιουργεί η ζήτηση, όχι το αντίθετο. Όταν οι επιβάτες από SKG που περνούν από ATH με τελικό προορισμό USA ή Ασία γίνουν πολλοί, να είστε βέβαιοι ότι κάποιος θα σπεύσει να τους προσφέρει απευθείας πτήσεις.
Ειλικρινής απορία: το έσοδο της Fraport ανά επιβάτη είναι ανάλογο της απόστασης/διάρκειας της πτήσης ή είναι σταθερό; Με άλλα λόγια, εισπράττει ανά επιβάτη μεγαλύτερο ποσό αν η πτήση είναι SKG-JFK απ' ό,τι SGK-ATH;